20090513

Sanat tarihi

Orhan veli şiirine döndüm herhangi bir tanesi işte
valla hiç naz çekecek halim yok
uykum var
ben onikimayısı çok sevdim
noktalamalardan kaçıyorum da bir sor niye
herhangi bir kimyasal etkisi altında yazılmadı bu yazı
ne haldeyim ımmm sanırım
5 lira verdi diye türkiyenin çöl olmayacağına inanan bi ibişin yaşam sevinci içimde ama kendimi atakuleden atacak kadar berbat halde
imaları sevmiyorum dümdüz gel güzelim ama yavaş yerler yaş
bi oscar wilde sendromu olmalı aslında her insanda
sıkıcı olmaktan korkmalı
ha böyle yazı mı olur dersen
sanat sanat içindir

3 kişi karşıladı;:

DORİS 13 Mayıs, 2009 16:33  

senin baya baya uykun var anladım:)
bu arada ben de noktalamayı sevmiyorum..sanat senin için olsun boşver sanatı:) sana gelince ben de ne dediğimi bilmiyorum bak.. hadi görüşürüz...

_zAhİr_ 13 Mayıs, 2009 17:17  

sanat için soyunursun da sen:)

Godsyndrome 13 Mayıs, 2009 22:59  

Doris:Uykusuzluk şu an dert değil de işe başlarsam nolcak bilmiyorum.

Zahir:Sapık diycem biliyorum değilsin hehehe müdür soyunurum valla :D

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP