20090411

Çok pis eleştiririm Mimi

Wykka hanım iade-i mimde bulunmuş sayın seyirciler.Konumuz blog dünyasında istemediğimiz olaylar/durumlar/şahıslar şeklinde.Hemen başlayalım;

*Alıngan tipler den hoşlanmıyorum.Bunlar da kendi aralarında ayrılıyor zaten.
a)Kendi adına alınanlar:Turuncu saçlı bi kız vardı mekanda,sinsi bakışlı bir insandı" dersin hemen yorum düşer:"Allahbelanıversin benim saçım da geçen yaz turuncuydu" Sanki geçen yaz saçlarını ben boyadım,korktum senden sana sinsi demek için böyle bi yazı yazdım.
b)Tanıdıkları adına alınanlar:Hemşire jartiyer giymişti desen,benim ninem ebeydi bi gün olsun jartiyer giymedi,sana da hiç yakıştıramadım yorumu gelir.
c)Alakasız şeylere alınanlar:Fenere laf edemezsin,Tanrıya laf edemezsin,başbakana laf edemezsin hepsinin sahibi kendisidir çünkü.

*İkide bir ben yazmayı bırakıyorum,ara veriyorum diyenler.Bu grup benim grubum çok severim ikide bir giderim demeyi.Yapıyor olmam eleştiremeyeceğim anlamına gelmiyor tabi.Gidersen git kardeşim alla alla.Kendim dahil herkese gitmemeyi gidersen de haber vermemeyi haber verirsen de sözünü tutmayı salık veriyorum.

*Alıntıcılar:Konsept bi blog değilse eğer lütfen kendiniz yazın paso yemek tarifi,teknoloji, gıldır-gıcık o zaman senin blogun olmuyor ki o.Ben blog sahibini de merak ediyorum ne hisseder,ne yapar ne eder ne düşünür.Biraz da buna odaklansak.

*Ayrıntıcılar:Üsttekilerin tam tersi her türlü bilgiyi verenler,tamam her bilgiyi ver de kız arkadaşının kulağında beze çıkması fazla bi bilgi sanki.

*Dedekorkutlar:İşyerindeki en güzel kızla bu sevişir,arabası afillidir,bulunduğu ortamlarda lafları hep bu sokar,zaten zengindir dalgasına gider gelir.Abicim benim böyle hayatım olsa blog falan tutmam.Azcık samimi olsak.

*Mevsimlik işçiler:Herkes benim gibi boş gezenin boş kalfası değil tamam da 3 ayda bir yazınca ben unutuyorum bu kimdi?

*Temacılar:Her güne yeni bir şablon,en sevdiğim blogcular bile yapıyor.Ben ikizler burcuyken uyum sağlayamıyorum nasıl alışıyorlar anlamıyorum.

*Aristokratlar:Ah mikelanca aşığım,erkekim ama canpolsart yaşasa onu öperdim.Bütün gün kitap okur,akşam baleye giderim.Gece eşimle satranç oynarız sabaha kadar.Bu ne yaw sütbeyaz türk müsün sen.

*Demokratlar:Ortam müsait ya şu an.Demokrasi kelimesini cümle içinde kullanarak paso Atatürk'e,Tsk'ya,laikliğe laf edenler.Sizin demokratlığınızı biliyoruz kardeşim.Yormayın kendinizi.

*Fazla da yazmak istemiyorum ne fesat bir insan olduğum ortaya çıkmasın diye ama:Hergün seviştiğini yazanlar,hergün ağladığını yazanlar,hergün bloga hatun fotosu koyanlar(evet tanıdık geldi) da yapılmasa daha şık olucek hareketler gibime geliyor.

Bu Mim'i de tabi kabul ederlerse okyanustakirüzgara ve kelebenke havale ediyorum.

12 kişi karşıladı;:

¢ido$ 12 Nisan, 2009 00:42  

Ahaha güzel bir tespit olmuş :)) Ben hem mevsimlik işçi hem de temacı oluyorum sanırım. Gerçi temamı topu topu 1 kere değiştirdim ama mevsimlik işçi olma potansiyelim var :))

Godsyndrome 12 Nisan, 2009 01:33  

cidoş:Sen önceden mevsimlik işçiydin artık değilsin ;)

Başak Ağın 12 Nisan, 2009 02:39  

ben temacıyım. ayrıca temacı olduğumu tespit etmemle beraber alınganlık kategorisine girişim de kaçınılmaz oldu haliylen. hemen alıngan olduğumu gösteren bi cümle:

bi de takip ettiğim blogırlar da yapıyo felan demişsin. "vikka yapıyo hep" deseydin direkt bari.

temacı olduğumu kanıtlamak için yeni hedır aradığımı belirten yazı da yazdım. oh mis.

Haykoliq 12 Nisan, 2009 11:56  

ben mevsimlik işçiyim =)
sevdim bu tanımı...

Godsy ama bak 4 mimdir sayıyorum,bana pas vermiosun...sonrada mevsimlik işçi diyosun...zaten üretken bi insan değilim,bari pas at...

İç ses:Yüzsüzlüğünde bu kadarı ! =)

Dr. Osman TEZGEL 12 Nisan, 2009 15:55  

..."Allahbelanıversin benim saçım da geçen yaz turuncuydu" Sanki geçen yaz saçlarını ben boyadım,korktum senden sana sinsi demek için böyle bi yazı yazdım...

koptum:))

Godsyndrome 12 Nisan, 2009 18:42  

wykka:sen temacı değilsin gri arkaplan beyaz fona, header kombinasyonları deniyorsun sadece o sayılmaz..ayrıca headerlarınız pek bir cool bağyan.Yeni headerınızı merakla bekliyorum :)

Haykoliq:Müdür mimledim seni hadi yaz bakalım,kusura bakma aklıma gelmediği için.

Syntax Error: :D

kelebenk 14 Nisan, 2009 17:13  

aaa valla mimlenmişim. bu arada ben bu post u okumuştum. görememişim kendi adımı yuhanzi.

Godsyndrome 14 Nisan, 2009 20:00  

kelebenk:olabilir :D yazmak istersen hani..

kelebenk 14 Nisan, 2009 20:13  

yazarım canım en kısa zamanda.

Godsyndrome 14 Nisan, 2009 21:34  

kelbenk:ok :)

MyBiber 16 Nisan, 2009 00:14  

Çok güzel tespitler olmuş bunlar... Hayır, "bana da pasla" diyeceğim yazacak bir şey bırakmamışsın. :) Ces de öyle... Aynen katılıyorum. Sevgiler... :)

Godsyndrome 16 Nisan, 2009 13:29  

chaotic:abla sana uzun süre bişey paslayamam mahçubum mim konusunda :D

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP