20090523

Kpss Bu Kapağın Altında

Sevgulu Gunlük;
Öncelikle belirtmek isterim ki bu yazı, saat bilmem kaç civarında taslak olarak yazılmaya başlanmıştır.Bugün günlükcüm,kendime dair acı gerçekleri öğrendim.Ben aslında masum değilmişim(aslında yalan ağzına yuva yapmış)ha bir de yalan ağzıma yuva yapmış.Parantez içinde yazmışsın zaten salak dediğini duyar gibiyim.O kısmı ben değil sevgili arkadaşım Zahir yazdı.
Bugünkü plan güya kpss-coğrafya çalışmaktı.Ben uslu uslu çalışkan şirin modunda ötüken kütüphanesinin yolunu tutmuşken, Zahircan aradı.Hadi müdür ben şurdayım gel dedi.Şura dediği biraaanee (yeni yetme style pub)Gittim tabi, bu Zahircan ben diyeyim 5 sen de 17 bira içti.Yine de iyiniyetimi korudum.Ona yağış türlerini falan sordum ama ondan aldığım cevap: Yemişim yağışını,efendi ol biranı bitir.İçimi teessüürr kapladı.Yine de müdürü sevdiğimden sustum.Bu sefer de sarhoş oldu bizimki.Ev teyy atakulede,sırtta zahir cinnah yollarını arşınladım. İşkembe çorbasıydı,kaveesiydi derken öldüm bittim...... (GODSY)

Godsy'nin Sevgili Günlüğü
Sana anlattığı herşey yalan.Artık doğruları öğrenmenin zamanı geldi Henri.Senin adın henri olmalı evet hissediyorum.Ben sadece ilim-irfan peşinde koşuyorum.Alkolik olan godsy'den başkası olamaz.Ben ona akdeniz,karadeniz,marmara hepsini anlattım.Hatta uyardım:"Not tut arkadaşım zaten aklın bir karış havada,unutursun" Dinlemedi tabi hepsini unuttu.(Not:Godsy buraya muhalefet şerhi koydu)
Senin bu sahibinin aklı fikri alkolde günlük.Bence sen bunu terket,hakettiğin bir insana ait ol,benim olacaksın :)
Bana inanmazsan yanımızdaki şeker arkadaşımız Saklıdefter'e sor.Kendisi bana hak verdi. Yalan bu çocuğun ağzına yuva yapmış dedi.Sen saklıdefter ve bana güven.Seni onun elinden kurtarıcaz henri.Güzel günler göreceğiz.... (ZAHİR)


Sonsöz:Akira Kurosawa filmine döndürmeden işi hakkımdaki suçlamaları kabul ettiğimi bildiriyorum.İddiaların doğruluğu sebebiyle değil tabi,ben centilmenim.Bir hanımefendiyi haksız çıkarmaya yüreğim elvermez.
Daha güzel günlerde görüşmek dileğiyle günlükcüm; öptüm gözlerinden.

2 kişi karşıladı;:

OlurÖyle 01 Haziran, 2009 12:36  

süpersiniz.

Godsyndrome 01 Haziran, 2009 13:18  

o senin süperliğin :)

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP