20090627

Müsait Bi Yerde..

*Durumdan da anlaşılacağı gibi uyandım yan apartmanda düğün var da,ha memlekettekiler başkentte yaşadığımızı düşünüyolar mesela ama burası daha çok şeye benziyor.Neye?ımmm 20 dakikada kızılay meydanında olabileceğin afganistana.

*Aşağıdaki yazının sonundaki mutluluk başlıklı ek,yanlış anlaşılmış sanırım.Evveliyetle sınavın iyi geçtiği manasında değil aslında en nazik tabirle tuhaf geldiği için eklemiştim ben onu.İlkokul çocuklarına "annem beni azarlıyor,babam beni dövüyorsa;bir evim var demektir" düşüncesini aktarmak bana iyimserlikten daha öte bişeymiş gibi geliyor.

*İltifatmatbaası hakkında da bir kaç bişey söylemem gerek.Yazılara yapılan yorumlardan memnunum ama onun dışındaki yorumlamalar(bizzat şahsıma gelen)pek iç açı değil.Oradaki yazılara göre değişen bir haleti ruhiyyem yok.Ordaki yazılardan benim aşk anlayışımın çözümlemesinin yapılmasına hiç tahammülüm yok.Kime yazıyorum sorusuna da cevap vereyim. Çoğu aynı kadına yazılıyor,azı başka bir kadına kalanları da allahın yaratmayı akıl edemediği kadına yazılıyor.Ayrıca türkçedeki en salak kelime "aşk" bence.Niye peki;ben bir kadına, sana aşığım diyorsam;bu illaki gızım var ya sevişsek var ya oy oy süper olur manasında değil.Yine ben bir kadına sana aşığım diyorsam; sana nikahı bassam var ya ırmık diye kızımız, tırmık diye oğlumuz olsa var ya oy oy oy demek değil.Ne demek olduğu bana kalsın da ne olmadığını söylemiş olayım en azından.

*Dünyadaki en güzel sözü Metin Oktay söylemiş."Beni,bana bırakın"Ama rahmetliye dün izlediğim harika avcının zoraki fayişeee olduğu filmden bir replikle cevap vermek istiyorum. "Bırakmayacaklar hasanım,yaşatmayacaklar ühü hü"

*Yarınki 6 saat sınav gözümde nasıl da büyüyor lan.Beni victoryanın sırrı defilesine götürsen 3 saatte sıkılırım.Tek heyecanlı yanı çeko ve istatislik sorularının hepsini sallayacak olmam. Bakalım kaç net çıkacak.İstatisliği 3 senede geçen bir insanım ben,hatta hayatımdaki kimseye 50 dakka aralıksız sövmemiştim o dersi almadan önce.İntikam zamanı (pehhh)bu arada ösymden daha fazla şık koymasını istiyorum.Zira 5 adet kutucukla istenilen desenler form'a çizilemiyor.Bugünkü ingilizce sınavında farkettim bu gerçeği :)

7 kişi karşıladı;:

Haykoliq 27 Haziran, 2009 19:32  

bizim bi arkadaş o 5 şıkla ayıcık yapmayı başarabiliyodu godsy...üstelik yanlış kodlama yapmadan...=)

haa ama illaki içindeki sanatçı ruhu özgür kılmak istiyosan,isim soyisim bölümünü kullan...orası yaratıcılığı sınırlamayan bi alan =)

Sersang 27 Haziran, 2009 20:57  

Öyle deme hacı ya, bizim arkadaş Anadolu kilim deseni yapıp altına da sex bomb yazmıştı: "Kültürel senteze gel..." :D

delininbiri 27 Haziran, 2009 22:26  

0 6 saat benim de gözümde büyüyor çok fena :/

bi dost 27 Haziran, 2009 23:52  

bırakmıycaklar hasanım, yaşatmıycaklar ühüühü'yü bi hasan bulup söylemek isterdim çok. hoş bi cümle bence.

bi de, bugün bizim yan sokakta da düğün vardı.. pencereleri kapatıyoruz ses daha az gelsin diye, bu sefer içeri boğuluyor.. ne güzel istanbul!

godsyndrome 28 Haziran, 2009 00:14  

Ham haykoliq hem sersang: bende mi bi anormallik var o zaman :(

delinin biri:aslansın sen yaparsın :)

bi dost:hasan bulmaktan kolay ne var memleket hasan kaynıyor:D

Serzeniş Meraklısı 28 Haziran, 2009 08:59  

senin yazılarında herhangi bi sebeple mutluluk kelimesi geçmesi garipsendi bence müdür :Pp
sınavda başarılar... (dünkü sayısal kağıdını çul çapıt diye astım bir hocaefendinin bahçasına... haydi bakalım, senin sınav içün :Pp)

godsyndrome 28 Haziran, 2009 23:31  

Serzeniş:sağolasın müdürcüm

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP