20090619

Kağpeseseden Vahdete

İnsanın boyunun uzun olması çok güzel bişey mesela kpss gibi bir sınavda ucube bir ilkokula düşersen, yüksekliği 50 cm. olan bir masada soruları kuşbakışı görebilirsin.Kronik sırt ağrısı çeken biri olarak 1 saat sonra omuriliğim iflas eder,uygurların insan yüzü çizip çizmediğiyle ilgili sorular yerine tamamen doğaçlama küfürlerle sınavı geçirebilirim.Yeri gelmişken benim kaderimi yazdıktan sonra anasonu yarattığını düşündüm kadir-kerim vb. mevlama seslenmek istiyorum. Hadi ben kendimi boşverdim de, sen de beni çoktan boşverdin.Kulum ben kul,leylekler yaratmadı ya beni.Al şu velayetimi artık,sahip çık biraz ya.Britney Spears çocuğuna nasıl bakıyorsa,sen de bana öyle bakıyon Allahım.Tamam sabredelim dedik,alttan alalım dedik.Ama nereye kadar müdür? Ben bütün bu ahval ve şerait içinde dahi,  hızır olsun aksakallı dede ve türevleri olsun senden bi numara bekliyorum ama noluyor durakta beklediğim otobüs bile gelmiyor.İnsaf! Bak tehtid olarak algılama ama eğer ekim ayında ben hala 657 barkoduna sahip bi ibiş olamazsam, ruhumu yarı fiyatına 3 ay ödemesiz kredi kartına 24 taksitle şeytana satıcam.Çok da umrumdaydı dediğini duyar gibi olsam da duymamazlıktan geliyor,müjdeli haberlerini bekliyorum. (daha da çok beklerim,bunu da sen duymamış ol)

8 kişi karşıladı;:

DORİS 19 Haziran, 2009 13:44  

valla okurken cok eğlendim..:))
beni nadir olarak içten güldüren insanlardansın. evet allahım beni de duy. nefret ettim kağpeseseden...:))

BlahBlah 19 Haziran, 2009 13:53  

yukarıdan "şraaaak!" diye bir ses gelmesin de.

godsyndrome 19 Haziran, 2009 17:42  

Doris:Gülümsetebiliyorsam ne mutlu bana :D

Blahblah:Gelmez gelmez,biz birbirimizi sinir etmeyi seviyoruz anlayacaktır o beni :D

babegazelle 19 Haziran, 2009 18:29  

yaw kpssciler az sakin yersiniz bu sınavu güveniorum size ben de gircektim emme eğitime gidiorum param yandı ii mi hehehe

guguk kuşu 19 Haziran, 2009 20:07  

sen cem yılmazdan daha iyisin

godsyndrome 19 Haziran, 2009 20:19  

babegazelle:kurtardın paçayı ver gazı bakalım :D,paran yanmasın yerine birini gönder.

guguk kuşu:İster istemez ironik geldi ama günlük ve ariston etiketli yazılar dışında pek eğlenceli değil blog.Eskiden ne güzeldi :)Teşekkür ederim ayrıca :D

guguk kuşu 19 Haziran, 2009 20:48  

ben bu halini de beğendim

godsyndrome 19 Haziran, 2009 21:58  

guguk kuşu:sevindim :)

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP