20090628

Bölüm 2 Ne başlık koyacağımı unuttum ya neyse

Şimdi evvela bütün beyin hücrelerimin tek tek ırzına geçildiğini bildirmekle başlamam gerek sanırım.7 saat 400 soru,sınav değil camel tropy sanki.Okul bahçesinde sigara içilmesini yasaklayan bir müdürcükün okulunda sınava girmek çok berbat birşey sabah 08:10 dan şu saate kadar,beynimin 2 cm karesi sırf ona küfür etmek için ayrılmış durumda.Okula girişte üst araması adı altında,yılbaşında taksimdeki turistlerden beter muamele gördüğümü mü anlatayım?En iyisi hiç anlatmamak.
Sınava gelirsek eğer, ne diyeceğimi bilmiyorum.CSİ:NY'daki tecavüz sonrası şoka girip olayı hatırlamayan hatunlar gibiyim.
Eylül ayında,devletin beni eğitmeye başlamasının 20.yılını kutlayacak bir insan olaraktan tek söyleyebileceğim;Hiçbir sınavda salladığım soru sayısı bilerek yaptıklarıma bu derece fark atmamıştı. Yine de bilmiyorum,nasipp!

13 kişi karşıladı;:

OlurÖyle 29 Haziran, 2009 00:38  

hım...biliyorum ben durumu evet, sanıyorum kendimden emin değilim unutmaya çalışıyorum da. kelimeler anlamlı bütünler oluşturmadı farkındayım. sınav sorularına bulanmış bir ruh ancak bu kadarına izin veriyor.

Zeugma 29 Haziran, 2009 01:28  

Hadi geçmiş olsun..İnşallah umduğundan güzel bir sonuç gelir ve şaşırır kalırsın..
Abartıyorsun zaten bence...
İyidir ya..İyi sallamışsındır sen..

BlahBlah 29 Haziran, 2009 09:13  

geçmiş olsun. zaten geçmiş olmuş ama işte...

inşallah olur bu sene godsy.

bi dost 29 Haziran, 2009 09:49  

inşallah güzel bi sonuç gelir, gelmese de başka bi kapı açılır inşallah, ki açılacaktır eminim. Allah yardımcın olsun.

Adsız 29 Haziran, 2009 10:16  

hadi geçmiş olsun. ama şu sınav etkisini üzerinden attın mı bi gevşiyorsun, bi güzel oluyor...

Arka Sıra HANEDANI 29 Haziran, 2009 10:18  

yeni bursa nilüfer kaymakamımız hayırlı uğurlu olsun ;)

brk

Godsyndrome 29 Haziran, 2009 11:18  

Karakutu:yazını okudum:Dsana da geçmiş olsun :)

Zeugma:Sağolasın ablacım,umarım :)

Blahblah:Teşekkür ederimmmm :)

Bidost:Sağolasın,inşallah:D

rectoa:eyvallah müdür,bi atabilsem o etkiyi:)

arkasıra:haha teşekkürler burakcım da zor be müdür be :D

Haykoliq 29 Haziran, 2009 13:50  

hacı geçti gitti çok şükür...
benim sana olan inancım tam müdür =)
İyi geçmiştir o sınav...Hani kötü bile geçse ilahi el optik okuyucuya bu sefer dokanacaktır...Her karanlığın bi aydınlığı vardır falan filan...=)

semmy 29 Haziran, 2009 14:04  

hadi bakalım herkes geçmiş olsun diyor ... ben diyorum ki yeni hayatına hoşgeleceksin.... one life live it!!!

tınkırbel 29 Haziran, 2009 15:41  

one life live it... çok sevdim bunu önceliklen bunu dimem lazım benim,

olay bitmiştir kutlama zamanı :)
sonuç gelene kadar en azından :P
sal gitsin

tekrar geçmiş olsun

Godsyndrome 29 Haziran, 2009 16:36  

Haykoliq:bu ne iyimserlik müdür

semmy:teşekkür edetim:D

tınkerbell:bence de sadece sonuç gelene kadar:(

Haykoliq 29 Haziran, 2009 22:01  

Zat-ı muhtereme MSN'den ulaşılamadığı için burdan bildiriliyor...

Müdür header yine süper... =)

Godsyndrome 29 Haziran, 2009 23:35  

haykoliq:müdür sana çok ulaşılıyo sanki msnden :d
sağolasın

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP