20090513

Bu ne lan

*Beşiktaşın fenere çakması dışında yurttan habersizim noluyor memlekette birisi anlatsın.

*Yaptığım asansör jestlerini duysanız çok gülersiniz,hatırlatın bir ara anlatayım.

*Bu ara yazılar hep madde madde kafamda hiçbir cümleyi bağlayamadığımdan olsa gerek.

*Fazla da uzatmamak lazım şu ara beynim cumaya gitti pazartesi dönecek.

9 kişi karşıladı;:

Neslihan 13 Mayıs, 2009 23:36  

Yani simdi her yerde krizden bahsediliyo muhtemelen Turkiye gunde mi de bu konudan gidiyodur tabii onun basi kapali ve/veya acik polemigi yine meydanlara cekilmediyse..Tabii bizim dini butun devlet yetkilileri paralari cuval cuval sakladiklarindan kriz miriz onlara yaramaz..neyse cok konustum ben yine..saglicakla..ac parantez Real Madrid in yenilgisinden sonra Besiktas bana ilac oldu :) kapa parantez

Zenciörgüsu 13 Mayıs, 2009 23:38  

madde madde yazıların hastasıyım ki bunun üşengeç yada konsantre olma eksikliğinden kaynaklanıyor olabileceğini düşünüyorum..asansör şeylerini yazsana bekliyoruz şiddetle :)

Godsyndrome 13 Mayıs, 2009 23:43  

Neslie:Bi insan hem beşiktaşı hem reali tutar mı türkiyede halkçı ispanyada kralcı mısın :) Bilgilendirme için teşekkürler bu arada.

Nostatic:Yazmak istiyorum da salaklık katsayım tahmin edilenden yüksek çıkıcak ondan korkuyorum:)

Zenciörgüsu 13 Mayıs, 2009 23:47  

yaz valla ben okurum,salakda demem hem gülerim anca :)

Godsyndrome 14 Mayıs, 2009 00:27  

Nostatic:tamam yazıcam söz :)

Neslihan 14 Mayıs, 2009 09:38  

Godsy, tam katalanlar gibi konustun, ne alakasi var realin kralla? oynadiklari kupada kraliyet kupasi o zaman katalanlarda oynamasinlar.ha

Godsyndrome 14 Mayıs, 2009 11:34  

Neslie:Nasıl ne alakası var,kralın kurduğu takım işte o amblemdeki taç boşa değil di mi:) Figoyu bizden çaldığınızdan beri sevmem reali.Doğma büyüme katolanyalıyım ben :)

Neslihan 14 Mayıs, 2009 21:57  

cok teesuf ederim yani ayrimcilik yapmayalim tac mac bozmasin bizi zaten sefilleri oynuyolar.. "katolanyali" :P

Godsyndrome 15 Mayıs, 2009 13:09  

Neslie:Biz katalanlar kendi aramızda katalon deriz(pehh yalana bak) :D

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP