20090108

Başlıksız,noktalı virgül.Nokta sen virgül ben.

Yarın nasıl olur hava, inan bilmiyorum ama dalgın bir gökyüzü olacak içim.O kadar çok işim var ki yarına dair.Önce oturup neler yapacağımı bulmam gerekecek, seni bir dakika düşünmemek için. Yine de seni düşünmek istiyor canım.Nasıl merak ediyorum bir bilsen hala kuşburnu çayı mı içiyorsun mesela,ya da o ufacık saat duruyor mu kolunda.

Beni sorarsan bildiğin gibiyim.Hastalandım geçen gün, doktora gidemedim ama sanırım sosyal olamadığım için dolmuş sigortamın süresi.Tıpçı bir çocuk buldu arkadaşlar.O da olmaması gereken bir damar.Gözyaşlarımı kan dolaşımına bağlıyormuş bu damar.Bu yüzden hep hüzünlüsün dedi. Aldırmadım ,iyiyim şimdi.

Başka başka...ımm hala memur olamadım mesela ama takmıyorum.Ev sahibinin bir evi var,hayalcinin bin işi.Bazen sevda işleri muaviniyim,bazen tembellik mütehassısı ya da operatör salak...Baktım sıkılıyorum astronot olup platonik gezegenine iniyorum.İnsanlık için küçük,yalnızlığım için büyük adımlar atıyorum.Bugün mü,bugün kaybeden kinayeci günü.

Bazen sen geliyorsun aklıma,istemeden oluyor inan.Ne zaman bi dilencinin yanından geçsem "Allah sevdiğine kavuştursun".Beddua etme be adam!Yok illa söyleyecek.Hemen aklıma geliyorsun.Ne çok ortak noktamız vardı.İkimizde senin gözlerine bakmaktan hoşlanırdık mesela.Gözlerini görebilmek için benim gözlerime bakmak zorundaydın.Ne talihsiz kızdın sen.

Yarın sen doğumgününü kutlayacaksın,ben varoluş günümü.Neler neler geldi aklıma.Bir telgraf çeksem dedim."Bu kutsal günde stop tanrı olup papatya yağdırmak vardı stop yağmur niyetine stop mikail duy sesimi stop"Koştum postaneye ama bilmiyormuş memurum.Dedim sigara çeker gibi iki kısa bi uzun.Anlamadı.Bir mektup yollayım bari dedim,başladım yazmaya.”Bazen sorarlar bana saat sorar gibi; o yüzden korkarım gelmeyecek sevdiğimi beklerken birisinin gelip ,niye böylesin diye soracak olmasından”Vazgeçtim sonra adresini bilmiyordum.Oysa bulurdum, gönderecek olsaydım.

Beni ciddiyete davet etme sevdiğim,sevgilim olduğun günlerde kaldı o.Tamam ciddi olayım,sen iste.Dünüm,bugünüm,olmayan yarınım,doğmayan çocuklarımın anası,ruhumun arabesk haritası. Kalbime astığım diplomasın sen hiç bitiremediğim o okuldan verilen.Yerini bildiğim,baktığım ama görmediğim,değeri kalmayan,başka aşklar için denkliği olmayan. İyi ki doğdun,iyi ki varsın. Nice,nice yıllara.
İmza
Kaybeden kinayeci
..........................................................
Sendin Şehrim
Giderken,
Terke hazırlandığım şehir,
yürüdüğüm sokak,
ve adımlarım kanadı.
Senin olmadığın durakta kaldı nefesim...
Senin saçındı kalan sayfa arasında;
Ayraçtı sanki, yanlızlığa adımlarda...

Şiir:Saklıdefter
Foto

24 kişi karşıladı;:

PuCCa 08 Ocak, 2009 05:55  

Eski sevgilileri keşke böle öldürüp gitsek.. Yada Bi ilaç olsa böyle hoopp içsem onu.. ana ne aşkı kalsa ne meşki içimde. ama karşımdaki içmesin o ilaç bana özel olsun..
o sıçtıımın bilim adamları dişleri nasıl beyazlatacaklarını düşüneceklerine isveçte şunu yapsalar ya..

Godsyndrome 08 Ocak, 2009 05:57  

bilimadamı aşkı ne bilsin pucca, olsa olsa labaratuar faresine aşık olur onlar:)

Hülya Konar 08 Ocak, 2009 08:24  

O'NUN DOĞUMGÜNÜ KUTLU OLSUN GODSYNDROME .

sevgiler.

Adsız 08 Ocak, 2009 10:00  

bu durumda en iyisi sil bastan filmindeki gibi hafiza silme tekniklerini gelistirip hayata gecirmeleri! hoop tak kafana aleti, gece uyu, sabah uyan we artik hatirlamiosun askina dair hic bisey!!! reklam yapicam artik! bulun sunu, icat edin! bakin ilk musteriniz de benim diye:)

siminya 08 Ocak, 2009 11:43  

bugün aşk acısı çekme günümmüş çok dertlendim çok

semmy 08 Ocak, 2009 12:57  

böyle sevmeli işte godsyndrome...
kalemin kalen olmuş, örmüşsün duvarlarını mükemmel bir şekilde... korkma artık, güvendesin...

maladjusted 08 Ocak, 2009 15:47  

evet denkler aramak çok saçma..
pes edip vazgecmemek gibi.

mirel metyu 08 Ocak, 2009 18:18  

aşk unutulmaz, unutulsa ne kitap yazılır, ne şiir... o acıyı yaşamak kadar güzel bi şey var mı? kendi yarattığın acı bir bedene bürünüyor işte...

Slm Nbr 08 Ocak, 2009 18:48  

merhaba...

Godsyndrome 08 Ocak, 2009 21:54  

hülya:Sağolasın,bu arada o yazı linkse açılmıyor:(

ms.dominatrix:o filmde işe yarıyor muydu yöntem ben unuttum filmi.

simin:Bana öyle geliyo ki bugün hüzünlü bi yazı yazıcaksın:)

semmy:evet aşırı güvendeyim ama:)

70s owl:pes edip vazgeçmemek kulağa hoş geliyor aslında:)

Mirel metyuu:ne şiirsel bir yorum öyle:)

opethmania:sana da merhaba.

Hülya Konar 09 Ocak, 2009 17:50  

bir önceki yorumumdaki link açılmaz çünkü linki eklememişim :)


o' nun doğumgünü kutlu olsun


sevgilerimle.

Godsyndrome 09 Ocak, 2009 18:27  

hülya:teşekkür ederim,çok güzel bi seçim:)

Adsız 09 Ocak, 2009 18:38  

godsyndrome: filmde kizda ise yariodu da adam sonradan wazgecip tum gucuyle kizi unutmamak icin ugrasiodu. we sonrasi malum "they lived happily ever after"

Godsyndrome 09 Ocak, 2009 19:07  

Ms.Dominatrix:Sağolasın,erkek milleti işte unutsana be adam:)

Adsız 09 Ocak, 2009 19:31  

yoooook unutmaz we hatta unutturmazlar da:) tam unutcak gibi olursun, yok illa kendini hatirlatcaklar! radar war sanki:)

ne ben olabildim ne de başkası 09 Ocak, 2009 20:15  

simim de sen de sözleşmiş gibi eski bir aaşkı yazmışsınız. ben de dün sabaha karşı nerden aklıma geldiyse böyle bi yazı kurguladım kafamda. evde olsam kalkıp yazacaktım hatta hemen. ama yazıcam, duygusal ettiniz len benii. ama çok hoş tesadüf olmuş di mi godsi:)
bu arada yazı mükemmel her zamanki gibi, öperim:)))

Arka Sıra HANEDANI 10 Ocak, 2009 01:48  

abi benimde bugunlerde böyle bir yazı yazmam lazımdı, iyi oldu bu...doğumgünü yaklaşan var benim için de ;)))

brk

Godsyndrome 10 Ocak, 2009 13:56  

Ms.Domanix:çok haklısın:)
Ne ben olabildim ne de başkası ama adım uzun kaldı:)sözleşmedik ben yorumu siminin yazısını gördükten sonra yaptım:)
Burak:İyi iyi,ona da mutlu yıllar o zaman(seninle geçireceği)

MyBiber 11 Ocak, 2009 21:54  

Son paragraf, "Selvi Boylum Al Yazmalım"daki final repliklerini hatırlattı bana nedense...

"Elveda Asya...

Elveda selvi boylum al yazmalım...

Elveda bitmemiş türküm benim..."

:(

Godsyndrome 11 Ocak, 2009 22:10  

chaotic:Abla gönül isterdi ki sonu devlerin aşkı gibi bitsin ama olmadı :(

gizemezgierbay 12 Ocak, 2009 12:23  

o zmn artık önüne bakmalısın..sana senin ona değer verdiğin kadar hatta belki de daha fazla değer verecek birini aramalısın ve vazgeçmemelisin..

Godsyndrome 12 Ocak, 2009 16:34  

gizemezgierbay:haklısın ama bazı şeyler hafızanda kalıveriyor işte.

çilekli süt 16 Ocak, 2009 12:56  

perfectto diyorum başka da bir şey diyemiyorum..

Godsyndrome 16 Ocak, 2009 18:58  

jade:teşekkür ederim.

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP