20090519

İlginç bi başlık

*Eski okurlarım vardı benim, kaybettim tek tek...Mutluyduk lan biz, değmen benim gamlı yaslı gönlüme falan yani.Yeni okurlarıma yalvarıyomm nan bırakmayın beni...

*Sevgilim bayram günü süslenir kızlar oysa sen farklısın seni süsler bayramlar diyor ya hayyam işte o celali takvimini de hazırlamış(kpss okurlarına bilgi,promosyon niyetine)

*......

*nokta noktayı görünce coşuyosunuz.I love this game gibi bişey lan.

*godsy komik bişey yazsanaaa tamam yazıyorum.Komik bişey. Bu iğrençliği de yaptırdınız bana.

*yazacak çok şey var aslında.İlber ortaylı style derya denizim, okyanuslara dökülücem ama kafa yerinde yok.

7 kişi karşıladı;:

siminya 20 Mayıs, 2009 15:07  

ben yeni okurunum güzelmiş blokun, naber :)

Unknown 20 Mayıs, 2009 15:44  

hacı ben senin okuyucularında hani kitledeyim bilmiyorum ama "yazıyo bişiler, okuyoruz işte" :Pp

DORİS 20 Mayıs, 2009 16:16  

sen yaz yahu biz buralardayız, kabus görmüşün:)

Godsyndrome 20 Mayıs, 2009 16:48  

Siminya:siz buranın yolunu bilir miydiniz?

Serzeniş:Sana sözüm yok müdür:)

Doris:Sen ideal okuyucusun ekmek çarpsın :D

Adsız 20 Mayıs, 2009 18:20  

nereye baksam kpss bilgimi yokluyorum zaten, sen de celali takvimini hatırlattın sağol :))

ne ben olabildim ne de başkası 20 Mayıs, 2009 21:21  

eee ben de eskiyim nan, diil miyim yoksaaa?

Godsyndrome 20 Mayıs, 2009 21:37  

rectoa:120 puanı çak müdür :)

hopçikiyaya:Sen her zaman yenisin müdürcüm :)

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP