20090505

5 Soruluk Mim

Sevgi bahçesinden bir demet tarafından mimlenmişim.Keyifsiz olduğum için hiç değilse mim yazmış olalım belki iyi gelir.

1-Yıl sonunda zengin olmak koşuluyla , bir yıl boyunca her gece kabus görmek istermiydiniz?
Kesinlikle evet,hatta bütün bir ömür kabus görmeyi de kabullenirdim.Üstelik bu sadece para için de olmak zorunda değil.İstediğim herhangi bir şey olabilir.Hak etmeyi sevmem ama bedel ödemeyi seviyorum,sanırım bu yüzden.

2-Kör olmak ve sağır olmak arasında nasıl bir seçim yapardınız?
Sağır olmayı seçerdim.Gözler kapanabiliyor ama kulaklara çare yok.Zeki Müren ve Müzeyyen Senar'ın sesi dışında da keşke duysam dediğim bişey yok zaten.

3-Öleceğiniz anı bilmek istermiydiniz?
Buna da kesinlikle evet.Her türlü şeyi öğrenmek isterim ben.Keşke bilmesem dediğim hiçbir şey yok.Öleceğim anı bilmek de güzel olurdu.

4-Bu gecenin son geceniz olduğunu öğrenseniz , birine söyleyemediklerinizden dolayı üzülür müydünüz?
Üzülmezdim,geveze biri olarak iyi biliyorum çünkü...Karşınızdaki anlamak istemiyorsa söylediklerinizin değeri yok.Üstelik ne kadar konuşursan konuş hep bi eksik kelime kalır.

5-Eviniz yanıyor aileniz ve siz kurtuldunuz, son bir kez daha eve girme şansınız olsa neyi kurtarırdınız?
En zor soru buydu sanırım.Düşündüm ama kurtarmak istediğim bişey yok.12 yıldır taktığım bileklerim,bileğimde olduğu sürece sorun yok :)

13 kişi karşıladı;:

cesetizleri 06 Mayıs, 2009 00:09  

tema yapmışız.
süper olmuş. bu da güzel.

Godsyndrome 06 Mayıs, 2009 00:13  

cesetizleri:teşekkür ederim müdür, seninde kapına yakında pyzam gelebilir dikkat et :)

kelebenk 06 Mayıs, 2009 00:35  

çok güsel olmuşşş böleee... ohhh misler gibi ... sinek zaten olmuodu. mide bulantısı.

Godsyndrome 06 Mayıs, 2009 00:43  

kelebenk:teşekkür ederim.sineği sevmeyen bir okuyucu bulmak hoş:)

Zeugma 06 Mayıs, 2009 00:50  

Tema benimkinden Godsy.. :))

Çok sevindim ..Hayırlı olsun..
Yakışmış kardeşime:))


Bu nasıl bir mimdir yaa...
Korku filmi gibi..
Ben kaçtım..
Anneciim yaa :S

Godsyndrome 06 Mayıs, 2009 00:54  

Zeugma:Zevklerimiz aynı ablacım :) teşekkür ederim.Hayat dediğin de bir korku filmi değil mi?(breh breh)

Zeugma 06 Mayıs, 2009 01:12  

Evet..Bence de korku filmi hayat:(

İçinde bir sürü Drakula,Frankenstein ne ararsan var.Hem erkek hem dişi versiyonlarıyla hizmetimizdeler dimi Godsy :S

Bu gece kabus göreceğim.Çok belli :S

Godsyndrome 06 Mayıs, 2009 01:15  

zeugma:ben içindekilerden çok senaristten şikayetçiyim abla:)

Zeugma 06 Mayıs, 2009 01:35  

Kim o yaa?

Tövbe tövbe..

Çarpılacaksın gece gece Godsy..
Bak işlerin rast gitmez oğlum.
Benden abla tavsiyesi :))

Godsyndrome 06 Mayıs, 2009 01:39  

zeugma:tamam tamam,daha fazla çarpılmak istemiyorummm :):)

Unknown 06 Mayıs, 2009 10:53  

teman değişmiş hacı, kıyamet alameti mi bu? :D:D

babegazelle 06 Mayıs, 2009 13:46  

evet tema şimdi iyi bide yon kettin aga hiç istemem ne zmn ölcemi bilmek o gerginlik ölümden beter olur yaa tık gidivercen temizinden

Godsyndrome 07 Mayıs, 2009 14:01  

serzeniş:mecbur kaldım.

babegazelle:söyleyen de yok zaten bize ama iyi olur gibime geldi:)

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP