20090618

Tekrar Çalma Sam

*Yalnızlık eksiklik değil,fazlalık.Ağlayarak,sevişerek,kusarak,konuşarak bir şekilde durmadan boşalmaya çalışan salaklar olduğumuz için kötü gözüküyor sadece.
*Ben şimdi kpss'de genel yetenek ve de kültür akabinde iktisat-muhasebe-maliye-kamu yönetimi-hukuk üstüne ingilizce yapıp sonra kurum sınavlarına girip,onu geçip sonra mülakatları geçip bir sene stajımı tamamlayıp memur olucam.Sonra askere gidicem gelip ev tutucam.2031 şampiyonlar ligi finalini izlemek için tv başına kurulup,biramı açtığımda elektrikler kesilecek ya;işte o an mutlu olmayı planlıyorum.
*Beyefendi gidişleri,kalır gibi yapışlara tercih ettim hep.Gelecekmiş gibi gidişlerden de nefret ettim.
*Beyaz önlüklü tayfasına gıcık olduğumdan mıdır nedir tıp konusunda çok meraklıyım. Diziler,belgeseller hatta latince hayranlığımın altında bile bu yatıyor olabilir. (Quidquid latine dictum sit, altum viditur) Anatomik olarak kendimi farklı hissediyorum.Vücudumda olanca serotonini emen bir sünger olduğuna eminim mesela.
*Tamam, bir de sanırım hayatımın ne kadar kötü olabileceğini merak ediyorum.Ne kadarına dayanabilirim?Bir çeşit Bungee Jumping gibi ama kordon yok.
*Herhangi bir şey için zihnim bir zaman belirliyor o zamanı geçince hiçbir anlamı kalmıyor. Bedava versinler,hayal ettiğimden çok daha iyi olacağı garanti olsun isterse. İsim, şehir, hayvan, insan hiç farketmiyor vazgeçiyorum.
*Hayatımın en berbat yılını yaşıyorum.Hiç bu kadar dağılmamıştım.Ama toparlanıcam çok daha berbat yıllar var önümde.
*Yaz geldi teşhirci komşukızı sezonu açıldı.İyi hoş da çirkin kızlara yakışmıyor teşhircilik.
*7 yıldır sigara içiyordum bu sene yiyorum.
*Kadınlar ikibuçuğa ayrılır da %90 kadın okuyucuya sahip blogda ben bu topa girmem.
*Bir de ben Mevlana'yı sevmiyorum,sonunda itiraf edip rahatladım.Müdür bu ne rahatlık ya cristiano ronoldo musun sen?Bu kadar da umutlu olunmaz ki!
*.................

Not:Sabah sabah bunları düşünmedim tabi,bisürrrrrüü yazı var estikçe bloga ekliyorum.

5 kişi karşıladı;:

BlahBlah 18 Haziran, 2009 13:54  

iki yıl sürüyo valla aday memurluk. sonra bir de yeterlik var. ıyh! onu da hep nedense temmuza falan denk getirirler.

Godsyndrome 18 Haziran, 2009 14:04  

Blah Blah:Evet nihayet bilgilendirici bir okur:)Kurumdan kuruma değişiyor sanırım o ama kapağı bir atsam 1 yılda bendeki cevheri görürler eminim :)Ayrıca kırma ümitlerimi 2 sene çok :D

guguk kuşu 18 Haziran, 2009 14:16  

"Beyefendi gidişleri,kalır gibi yapışlara tercih ettim hep.Gelecekmiş gibi gidişlerden de nefret ettim".
bayıldım bu özdeyişine, duvarıma astım bile. Altında da tabikigodsyndrome yazıyor:)

PoLLy 18 Haziran, 2009 15:21  

şu herhangi bişi için zaman belirleme ve o zaman geçince de öldür allah istememe işini ben de yaparım bak..
yakın hissettim :)

Godsyndrome 19 Haziran, 2009 00:08  

guguk kuşu:Beğenmene sevindim :)

polly:bu konuda yalnız olmadığıma sevindim :)

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP