20090621

Babalar Gününde,babalar günü diye başlık atsam mı?

Hem geçen hafta,hem dün pederinin babalar gününü kutlamış bir sersemin yazısını okuyorsunuz şu an.Gerçi çok kıyak bir pederim var,yılda 3 kutlamayı hakediyor da neyse.
Blogumu okuyan baba pek yok sanırım,en azından benim bildiğim yok.Ben de tüm potansiyel baba adaylarının gününü kutlayayım.Bir çocuk yapıp 30 sene onun kahrını çekip,masraflarını karşılayıp yaşamanın neresi güzel bilmiyorum ama herkes ısrarla çocuk yaptığına göre bi keramet var demek ki!
Ne yazık ki kadınların  güçlü olduğu bir yüzyılda yaşadığımız için(yasama,yürütme,yargı,kadın) ,erkeklere özel herşeyde olduğu  gibi babalar gününe de gerekli önem verilmiyor zaten bu sebepten yazıyorum.
Ne demişler hiç bi erkek çocuğun var mı sorusuna kesin olarak yok cevabı veremez.Herkesin babalar günü kutlu olsun!

5 kişi karşıladı;:

guguk kuşu 21 Haziran, 2009 12:42  

bu sene genel bir yanılgı var herhalde babalar gününün günü hakkında bende geçen hafta sazanlık edenlerdenim.

Hülya Konar 21 Haziran, 2009 13:04  

hem sevgili babanın hem bir potansiyel:)olarak senin babalar gününü kutluyorum godsyndrome...

iyi pazarlar ayrıca.

Godsyndrome 21 Haziran, 2009 22:42  

guguk kuşu:D

hülyakonar:Teşekkür ederim, çok naziksin :)

bi dost 22 Haziran, 2009 13:37  

onu ben de yaptım yahu.. halamlardaydım ben, baktım orda herkes o gün kutluyo, aradım kutladım babamı ben de.. dün bidaha kutlayınca şaşırdı adamceyiz, ilk başta elini vermedi öpmem için, durumu algılamaya çalıştı falan :P öyle işte. kutlu olsun tabi.

Godsyndrome 22 Haziran, 2009 15:27  

bi dost:sen halanların kurbanı olmuşsun :)

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP