20090512

321

*Böyle bir başlık gördünüz mü o yazıyı okumayın.
*Ben artık sabah erken kalkan bir insanım.
*Kediiiiii,öldüüüüüü.
*Gerekli güdü varsa çalar saat denilen şey gereksizdir.
*Normalde ve anormalde kadınların yapmaları gereken işler içerisinde(yayılan feminizm dalgasına inat)ben en çok ütü yapmayı severim.
*Benim bir derdim vardı,çöpe attım.Kaldı 15 yoksa 16 mıydı?
*Bir gün Fbı'ın beni keşfedip seri 'insan' profilcisi yapmasını bekliyorum.
*Cv'lere motta yazılsa keşke,benimkisi "umrumda değil" olurdu.Aramızda latinceye çevirecek var mı?
*Bu mp3-4 çıktıysa 5,ayyypod ayrıca cep telefonundaki müzikler falan toplu taşıma araçlarındaki iletişimi öldürdü azizim."afedersiniz ateşiniz var mıydı-Otobüste ateşi napcaksınız ki-Hımm doğru ya,eee o zaman saat kaç?Hihihi ben afife,ben de bilmem ne... ext.
*Allah belanı vermesin sokrat,hakketen kimim ben.
*Al Capone yanılmış,öyle bisiklet çalıp af dilemekle olmuyor.Tanrının başka türlü bir çalışma prensibi var.Şey gibi ımm "vur,kır,parçala,bu maçı kazan" türü bakıyor bence kullarına. Bir gün diyanetin beni eshefle kınamasını bekliyorum.
*Benim bir sırrım var,açıklanmayacak kadar sır.Güzel bir şarkı sözü.
*Falan da filan işte.

11 kişi karşıladı;:

Ful yaprakları 12 Mayıs, 2009 10:58  

bu karmaşa ne diye :))))

Godsyndrome 12 Mayıs, 2009 11:08  

ful:ama ilk maddede gerekli uyarı yapıldı/müdüriyet.
ek açıklama:bu benim düzenli halim :)

pi 12 Mayıs, 2009 13:30  

yorumları okumakta güçlük çekiyoruz))) yazı rengiyle zemin rengi aynı... Güzel kızlar göresi gözlerimiz bozulacak azizim!

demet 12 Mayıs, 2009 21:04  

sen benim tarzımı mı taklit ediyorsun yoksa:) sanki sankiii

Godsyndrome 12 Mayıs, 2009 23:08  

Pi:Müdür,valla bende bi sorun gözükmüyor ama...yazı rengi de siyah, yorum rengi de siyah. ilgilenicem bu konuyla.Uyarı için sağol.

Demet:Keşke sizin üslübunuza erişebilsem sultanım.Sizi taklit etmek şereftir benim için ;)

ne ben olabildim ne de başkası 12 Mayıs, 2009 23:11  

niye erken kalkıosun ki sennn:))

Godsyndrome 12 Mayıs, 2009 23:17  

hopçikiyaya:dersane müdürcüm.

_zAhİr_ 13 Mayıs, 2009 17:21  

canım seni eshefle kınıyorum :)

Godsyndrome 13 Mayıs, 2009 22:59  

Zahir:Sen mi hihihihi:)

Sagır Kedi 17 Mayıs, 2009 17:47  

Ayol formatını ne zaman degiştirdin daha yeni görüyorum:)))Ütüler birikti de ben nefret ederim bari sen gel hele bi rica etsem:P

Godsyndrome 17 Mayıs, 2009 22:10  

sağır kedi:istediğin ütü olsun ne demek :D

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP