20090623

Mamak çöplüğünden hallice

*Bu ara  blog dünyasında moda;erkeklere giydirmek ve sevişgen yazılar yazmak.Edepli bir çocuk olarak bu konuya hiç değinmedim ama bu konuda da fikrimi belirtmek isterim.Küçükken bikeresinde(!) sevişmiştim.Saçma sapan bişey yaw,aptal saptal hareketler:D(hehehe)

*Kadınına mı gidiyorsun,cüzdanını yanına al(Yemişim Nietzschesini)

*Kpss'den sonra nasıl geçtiğini merak eden okurlarım olursa(olur mu acaba/olur mu olur) Hiçbir sınav iyi geçmez ekolünden gelen bir öğrenci olduğum için.Çok güzel geçti,aman neğader basitti SPK'daki odamı hazırlayın türünden bişeyler yazmamı beklemeyin.

*Benim sevgili takımımda nasıl bir vizyon vardır ki hem reeeğkartı teknik direktör yapıp,hem gökhan zanı alabilir.

*Ayinesi iştir kişinin lafa bakılmaz derler ya,bazen haklılar.

*Sahte para basmanın suç olduğu ülkede,sahte hislerle çok yürek kazandılar.(:S) 

*Hani bazen allamın matematikçisi,doktoru bi kavramdan hareketle felsefe geliştirir.Millet çok sever falan.İşte yok steve nash olsun(basketçiyle karıştırıyo da olabilirim)yok kelebek etkisi olsun,kuvantun felsefesi olsun(bi kitapçıda aynen böyle yazıyordu) ben hep bunlara gıpta etmişimdir.Ben hayatı bi teoremle açıklasam kesinlikle kazıkazan teoremi olurdu.dün 2 lira ile başladım.16 kazıma sonucunda papazı buldum.Hayat da böyle.Aslında biletçiye sitemli bir ifadeyle gumarı sadece oynatan gazanır hacı(ankarada k harfi kullanılmıyor da) demek istedim ama yapamadım.

*Ben bu facebooktan hiçbir halt anlamadım.Zaten herşey ikiye bölünmüş durumda.Godsy'e özel msn,godsy'e özel facebook.Bir voltran oluşturamadık ki anasını satayım.Pc'yi bile bölmüş durumdayım nan.Opera'da godsy'nin üyelikleri,firefox'ta benim.(ben kimim,godsy kim)

*Fazla gazete okuyamıyorum.Bu sene yine sheva kesin fenerde mi? hahaha.

*Bu ara epey güzel blog çarpıyor gözüme,hatta kıskanıyorum.Sen kocakarıya döndün millet cin gibi olumm diyorum.Bazıları blahblah,enteldantel,gülümse,guguk kuşu vs. linkleri yanda var. Ayrıca bir de epeydir okuyup da bir türlü övme fırsatı bulamadığım Semmy,Ahkam defteri, Mütevelli Heyeti gibi bloglar var.Sınavdan sonra inşallah.Ve de tembel dostum saklıdefterin tekrar yazmasından son derece memnunum..

*Hani bayat ekmekleri tabağa koyup üzerine domates soslu biber kızartmasını boca edersin ya, yanında demli çayın,ebru şallının üf'lemesi gelir tv'den hayatın güzelliğine bak.(Gisele bundchen, monaco'da daire,asyalı hizmetçiler,rus çocuk bakıcıları... hayallerim suya düştü,mutluluğa bak biber kızartması!) 

*Daha kamu yönetimi,mikro iktisat,maliye çalışcam.sınava kadar yetişir heralde :D

Bu kadar yeter sanırım.

15 kişi karşıladı;:

voodoo girl 23 Haziran, 2009 12:15  

ilk maddedeki erkeklere giydiren yazılar kısmını üzerime alındım. giydirilecek işler yapmayın ulan siz de der kaçarım.

PoLLy 23 Haziran, 2009 12:36  

ay, sevindim ben :D
çok merci :)
ehu..

Godsyndrome 23 Haziran, 2009 12:36  

voodoo girl:o kadar giydirmeyi bende yapıyorum vudu:)benim kastım erkek işte allah hepsinin belasını versin yazılarıydı :D

Godsyndrome 23 Haziran, 2009 12:37  

polly: :D

Yesari 23 Haziran, 2009 12:58  

hahahha...o ilk maddede bende vardım diye düşündümmm bi an...ama yok yaa...allah hiçbirinin belasını vermesin...seviyorum hepsiinii...yani bir bölümünü...şeyyy...sevdiklerim var aralarında:P:P

semmy 23 Haziran, 2009 13:00  

hani utanırsın da yanakların al al olur ya... benimki de o hesap işte... gerçek duygularını sanala yansıtamamk ise accaip kötü bişey...
ilk kez farklı bir blogda adımı okudum... hep ne hissedeceğim derdim... ilk hissaytım "utanmak" oldu... bunu bana yaşattırdın ya süpersin....
söyledim içimde kalmadı; kayda değer okunmaya değer blogdaşım...
teşekkürler...

bi dost 23 Haziran, 2009 14:07  

kadın.. cüzdan.. naalaka ya, hiç bile.

bi de, domates soslu biber kızartmasını küçümsememek gerek. hele de insanın annesi inatla böyle şeyler yapmıyorsa.. ağliyciym ben.

BlahBlah 23 Haziran, 2009 14:59  

ehühü!

millide misin? valla ziyaretine gelirim. çikin değilim, kaçamazsın :D

Unknown 23 Haziran, 2009 15:38  

hacı biber kızartması da mutlu eder be... umutlu muyum ne :Pp
kazı kazan değil de, sana ve bana ve genele, sayısal loto daha bi yakışır.. hem sayısal ismi, daha bi egzantrik :P

Godsyndrome 23 Haziran, 2009 16:14  

yesari:iyi iyi buna da şükür, seni de kastetmemiştim zaten :D

Semmy:inan hiç farkında değilim, daha önce bahsetmemiş olmam benim ayıbım,ben utandım :)

Bi dost:siz erkekleri yerin dibine sokarken iyi di mi :D çok alakalı bence :)

Serzeniş:müdür sayısaldan kazı kazana düştüm,şu hale bak :(
Blahblah:Kalp kalbe karşı demek ki :D:D

guguk kuşu 23 Haziran, 2009 20:30  

Heyyy, sakin sakin hergünkü gibi okurken yazını, annahhh (buda konyaca) bi baktım orda guguk kuşu yazıyo, dur lan dedim hemen şimarma belki başka bişeydir, tekrar baktım hakkatten guguk kuşu. isterseniz ukala deyin ama ben beğenilmekten acaip hoşlanırım, hiiiç itiraz etmem, alttan falan da lamam, ne me lazım, ne demişler fazla alttan alma essah zannederler (böylemiydi bu söz?) teşekkür ederim iltifatına.Haklısın be Godsi, bu cinsel içerikli yazılar benim de dikkatimi çekiyor ve pek anlam veremiyorum. bu konu üzerinde öyle çok konuşulacak bi konu değilki, hergün hergün ne yazarlar anlamam. buarada kadını alışverişe götürüyorsan para mara yetmez yanına şöööle limiti kallavi bi kredi kartı alman lazım:)hoşçakal.

Godsyndrome 23 Haziran, 2009 23:40  

guguk kuşu:konya deme bana :D kredi kartımın limiti de dolu kötü dedin :D

Zeugma 24 Haziran, 2009 18:38  

Annahhh..
Birileri Konya diyoorr :D :D

Zeugma 24 Haziran, 2009 18:45  
Bu yorum yazar tarafından silindi.
guguk kuşu 03 Temmuz, 2009 17:53  

heyyyy konyalılar mı var buralarda bakiimmmm???

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP