20090110

Belalı Mim

Kemal'den mim geldi ben de esnetilmiş mim başlığıyla bloga koydum ama her seferinde bir sorun çıktı.Bu dördüncü denemem hayırlısı allahtan,başlayalım.Mimi biraz esnetmek istedim.Şöyle aşığım böyle bi aşığım diye yazamam çünkü.Olaylar birebir yaşanmamıştır.Sadece denklik olsun diye durum belirtmek açısından.Sonra tuhaf analizlerde bulunmayın :)
Nasıl Bir aşıksın

Saplantuluyum

Ben:Canım,sence de yetmedi mi ama ne zaman yatışacaksın.
O:Ne diyosun be sen.
Ben:Gel barışalım artık diyorum.
O:Delinin zoruna bak.Biz ayrılalı üç sene oluyor.
Ben:O kadar oldu mu yıa,hiç farkında değilim.

Romantikim
Ben:İçeri geç canım.
O:Anaa,elektrikler gitmiş.
Ben:yok gitmedi,mum ışığını seversin diye düşündüm.
O:Hıı,bi an dalmışım
.........
O:Ben şarap içmesem,ekşi oluyor.
Ben:Bu tatlısından ama,dene bence
O:Yok yok ben içmiyim.Fanta var mıydı.
Ben:Biraz da kurupasta getiriyim istersen,bi de ümit besen kaseti buluruz.

Kalın kafalıyım
Ben:Canım tuzluğu uzatır mısın.
O:Elin yok mu Allahınbelası
Ben:Noldu şimdi,durup dururken.
O:Bir de soruyor ya.Geçen gün beni ağaç etmemiş gibi.
Ben:O pazar günü değil miydi?
O:Evet
Ben:Bugün cuma
O:Eee,nolmuş
Ben:Haklısın canım afedersin ben eşeğim.

7 kişi karşıladı;:

Okyanu∫takί rüzgar ~ 10 Ocak, 2009 22:56  

Çılgın mısın böbeğim :D

Unknown 11 Ocak, 2009 11:10  

puhauahauah =)))
bu mimin ilk paslanıcağı adam sendin aslında godsyciim...
fanta-kuru pasta- ümit besen 3 lemesini ben alayım :D:D

Godsyndrome 11 Ocak, 2009 19:04  

okyanustaki rüzgar:Çılgın değil de manyağam azıcık :)

Serzeniş:sorma ya daha neler vardı da silindi gitti,blog yüzünden :)

MyBiber 11 Ocak, 2009 21:38  

:D Trajikomik! Okurken hep bayan kısımlarını sanki erkek söylüyormuş gibi algıladım, tekrar tekrar baktım. Böyle bayanlar da varmış demek ki..

Godsyndrome 11 Ocak, 2009 22:08  

Chaotic:Tahmin edemeyceğin kadar çok var abla:D

mirel metyu 12 Ocak, 2009 11:58  

"anaa elektrikler gitmiş!"
hey allahım, okuyup okuyup gülüyorum hahaha:)

Godsyndrome 12 Ocak, 2009 16:33  

mirel:gülmek sana yakışıyor ;)

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP