20090411

B.Ö.(Ğ)

Herkes adaysa kim kazanacak bu ödülleri gibi saçma sapan bir soru geçti aklımdan.Ne kadar saçma olduğunu bilmiyorum.Şu işi bir cümleyle anlatcak şahısa napoliten hediye var.

5 kişi karşıladı;:

kelebenk 11 Nisan, 2009 19:50  

oy verdim dien insanlara karşın oyumda bir artış bile gözlemleyemememi bana açıkla:D

Missipipi 11 Nisan, 2009 19:52  

ben aday olmadım demekki herkes aday diilmiş bu bağlamda soruna net bi cevap verebilirim "ben kazanmicam" :D

miracsaral 11 Nisan, 2009 21:03  

Ulan, ben aslında olacaktım sonra milleti bu aylaklıkları için eleştirmeye yüzüm olsun diye aday olmadım. O yüzden gayet rahatım.

Bu ödül çok salakça...

Rahatladım üstat :)

ne ben olabildim ne de başkası 12 Nisan, 2009 00:06  

ben de aday değilim ama kazanacağıma inancım tam. neyi kazanacağımı sen tahmin et godsi:D:d

Godsyndrome 12 Nisan, 2009 01:30  

kelebenk:konuyla ilgili hiç bi bilgim yok ki,nasıl oylandığını bile bilmiyorum.

Missipipi:hayırdır,niyekine?

Hiçkimse:Valla ben henüz algılama boyutundayım :)

Hopçikiyaya:sana verilcek ödüller saymakla bitmez tubişim bi ödül de eksik olsun :)

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP