20090510

Kutlama,merhaba,balkabaa

Blogumuzun değerli okurlarından saklıdefter, chaotic, zeugma başta olmak üzere varsa diğer evlat sahibi okurların anneler günü kutlu olsun.

Sevgulu Günlük,
Bak geri döndüm günlükcüm.Tamirden geldikten 45 dakika sonra bilgisayarına format atan ilk Türk büyüğü olarak ansiklopedilerdeki yerimi alacağım.Nerde o eski ansiklopediler diyebilirsin ama hiç yoktan iyidir.Googleda daha farklı şekilde yer almak istiyorum ama o başka bi yazının konusu,böyle derken de sanki bu yazının konusu varmış gibi geliyor insana.Neyse sanırım bir 15 gün daha gider pc "sağlam" şekilde.Bu boşlukta farkettiğim şu ki,internet denen şey nikotinimsi bir etki yaratmış bende.Allah kimseye böyle bela vermesin diyorum.Bunun dışında kpss çalışmalarımdan bahsetmek isterdim ama sonra godsy sızlandı oluyor adı.Bunu da anlamıyorum. Serdar ortaç bir minibüs dolusu kızla gezip hayatın kendisini yormasından şikayet edince herkes onu seviyor, oysa benim en ufak şikayetim mızmızlık oluyor.Askere de gidemiyorum zaten tanrı kaderimi mühürlemiş gibi,ama bu beni rahatlığa itiyor.

Demek ki bir kader var,alnımızın yazısı herşeyin hayırlısı diyerekten dünyanın en kutsal işletmelerinden birinin eline bırakıyorum kendimi(bknz.efes pilsen/gizli olmayan reklam)Efes demişken sevgili arkadaşım zahircan bu hafta da ekti beni.Gerçi tam sayılmaz,haftaiçi telafi ediyor ama sonra ben derslere çakırkeyf girmek zorunda kalıyorum.Ki bu aslında fena bişey değil.Çok da kasmamak lazım değil mi günlükcüm.Bu arada sana bir de haber vereyim. Sütunsu artık yengen değil,bu sefer kararım kesin.Bıktım bu kızın erkek arkadaşından ya,kızla çay içiyor kantinde.Çay içerken kızın elini tutmuş yalıyor.Öpmek falan değil bilakis yalıyor mirim.Çay içiyonuz lan bunu niye semaver fantazine çeviriyorsun.O ne dersen şimdi uydurdum işte. Neyse umarım bundan sonra düzenli yazıcam günlükcüm.Pc müsaade ettiği ölçüde.Eğer hayırsever okurlarımdan pc bağışlamak isteyen olursa açık adresim,

Gözlerin hüzün karası mah.
Dudakların giyotin sok.
Sev-iş sendikası yanı
bi de semt yazmak gerek
Tunalıyla operanın arası./Ankara
Gözlerinden öperim günlükcüm.

10 kişi karşıladı;:

ne ben olabildim ne de başkası 10 Mayıs, 2009 20:02  

ben de çiko annesiyimmmm:))

godsyndrome 10 Mayıs, 2009 22:47  

senin de anneler günün kutlu olsun o zaman tubiş ama müsaade etmedin ki çiko da anne olsun :)

_zAhİr_ 10 Mayıs, 2009 23:50  

ahahaha yaa müdür sen nie böle yapıon :) nie bu kadar sitemkarsın yaa :) ben seni hiç ihmal ediom mu?o kadar beynini geliştirdim ayıp walla :D

godsyndrome 10 Mayıs, 2009 23:59  

zahir:godsy beyinsiz o yüzden ekiyom muamelesi yapma okuyuculara haha:D

CHAOTIC 11 Mayıs, 2009 01:29  

Canım, çok teşekkür ederim. Diyorum ya, canımsın! :D
Öpüldün. ;)

godsyndrome 11 Mayıs, 2009 01:49  

Chaotic:Yorumunu görmeyi özlemişim abla ;)

babegazelle 11 Mayıs, 2009 02:43  

hahaha tamirden gelen bilgisayarına aynı gün içinde çifte format attıran daha doğrusu attırmak zorunda kalan bi insan var karşındaaa:D

demet 11 Mayıs, 2009 04:28  

godsye pc kampanyası başlat bence... bu gidişle bi formatta sana gerekecek :)

godsyndrome 11 Mayıs, 2009 12:20  

babegazelle:o halde ansiklopediye seni de katarız godsy-gazelle şanssızlığı konulur adı:)

demet:mütabıkız yine,bana format gerek de...
:)

Zeugma 04 Haziran, 2009 13:51  

Aaaaa!!! Bunu ben neden görmemişim yaaa!!!
Godsyciğim, lütfen kusuruma bakma...Biraz geç oldu ama bu güzel yazın ve inceliğin için sana sonsuz teşekkürler ediyorum.
Süpersin..
Sevgilerimle ablası:)

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP