20090503

Hava çok sıcak


*Prospektüs:Header, geçici telaş yapmayın araştırdım sahibi ölmüş,mirasçısı da yok.Bu sefer sağlam çaldım yani.

*Hopçikiyayaaa:Evveliyetle dünden başlayayım.Ne ben olabildim ne de başkası adlı dünyanın en uzun nickine sahip sevgili arkadaşımla dün konur semalarında buluştuk çikosunu getirmediği için eshefle kınamak istesem de yapamadım.Tubişe gelirsek de nasıl derler eee bıcır bıcır :)

*Provitamin b5:Dün bir aydan sonra sütunsumu gördüm.Gözgöze geldiğimiz an belediyeye dilekçe yazıyım da makarna,baklagil yardımında bulunsunlar kıza diye düşündüm.Beni göremediği için sanırım iyice zayıflamış,cırgıt gibi olmuş yawrucak.

*Provitamin b6:Bugün de bir baktım yanıma oturan şanslı isim sütunsum olmuş,iyiydik,hoştuk,gumrular gibiydik resmen.Tek sorun 30.3 saniyede bir telefonuna çalgı(çağrı demeye çalışıyorum)bırakan sevgilisiydi. O bile keyfimi bozamadı.Ben seninle keynesin tüketim teorisindeki enflasyonist-deflasyonist ortamı konuşmayı sevdim bebişim.Seni sevmeyen ölsün ve yıllar yorgun ben yorgun boşa geçiyor seneler.

*Halk dili,eğitim dili,memur dili:Kpds mağdurlarının beynimi iğfal etmesine bile katlandım ki before'dan sonra past simple geliyormuş gerçeği hayatımda reel bir fayda sağlamadı.

*Ve....Sigarayı seviyorum.Bir de köfte ve...

*Birasal ısınma:Geleneksel bira günümüzü ıska geçen zahiri de eshefle kınamak istiyorum.

*Vitamin b12:Emellerime ulaştım.

*Çocukların ulaşamayacağı yerler:Bir gün platonik aşklarımı anlatıcam da alayı okuyo lan blogu. Benden az ve öz sayıdaki erkek blogdaşlarıma nasihat.Böyle bir hata yapmayın.

*Yan etki:Geldim,gördüm,görmez olsaydım.

*Houston, bir sorunumuz var:en çok değer verdiğim insan en çok üzdüğüm insan.

*Nispet:Vodelax yoksa aslan sütü var:)

2 kişi karşıladı;:

_zAhİr_ 03 Mayıs, 2009 23:23  

utanç içindeyim beee :)

Godsyndrome 03 Mayıs, 2009 23:25  

zahir:eminim eminim :D

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP