20090411

İlan-ı Aşk


Ne zamandır düşünüyordum bu itirafı ama sahibinden ancak izin çıktı.(yalana bak!) Ben normalde hiç besleyemediğim su gaplumbağaası sever bir insan olsam da bu tembel şeye hayranım.Fotoya aldanmayın Çiko kızımız 2,5 yaşında ,çok tembel,yerinde olmak istediğim şahıslardan biri aslında :) Antalyaya yolum düşerse ona uzaklara kaçmayı teklif edicem.(Sahibinin Ankaraya gelceği yok çünkü, böyle de sitemimi edeyim ki yetmiş milyon duysun)

9 kişi karşıladı;:

ne ben olabildim ne de başkası 11 Nisan, 2009 00:58  

eheheheheh o benim o benimmmm o benim dünyammmm. of ya ilk geldiği gün dün gibi aklımda, oyuncak gibiydi. kuzum o benim. uzaklara kaçmayın godsi lüffen seni iç güveysi olarak alsak ha???

ne ben olabildim ne de başkası 11 Nisan, 2009 01:00  

sahibi gelecek ankaraya bu arada. aa ma geniş zamnada godsi. hazzı ertelemek benmkisi. daha çok daha çok deprestiriyorum ankara özlemimii...

Godsyndrome 11 Nisan, 2009 01:00  

Olmaz,çiko ankarada yaşamalı.Seni buraya alalım biz :D

cesetizleri 11 Nisan, 2009 01:01  

ben kedinin sahibini biliyorum diyecektim tam :) o zaten attı kendini ortalığa.. :)
allah mesut etsin godsy

Godsyndrome 11 Nisan, 2009 01:02  

hadi ordan hep yalan hep yalan:D Bi de simin'in müridi olucan insan şeyhinin yanına gelmez mi :)

Godsyndrome 11 Nisan, 2009 01:02  

Cesetizleri:Saol müdür saol :)

ne ben olabildim ne de başkası 11 Nisan, 2009 01:14  

gelcem kuzum yaw söz gelcem:D:D şeyhimi görmeden ölürsem gözüm açık gider zati:D:D

Sagır Kedi 12 Nisan, 2009 16:27  

Hıyettt ben hayvansever olarak ne diye zavallı Çiko'yu paylaşmıyonuzz:)))Gods açıkcası Çiko Tubiş'indir üzgünüm sende sahiplenmeyi bekleyen bir kedi alsan bakk o zaman Tubiş'le "benim kedim seninkinden daha akıllı..." ,"benim kedim seninkini döver" sohbetleri yaparsınız hıı olmaz mıı??İkna ettim mi kedi almanaa:))))))Bak şöyle çok tatlı yumurcaklar var sahiplenmeyi bekleyen derdine derman olur dilsiz tatlı suratların:))

Godsyndrome 12 Nisan, 2009 19:02  

sağır kedi:tubiş başka kedi alsın ben çikoyu istiyorummm:)

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP