20090630

Saçma ama zaman geçiyor işte

*Ayrılık ;zaten olacak bir şeydir.

*Hep "ya" diyerek  başlıyorum "ama"larla gelişip,"haklısın"larla noktalanıyor.Haklılık payını karşımdakine vermek daha iyi bişey.Hem kaybedip,hem haklı olmaya katlanamayacağım için belki.

*Çok iyi izah ederim de,son radde de izah etmem gerekiyorsa;kalsın.Köre ayna,kele tarak satmakla geçmemeli ömür.

*Kaybetmekten korktuğum insanlar olmamalı.Asla kaybetmeyeceğim insanlar olmalı etrafımda. O korkuyu yaşatıyorsa,zaten kazanmamışım demektir.İnsan kavramını düşününce fazla idealist bir cümle oldu ama;Bazen idealler,herşeyden önemlidir.

*Risk konusunda kaderin beni 1500.kez sınamasına anlam veremiyorum.Olan bana oluyor gerçi,belki o yüzdendir.

*Ne olsaydı,önemli olurdu.Çok merak ediyorum.

*Beni umursayan insan sayısı tüm hayatım boyunca toplamda 3 falandır ve sayının azlığı beni hep memnun etmiştir.Bana sorulsaydı bir yetimhanede  büyümek isterdim.O derece haz etmem insan'dan ama,umursarmış gibi yapılmasından da nefret ediyorum.27 yaşındayım ve halamla 27 cümle konuşmamışımdır.Sana ne benim kpss'mden.İlgilenmediğini biliyorum ve bu hoşuma gidiyor.Babamla kardeşsin diye birbirimizi sevmek zorunda değiliz.Ne güzel işte.Bulaşma be kadın!Kan bağını sevmediğimi sölemiş miydim?

*İşsizlik çok kötü birşey ki bundan kastım maaş almak değil.Hayatım boyunca işsiz olucağım ben,niye'si bana kalsın.

*Peşin hükümlü olduğum için önce kararımı veririm ben.Hoşlanmadığım insanlar da hata payım sıfır illa ki beni haklı çıkartıyorlar.Kalanları ise beni bazen hayrete gark ediyor.

*Hayat tekrarladan ibaret,en azından benimki öyle.

*Rahmetlinin biri minnetsizsin demişti benim için hakkaten öyle.

*Üstten aşağı oku-genelde böyle okunur da ben istisnayım gazetelere ve uygun olan kitaplara sondan başlarım-neyse işte üstten aşağı oku "ben-ben-ben" hiç başka bişey yok. Megolamanım sanırım,kendini süperman sanan ve kendimden nefret etmemin sebebi de bu sanırım.Olmadığımı bilmek.

*Gecenin köründe uzayıp gitmesin,yeter!

7 kişi karşıladı;:

bi dost 30 Haziran, 2009 04:07  

peşin hükümlü olmak hayatına fazla kimseyi sokmadığğın için zaman zaman işe yarıyor olmalı. ama yazık ettiklerin de vardır belki. memnunsan sorun yok gerçi..

Âheste 30 Haziran, 2009 07:33  

hayat tekrarla(r)dan ibaret :)

PoLLy 30 Haziran, 2009 07:48  

herşeye sondan başladığın bi gerçek..
yaşlandıkça edinmen gereken yalnızlaşma potansiyelini; bu yaşta edinmişsin.. umarım başa sarmayı becerirsin de, çarklar yerine oturur..

Adsız 30 Haziran, 2009 09:02  

hafız senin de bu ordan oraya nın "iç dökme" versiyonu şahane oluyor ha.

bide baba tarafıyle ilgili düşüncelere katılıyorum. ilgilenir gibi yapıp aslında pek de sallamamaları.

Godsyndrome 30 Haziran, 2009 10:15  

bi dost:sen yazınca düşündüm de yok sanırım yazık ettiğim biri:D

Aheste:D

polly:yaşlılığa bırakmadım işi, az zamanda çok ve küçük işler başardım :)

rectoa:Eyvallah müdür:)

BlahBlah 30 Haziran, 2009 13:58  

ne gereksiz varlık şu halalar. aslında baba tarafı. ıyh!

Godsyndrome 30 Haziran, 2009 18:31  

BlahBlah:Aman da aman kimler gelmiş,hoşgeldiniz efendim:) Haklısınız ne kdar paralel düşüncelerimiz var di mi:)

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP