20090521

Godsy'nin Burjuvayla İmtihanı

Epeydir yazmak istiyorum kısmet bugüneymiş.Geçende dersanedeydim. Şöyle bir cümle duydum.
"Ya paris çok güzel,ülke ülke dolaşabilmek de öyle ama hollandaya geçerken süründürdüler resmen,hani seni aramıştım geçen hafta o gün işte,öldüm yahu"(Bir insan 'ya' diyorsa fakir,'yahu' diyorsa zengindir/godsyden hayat dersleri syf:8)
Peygamberi rüyasında görmüş şefaat diyeceğine şengen demiş güzelim dolaşıyor. Lafa dalıp bebeeem sen elinde şengen,dünya yengen dolaşıyorsun eyvallah da kpss'de işin ne yavrum.?Biz 657 olucaz lan,farkında mısın diyesim geldi tuttum kendimi.Hadi diyelim ki pedere şirin gözükmek,uvv beybi bende işe yarıyorum demek gibi sebeplerle çalışıyorsun.Etrafa SPK'dır, BDDK'dır, The Bank of Merkez'dır (gülmeyin o da özelleşir yakında,bu ismi alır) gibi pembe gönlüm sende türünde hedefler söylüyorsun.O zaman otur dersine çalış,eyfelin depesinde iktisat kitabıyla öpüşmemişsindir herhalde.

Şimdi diyeceksiniz ki haspamın derdi seni mi gerdi.Gerdi tabi lan.Ben kızılaya gitmeye üşeniyorum,sen pariste napıyorsun?Halkın içinden gelmişim lan ben, orhan babanın kpss'ye hazırlanan versiyonum,senle benim aynı kursta ne işimiz var?Bir düşün ey okuyucu sabah dersaneye giderkene (halk otobüsüynen) yanındaki adama gelen mesajı görüyorsun(meraklıyım,evet) "peyniri haşatoğlundan al orası ucuz,bal alma ama gerenk yok, annem reçel göndericek"türü bişey ya da Arkada oturan ibiş dertler deryayı yüklemiş mepeüçüne falan.... iyi hoş,durum bu. Dersaneye gidiyorum:start spreading the news, i'm leaving today, i want to be a part of it diye başlıyor frank... newyork newyork sanki anasını satayım.
Noluyoo lan,benimki de bünye. 80 dakika içinde ibo'dan deep purple'a geçmek kolay mı.

Sabah yanımda bildiğin cello oturuyor mesela.Adama mutluluk nedir diye sorsan "gençler birliğini yenmek ustaağğ, angaranın manyağıyız psikopatın allaayız,alayına giderrr" diye tempo tutar.Dersaneye geçiyorum,yanımda oturan kızın babası bilmemnenin bilmenesi.(açık etmeyelim)Ya da birine kahve ister misin diye soruyorum."lütfen" diye cevap veriyor.Şu güzelliğe bak.İnsan kendisini insan hissediyor.Ben senin o lütfenine ekmek banıp yerim yawrum diyemiyosun tabi.
Geçende kızın biri senin baban modacıydı di mi dedi?Kardeşinin mezuniyeti varmış da.Terzi la benim babam.Bildiğin paça tamiri yapıyor.Ama o kızın kafa bir millon hafıza yok ki.Babam emekli oldu,tövbe etti dedim.Örnekler çoğaltılabilir ama yeter bu kadar. Kıssadan hisse bir an önce ya beyaz türk olayım ya da bitsin bu dersane ,sindrellalık da bi yere kadar balkabağına dönüşeyim.

Eleştiri sevmeyen yazar notları:
1-Zengin düşmanı değilim,en azından zengin olamayacağım kesinleşene kadar.
2-Her parise giden zengin değildir elbet ama kızın babasının arabasını ya da uçağını işte aynı şey gördüm.
3-Hissiyatım o kadar derin değil aslında,televole seyreden necla muamelesi yapmayın.Geyiğe sarasım geldi ondan böyle oldu.
4-Şengen vizesiyle ilgili bilgim yok,cümle içinde kullanmak istedim.

10 kişi karşıladı;:

siminya 21 Mayıs, 2009 21:17  

çok beğendim bunu özellikle terzi bölümünde :)) bir modacı varya o adama bayılırım ama bayıldığım adamın adını bilmiyorum işte o kendine "terzi yamağı" adını takmış bu beyaz türklere inat (google'a yazdım barbaros şansal'a bayılıyormuşum evet evet o)

eski yazılarının, gençliğinde yazdıkalrının tadını verdi bu sevdim ;)

siminya 21 Mayıs, 2009 21:18  

sen çok feci zeki bir adamsın ama neden memur olmaya mahkum ediliyorsun bunu hiç anlamayacağım..

Godsyndrome 22 Mayıs, 2009 00:16  

Siminya:Beğenmene sevindim simincim,çooook zeki bir kadından bu övgüleri duymak güzel. Belki memur olmam be,seyyar satıcı falan :)

Dr. Osman TEZGEL 22 Mayıs, 2009 16:19  

header güzelmiş, çok başarılı. ellerine sağlık.

Godsyndrome 22 Mayıs, 2009 22:05  

Sethudo:teşekkür ederim, zahir'e ait bi çalışma :)

ne ben olabildim ne de başkası 25 Mayıs, 2009 20:49  

godsi ben yahu derim ama zengin diiliiimmmm:s
ben "yahu"nun kendisini seviyorum galiba.

Godsyndrome 25 Mayıs, 2009 20:57  

hopçikiyaya:Senin gönlün zengin yahu:)

ne ben olabildim ne de başkası 25 Mayıs, 2009 21:10  

bunu diyeceğini biliyordum müdür:)

Godsyndrome 25 Mayıs, 2009 21:15  

hopçikiyaya:ben de bunu diyeceğimi bileceğini,biliyordum :)

hayalperest.im 15 Ekim, 2009 15:07  

"Geçende kızın biri senin baban modacıydı di mi dedi?Kardeşinin mezuniyeti varmış da.Terzi la benim babam.Bildiğin paça tamiri yapıyor.Ama o kızın kafa bir millon hafıza yok ki.Babam emekli oldu,tövbe etti dedim."


:))))))))
patronun karşısında bilgisayarda çalışıyorum güya... kahkaha atmamak için elimle kapattım ağzımı :)

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP