20090507

Sabahın körü,nane likörü:)

*Evet bilgisayarım bozuldu.Bizlere ömür bi kamyon kömür.

*Seneeee 2000 ankaramda çift katlı otobüslerde neskayfe reklamları var.Kara kaşlı kara gözlü bi hatun var.İşte ben hala ona aşığım.Lan internet cafede blog yazıyosun.Yaza yaza bunu mu yazıyosun.Evet saçma.

*Birisine bir şey bakıcaktım.Baktım hala da arıyorum.Bulucam inşallah.

*Yeterli sanırım.

6 kişi karşıladı;:

NoSTATIC 07 Mayıs, 2009 14:07  

hahaa!ne diyeyim bilemedim :) gülebilirim anca :)

stickman 07 Mayıs, 2009 14:22  

internet cafeden blog yazmak. vuvv. denemeliyim. özellikle kantırcı çocukların olduğu karman çorman, gürültülü bi cafede yapmalıyım ki bunu tadı çıksın.

rectoa 07 Mayıs, 2009 20:02  

vaaay şekil yapmışız :)

güzel, atraksiyonlu bi tema olmuş yav, imrendim ha :)

ne ben olabildim ne de başkası 07 Mayıs, 2009 21:18  

bilgisayarına acil şifalar dilerim godsi, ne yap et çabık iyileştir onuuu:))
sensiz olmaz, sensiz olmaz:)

demet 08 Mayıs, 2009 02:56  

hafızana hayranım dile kolay 9 sene :))

godsyndrome 08 Mayıs, 2009 13:36  

Nostatic:haklısın gülünecek haldeyim :)

stickman:aman bana counter deme hafız alerjim var :D

rectoa:eyvallah müdür:)

hopçikiyaya:valla bende sinir oluyorum ama zor gözüküyor,şimdilik

Demet:Leydim hayranlığınızı kazanmaktan daha güzel ne olabilir ki :)

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP