20090504

Böyle.

Herkeslerin blog yazmayı bıraktığı bugünlerde,ben de yavaşlasam iyi olucak.Bu arada blogda tek post olmasına karar verdim daha sade,daha güzel.Aslında bir gözüm de matbaada silsem mi diye altı ayda bir silmek lazım blogları.Sözler eskiyor.Artık bi sene önceki gibi değilim.Aman ne felsefik,ne felsefik...Sıkıldım ya,şu kpss geçse de askere gitsem.Dağ havası iyi gelmek zorunda,eminim.

4 kişi karşıladı;:

serencam 04 Mayıs, 2009 19:18  

Çoştuk mu ??? zararı yok godsy bu hayatın hiç çekileceği yok inan..Çekemiyorum..Ne yaparsan yap yaaa.

Godsyndrome 04 Mayıs, 2009 21:56  

ilhamperisi:haklısın aslında.

Remomythe 05 Mayıs, 2009 22:44  

İlginç bir yaklaşım , zaman zaman silmek blogları.. yeniden yeni şeyler yazmak...
Bir zamandır yazma yeteneğimde bir azalma var açık açık.. yeteneğimde demeiyeyim de.. Bazı etkenler yazabilirliliğinizi duraksatabiliyor bazen.. Ben de bu sendroma yakalandım..Yazmayı çok sevdiğim halde..
Bir mim gönderildi size ilgi alanıza girerse .. fikir-derleyicide
sevgiler

Godsyndrome 05 Mayıs, 2009 23:48  

burak:tabi yanıtlarım,teşekkür ederim.

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP