20090521

SABAH UYANMA BİÇİMLERİ

1-) Yan apartmanda bulunan bayram adlı çocuğun evin önündeki şahinin üstüne çıkıp onun aşkı bağa ekista lağarç şarkısını icra etmesiyle.Nil'in şarkısının iç anadolu gırtlağıyla icrası iğrenç.
2-)Teşhirci komşu kızının latif doğana ait degedey degedey zalim ey şarkısını son ses açmasıyla.
3-)Kardeşimin bas bas bağırıp oha bu saate kadar uyunur mu sen bu sınavı kazanamazsın nidasıyla.
4-)Annemin kapıyı tekmeliyip,uyanmazsan uyanma daha da uyandırmıycam seni demesiyle.

Bu ne yaman çelişki bu ne kısır döngü.Lan bigün de telefon çalsa,açsam en sersem halimle alouvv desem karşımdaki ses "aşkım afedersin,uyyor muydun dese" ne olur sanki affettim lan daha şimdiden affettim.

7 kişi karşıladı;:

serencam 21 Mayıs, 2009 15:52  

:))))))))))))))))))..Suratım böyle kaldı :))

PoLLy 21 Mayıs, 2009 17:17  

du daha o günleri de göreceksin :)

Godsyndrome 21 Mayıs, 2009 18:02  

ilhamperisi:senin bloga niçıın yorum yapamıyoruz?

polly:du derken? ay em yirmialtı yiırs old. :):)

DORİS 21 Mayıs, 2009 20:42  

uykunun en sevmediğin yeri uyandığın an anladığım kadarıyla. bence kafanı dagıtmak için git bir gece otelde kal. yoksa alimallah göremezsin:)

Godsyndrome 22 Mayıs, 2009 00:17  

doris:otel deme bana :)

ne ben olabildim ne de başkası 25 Mayıs, 2009 20:51  

biri beni de öyle uyandırsın bigüncük lan, çok mu istediğim ühühühü

Godsyndrome 25 Mayıs, 2009 20:57  

hopçikiyaya:çok değil tubişim uyandırsın tabi:)

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP