20090627

Bölüm 1:Sınav sınav içindir.

Sevgulu Gunluk
Evde azami sayıda misafir olduğundan ki saymaya kalktım 11den sonra üşenip bıraktım.Uyuyamadığım için sana yazmaya karar verdim.Günüm saat:06.30'da salak amcam,daha az salak olan amcam ve ortalama zekaya sahip olan amcamın sorularıyla başladı.Sırf bu yüzden kahvaltı bile yapmadan çıktım evden.Okulu kolay buldum ama önce biraz sıvı alayım dedim. Markete girdim,redbullu buldum votkayı sordum.Votka yok dediler.Ankaranın dikmeninde votka yok.Almazdım da zaten olmaması üzdü beni.Okulun bahçesinden başlayayım evvela.

Koca bir Atatürk resmi asmışlar hani bilirsin paşamın kocatepe sırtlarında elde cigara "lan ben bu savaşları kazanır,cumhuriyeti kurarım da 1946da duraklamaya,2002de de çöküşe geçer bu ülke napsak napsak" şeklinde düşüncelere daldığı resimden sigarayı çıkartmışlar.Okula yazılan çocuğa resmi sorsan Atatürk esniyor diye cevap verir.Çok canım sıkıldı,zaten bahçede hatun potansiyeli sıfırdı.Cenin pozisyonunda leman okuyan bir manyak,kalemine çataliğne takıp eşek gibi kpss kitabından hububatları okuyan cins cins insanlar vardı.Neyse girdik sınıfa,tamam ilkokulda sınava girceğimi biliyordum da pigmelere özel bir okul olduğunu bilmiyordum.Masaların boyu anca dizime geliyordu.Manavdaki salatalık kasasını ters çevirsen daha yüksek olur.Kitapçığı masanın üstüne koydum ellerimi koyacak yer kalmadı.Sınavla ilgili kalan şeyleri daha sonra anlatırım sana.Sözlerimi sınıf panosunda gördüğüm nottan dizelerle bitirmek istiyorum.Tamamını okumak isteyen olursa mail atsın okul-sınıf bilgilerini vereyim.

Mutluluk
Annen seni azarlıyor,baban seni dövüyorsa,bir ailen var demektir.
telefon faturaları yüksek geliyorsa konuşabiliyorsun demektir.
okul yolu çok uzaksa yürüyebiliyosun demektir.
bütün notların zayıfsa,bir okulun var demektir.
pencerelerin pis, çatın akıyorsa bir evin var demektir.
........................
bütün bunları diyebiliyorsan
iyimsersin demektir.

11 kişi karşıladı;:

Hülya Konar 27 Haziran, 2009 15:36  

hayret böylesine optimist bir notla bitirmişsin yazını:)

ayrıca umarım sınavın iyi geçmiştir,sonucu gönlünce olur.

PoLLy 27 Haziran, 2009 15:57  

sınav hayat için be gosdy :(

bi dost 27 Haziran, 2009 16:13  

o not gerçekten de sınıf panosunda asılı değildi, uydurdun dimi? salakım dimi :P amcalarını ne güzel sınıflandırıyosun yahu, benim bi tane var ama ona bile diycek laf bulamıyorum:)

Unknown 27 Haziran, 2009 17:04  

bir yazına başlık olarak mutluluğu yakıştırabiliyorsan, iyimsersin demektir aslında ;)
umarım beklentilerini karşılar hacı...

Godsyndrome 27 Haziran, 2009 19:08  

Hülyakonar:Hayret değil aslında üstteki yazıda açıkladım. Teşekkür ederim ayrıca:D

Polly:Ama sabırsızsın o yarınki yazının başlığı :)

Bi dost:valaa var,ayrıca amcan konusundaki nitelendirmen de gayet güzel bence :)

Serzeniş:Sende mi müdür:)Sağolasın inşallah:)

tınkırbel 28 Haziran, 2009 01:27  

tavsiye:
açıklanan istatistik istatislik her ne bi haltsa işte ona göre en çok c şıkkı çıkıyomuş cevap olaraktan
:P
bir örtmen olarak da belirteyim ki
gayrı ihtiyari cevabı çoğunluklan c şıkkına veriyorum nedense bende bilemedim

ne ben olabildim ne de başkası 28 Haziran, 2009 15:43  

canımmm bebeyimmm o notu yazan polyanna sedatı bilmiyo demek ki. tek geçerim sedat bir numaradır.

bu araada geçmiş ossunnnn:)))

Godsyndrome 28 Haziran, 2009 23:32  

tınkerbell:olabilir örtmenim

hopçikiyaya:bende bilmiyorum kim o sedat:D

Başak Ağın 01 Temmuz, 2009 12:43  

ahahha çocuklara küçük yaşta pollyannacılık aşılamak bir yana, duygusal ve fiziksel şiddete tepki vermemeyi ve bunu kabullenmeyi öğretiyorlar demek. ben de toplumdaki gün geçtikçe yaygınlaşan bu mallık nereden geliyor diyordum.

Godsyndrome 01 Temmuz, 2009 19:54  

Wykka: :D

kimsesizimkiben 01 Mayıs, 2010 16:37  

:D tamam söyleyeyim içimde kalmasın.. sen ne tatlı bişisin yaaa.. tesadüfen rastladım ama okumaktan çok keyif aldım. umarım bir gün esmeraldanı bulursun...

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP