20090110

Yardım,imdat,help,sos,bir bilen

Bu kod bi şekilde sayfama girmiş ne zaman yeni kayıt desem önce bu kod gözüküyor baktım html temiz duruyor ama nasıl oluyorsa girmiş işte.Ben bloga ilk yazmaya başladığım da bu kod vardı ama sonra cumhuriyetin kurtarılamayacağını kabullenip sayfadan çıkarmıştım epey oldu napcam şimdi yaa onca şablonu resmi marilyni falan tekrardan sayfaya koymakla mı uğraşıciim.Biri bana gelsin,akıl versin löy löy löy

Not:tehlike geçti sanırım aslında hiç bi fikrim yok ama geçmiş gibi gözüküyor.İlgilenen herkeslere teşekkür ederim :)

9 kişi karşıladı;:

Zeugma 10 Ocak, 2009 15:22  

Ben koydum..Şakaaa!!!!
dermişim ....

Sahi nasıl oluyor böyle bişi gody ya:(

Godsyndrome 10 Ocak, 2009 15:33  

Zeugma:inan bilmiyorum,napcam ben yıaa :(:(

Zeugma 10 Ocak, 2009 15:37  

Aaa!! Ablacığım,sen ciddisin ya !!!
Sahiden mi çözülmüyor..
Dur bak,internetle ilgili bloglar var,onları ileteyim ben sana mesajla..
Panik yok..
Chaotic'in başına daha kötüsü geldi,canım ya :(

Godsyndrome 10 Ocak, 2009 15:43  

Abla sağolasın,umarım faydası olur yoksa cidden ben bu işlerden anlamam :(

Hülya Konar 10 Ocak, 2009 15:58  

godsyndrome sorununu anlamadım? yardımcı olayım?

Godsyndrome 10 Ocak, 2009 16:09  

:D:D kodu tekrar almak için yeni kayıta tıkladım ama kod gitmişti sayfaya tekrar tıkladığımda burdaki kod da silinmiş anlamadım ama sorun çözüldü sanırım. ilgilendiğin için sağol:):)(Cumhuriyetine sahip çık adlı html kodu kendiliğinden sayfaya ekleniyordu hülya,sorunum oydu)

Hülya Konar 10 Ocak, 2009 16:27  

anlaştık...

aman nazar değiyor sanırım bloguna.dikkat et.

Godsyndrome 10 Ocak, 2009 16:39  

Hülya:tamam daha dikkatli olurum :) tekrar sağol.

MyBiber 11 Ocak, 2009 21:37  

Oooo ben yokken neler olmuş neler... Neyse ki düzelmiş, sevindim. =) Bence de kesinlikle nazar. :D

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP