20090520

GODSY HASTANEDE

*Cin Ali serisi gibi başlık oldu.Başlık atma problemimi çözecek insana çokoprens alıcam.
*Birincisi hemşirelik için kısa boy şart mı? (ablam hemşire ulan,çamur atma diyen ilk okura da bi çokoprens)Bunu şu açıdan söylüyorum.Hani vardır ya mini etekli, jartiyerli hemşire prototipi.Onu gözünüzün önüne getirin, o hatunun giydiği çorabı bizim hemşirelere versek içlerinde kaybolurlar.
*Bir de erkeğe uygulanan negatif ayrımcılık var.Gebelikte beslenme konulu dergiyi okuyorum diye şaşkın şaşkın bakışlar... Suç benim mi nan.Sanki oraya playboy koydun da ben ille de bunu seçtim.
*Vee tabii ki doktorlarrr.Bu kadar az şey bilip, çok şey biliyormuş sanan başka bir meslek grubu var mı?(ablası doktor olana da....çokoprens falan yok,çok bekler)
*Bir de şu galoş meselesi var.Onlarla hastaneden çık,fotokopi çektir,karnını doyur,gez,toz,gel noldu şimdi?Hastanemiz temiz,mikroplar etkisiz pehhh
*Ayrıca o yatakbaşlarındaki şeyleri kurcalasam nolur ki?Vakum var mesela onla toz alabilir miyiz acaba ya da..Oksijen yazan kısma çakmak çaksam nasıl olur ki?Bir de böyle şarkı vardı.Siz(artık kimseniz,beyaz türkler)bilmezsiniz, çakmak çakmağa geldim....
*Daha fazla yazmak istemiyorum nan. Hastaneleri, personelini, muhabbetini sevmiyorum. Bir de iyiki teyzem bu yazıyı okumuyoo :)

9 kişi karşıladı;:

polly 20 Mayıs, 2009 19:58  

bi de sıraları var...
o sıralarda dirseklenmek, itilmek, kakılmak var...
baş ucundaki vakumlu şeye ulaşana kadar atlatman gereken daha çoook badire var...

Missipipi 20 Mayıs, 2009 20:02  

"ablam hemşire ulan,çamur atma"
çokoprensimi istiorum
"kardeşimde hemşire ulan,çamur atma"
buda sanırım 2. çokoprens eder :D

ne ben olabildim ne de başkası 20 Mayıs, 2009 21:20  

godsicim hastaneler güzel yerlerdir tabii ki tanıdığın varsa. ehehehhe
geçmiş olsun kuzu neyin var, kola mı hala?

godsyndrome 20 Mayıs, 2009 21:36  

Polly:Haklısın ama o kısmı yazmak istemedim, küfürsüz yazamazdım:)

Missipipi:Benim de teyzem hemşire bana kim çokoprens alacak.

Hopçikiyaya:Senin tanıdığın var tabi:)Saol kuzu,yok bişey:)

Neslie 20 Mayıs, 2009 23:34  

kinadim simdi sana gebelikte beslenme konulu dergiyi okurken bakanlara asil erkeklere lazim gebelikte beslenme en cok onlar yiyo :) bende hastaneleri sevmem yillar once gittigim bi hastanede yaz gunu tabi giymisim etegi falan amcanin biri yanacaksiniz yanacaksiniz diye ustume ustume geldi o gun bugundur hastanelere gitmekten hic hoslanmam doktorundan hemsiresinden degil herkes herkese bi tuhaf bakiyo sanki yari olcekmissin gibi..iyi olmana sevindim :) sensiz napardik biz

kelebenk 21 Mayıs, 2009 00:36  

en yakın arkadaşım hemşirelik okuyor. 1 84 boyunda ve taş gibi hatun. sorduklarında ne okuyosun diye hemşire dedikten sonra karşısındakiler bir kaç dakika offline oluyor.

godsyndrome 21 Mayıs, 2009 03:25  

Neslie:Milletin etek boyuna bakan amcaya sorsaydın, kendisine cennetten triplex mi verilecekmiş. Teşekkür ederim ayrıca:)

Kelebenk:1.84 boyunda hemşire arkadaş mı...(offline durumu) bence öyle bi arkadaşın yok senin hayalidir o hayali. kesin valla billa :):)

burak 21 Mayıs, 2009 05:00  

başlık atma problemine ne yapsak acaba?? :)))) aslında son günlerde gayet iyi gidiyordun ama; ben hala şu progodsyfili lafına takmış durumdayım :D:D

godsyndrome 21 Mayıs, 2009 11:04  

Burak:takacak bişey yok,anlamsız ama telaffuz olarak güzel duruyor :)

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP