20081206

Rumuz hassas kalpler bir de ordan burdan işte


Şu bloga sakaryadan okuyucu gelmiyor ya,en çok ona yanıyorum.

Buradan falımı yazan insana sesleniyorum. Hacı durmadan hayatımın insanıyla tanışacağımı, özgürlüğüne düşkün ve çok ilkeli bu insanla beraberliğe adım atcağımı söylüyorsun ama yeter valla paso kekliyorsun.Ben bu satırları yazarkene bir yakınınız sayesinde tanışacağınız biriyle aranızda yakınlaşma olacak diyor.Bir yakınım, şu an bu satırları okuyup tebessüm ediyorsun ama aceleciyim napiyim:)

Bir de Türk filmlerinin birinde eleman, kıza mektup yazıyordu.Mektup da arabesk müziği severim,çiçeklerden en çok kırmızı gülü,renklerden de sarı laciverti severim türünden şeyler söylüyordu.Bunu hep yapmak istemiştim.
Filmlerden city of angels'ı çok severim.Ahmet Altan'ın kristal denizaltı şiirine bayılır,dixie chicks dinlerim bir de sagopanın en sevdiğim şarkısı bir pesisimistin gözyaşları.
Kendimi yeterince rezil ettiğimi düşünüyor,seviyorum ama kimi manisini yazmadan başka konulara atlıyorum.

Polise kimlik soracakmışız,Norveç mi lan burası.Bir gün yargıtay başsavcısı,anayasa mahkemesi başkanı falan olursam anca o zaman buna cesaret edebilirim.

Adriana Lima cinselliği evlendiğim erkekle yaşamak isterim demiş.Şahsen bunu bende isterdim adriana yani senin böyle olmanı ama yemezler be güzelim.

Bu arada sapıkdaşlarım gelmeye devam ediyor.Blogda adriana lima fotosu yok arkadaşlar boşa gelmeyin.Üstelik nasıl geliyosunuz anlamıyorum gugıl görselde 20 sayfa ilerledim ama benim blog yok ortada 200 foto sizi kesmiyor mu yaw.

39 kişi karşıladı;:

cesetizleri 06 Aralık, 2008 08:01  

dövseydin milleti..
:)

Godsyndrome 06 Aralık, 2008 08:50  

Dövme yok yaw,içgüdüsel bi höykürüş bu:) Sayaç "adriana lima cıblak resimleri" yazısıyla dolunca hiddetleniyorum napiyim :)

ne ben olabildim ne de başkası 06 Aralık, 2008 14:26  

bi ikizler burcu erkeğini anca bi ikizler burcu kadını paklar, sen kendine ikizler ara.
not: bu sadece bi tavsiyedir.
not2: kızlar burcundan dolayı senden kaçıyor olabilir, en kısa zamanda kendine yeni bir burç edin ehehhehheh
ikinci bi tavsiye boğa, yengeç, kova erkek için ideal burçlardandır:)))) ehuehehuehheuu

Godsyndrome 06 Aralık, 2008 14:33  

ama oldu mu şimdi,hassas kalpler diyoruz.moral bozmanın sırası mı? yazık bana ya:):)

ne ben olabildim ne de başkası 06 Aralık, 2008 14:46  

ehehuuehehhueu
moral bozmuyorum yav sadece gerçekleri söylüyorum. sen en kısa zamanda yükselen burcunu öğren kızlara da burcum ikizler ama özelliklerini hiç taşımam yükselenim ... duygusalım, romantiğim, tam bir aşk adamıyım tarafından ayar verbak başarılı olucaksın :):)
hem denemekten ne çıkar canım:)))

Godsyndrome 06 Aralık, 2008 14:50  

Yükselen koç,ordan kurtarır mıyız dersin(allam ne hallere düştüm) :):)

ne ben olabildim ne de başkası 06 Aralık, 2008 14:54  

hmmmm valla başak, akrep ve ikizler çıkmadığına dua edelim.:):)
çok bi fikrim yok koç erkekleri hakkında ama ikizlerden daha iyi olduklarına bahse girerim. ;)
ekşiye koç burcu erkeği yazıp arat, kötüleyen entryleri bi kenara at, övgü dolu olanladan bi bukle yapıp tam burcumun adamıyım pozunu takın:)))
işe yarayacak.
bi de ces'e sor bakalım o daha iyi anlıo burçlardan;)

Godsyndrome 06 Aralık, 2008 14:59  

yaw bu kadar kötü bi burç mu ikizler ces'e sormuştum daha önce allahbelanı versin başka burç bulamadın mı demişti(hehe) neyse kapatak bu burç bahsini.moralim hepten bozuldu :)

ne ben olabildim ne de başkası 06 Aralık, 2008 15:03  

iyi demiş hakkaten başka burç bulamadın mı yani:P:P
bozulmasın bozulmasın sen koç diyince, ben az baktım fena diil koç da:):)
ama kimseye söyleme ikizler olduğunu bundan sonra:)

ne ben olabildim ne de başkası 06 Aralık, 2008 15:06  

ya kapatalım konuyu dedin ama şu linke bi baksana allaşkına:):)

http://www.astrolojidergisi.com/burclar_yukselen.htm

ehehehhehhe

Godsyndrome 06 Aralık, 2008 15:06  

artık söylemesem nolur 70 millon bizi izliyo öğrendi sonuçta sağlık olsun:)

ne ben olabildim ne de başkası 06 Aralık, 2008 15:13  

:):)
al işte tam ikizler:P:P
bundan sonra gelecek milyonlara dersin burcum koç diye sen de:):)

Godsyndrome 06 Aralık, 2008 15:14  

bunlar yanlış yazamaz di mi? tamam acı bana ben bile nefret ettim kendimden:):)

ne ben olabildim ne de başkası 06 Aralık, 2008 15:16  

:):):)
yazabilirler tabii ama çok güldüm de yağmurdan kaçarken doluya tutulmak gibi oldu bu:)
ama hala iddialıyım en kötü koç en iyi ikizlerden daha iyidir!

Zeugma 06 Aralık, 2008 15:19  

Hayır Godiiiiii !!! Nefret etme!!!
Neden ama ikizler burcunu karalayıp duruyorlar bunlar ya..
Bence en çok iyi niyetli ,kalbi temiz,yardımsever,hassas birisin.Çok duygusalsın?
Bir de söyleseler ya neden ikizler kötü?
Yalebbim ya :)
Ama GODİİ...Öyle olsa bile demiyorsun ki :
İSTİSNALAR KAİDEYİ BOZMAZ..
Biz memnunuz senden..
Takma sakın yaw..

Godsyndrome 06 Aralık, 2008 15:19  

hangi ikizler seni bu kadar nefret ettirdi bilmiyorum ama,yükselenim başka bişey de olabilir annemin çelişkili ifadeleri var:)
(son çırpınışlar:)

Godsyndrome 06 Aralık, 2008 15:22  

Zeugma sen de olmasan yani,teşekkür ederim güzel sözlerin için,yaşa varol:D

ne ben olabildim ne de başkası 06 Aralık, 2008 15:26  

ahahahhah
haklısın tecrübem oldu ikizler erkeğiyle ama bunu sadece ben söylemiyorum bak, ces de aynını demiş. hatta bir sürü kızdan da duydum "aman ikizler mi, arkana bakmadan kaç" diye:):)
annenin çelişkili ifadeleri varsa yükselen boğayı seç sen bence:)

ne ben olabildim ne de başkası 06 Aralık, 2008 15:32  

aa bi de istisnalar kaideyi bozar, orası ayrı konu:):)

Godsyndrome 06 Aralık, 2008 15:35  

arkadaşım bi karar ver artık:D:D tamam kaideyi bozan ikizler burcuyum yükselenim de boğa bundan sonra bakalım nolcak gelişmeleri blogdan okursun:D

ne ben olabildim ne de başkası 06 Aralık, 2008 15:40  

ahahahhahhha
bi git başımdan artık diyosun yani:):)
tamam tamam yaaaaaa
hem ben sadece olasılıkları sunmuştum.
gelişmeleri görüces hep beraber artık:)
bu postun yorum bölümü sayemde feysbuk foto altı yorumlarına döndü. daha fazla uzatmadan uzayayım ben.
ikizler burcu erkeğinin sabrını denemeye gelmez:P:P:P

Godsyndrome 06 Aralık, 2008 15:43  

yok estağfirullah,öyle bişey demem ama ikizler burcuna da bu kadar yüklenme herkesin bi kusuru oluyo işte(megoloman günümdeyim) yine bekleriz efenim :)

Üfürükten Prenses 06 Aralık, 2008 16:09  

ikizler miiiii???
kaçççç kaççç kaçççç
ihanete çok yakınmışsınız öyle diyorlar,doğru mu godsyndrome?

ne ben olabildim ne de başkası 06 Aralık, 2008 16:17  

ahahahahahha
ben gitmiştim di mi:)
ama üfürkten prensesi görünce dayanamadım:):):)
o da aynı şeyi söylemiş:):):)

Godsyndrome 06 Aralık, 2008 16:53  

iyi valla vurun abalıya.Sadece burcumu söyledim ama dediğime diyceğime pişman ettiniz valla.ikizler ihanete yatkın mı bilmiyorum.Tanıdığım tek ikizler benim ve bende son derece sadık bi insanımdır.(okuyucuya not:yok mu başka ikizler burcu tek başıma savaş veriyorum yaw)

ne ben olabildim ne de başkası 06 Aralık, 2008 17:57  

ama sayın godsyndrome, ne demiştik sizin için artık ikizler burcu bitti. siz çok saygıdeğer bir boğasınız artık.
ikizlere elveda, hatta bizimle beraber ayyy ne pis burçtur o kurtulana kadar akla karayı seçtim şeklinde beyanlarda bulunup yeni burcunuzu insanlara kabul ettirmek olmalı.
hadi bakalım hepberaber kötülüyoruz ikizler burcunu, yaşasın boğalar:):)
yandaş aramayınız o nedenle:):):)
ehikehikehikekeke

Arka Sıra HANEDANI 06 Aralık, 2008 19:35  

abii ben giriyorum ara sıra sakarya'dan,da nerden çıktı bu anlamadım?? (herkesten özür dilerim, muhabbetin içine turp sıktım ama...:)))

brk

RoyalRojana 06 Aralık, 2008 20:58  

Gods İyi Bayramlar diliyorum değerli arkadaşım.
Çok Uzun yıllar da,çok uzun mutluluklarla geçecek nice Bayramların Olsun.

Godsyndrome 07 Aralık, 2008 01:06  

Aynadaki ben:Tamam kahrolsun ikizler:D
Burak:buna başka bir ara cevap vereyim.
Royal:Teşekkür ederim,ederim arkadaşım sana da iyi bayramlar diliyorum:D

Unknown 07 Aralık, 2008 02:48  

e yanlış burcu okuyosun da ondan uymuyo :) yükselen burcuna göre okuman gerekli :)

Godsyndrome 07 Aralık, 2008 02:52  

önce annemden net bi bilgi alayım da ondan sonra yükselen burç işine odaklanıcam:D

demet 07 Aralık, 2008 03:19  

ikizler burcu biri olarak (hem de yükseleniyle birlikte)şunu söyleyebilirim ikizlerden iyisimi var yahu:)

Godsyndrome 07 Aralık, 2008 03:23  

nihayet bir ikizler bulabildik ama zaten ikizler bayanlarından bi şikayet yok,hem erkek hem ikizler olunca sorun çıkıyormuş :):)

demet 07 Aralık, 2008 03:32  

bakma sen, elde tutamayınca karalama politikası oluyor tabi:))

Godsyndrome 07 Aralık, 2008 03:38  

inşallah öyledir demet:):)

demet 07 Aralık, 2008 03:43  

öyle öyle:)
kolay değiliz tabi:)
çok mütevaziyim ikimizin adına hehehh

Adsız 16 Aralık, 2008 09:05  

''Şu bloga sakaryadan okuyucu gelmiyor ya,en çok ona yanıyorum.''

Tamam !! GeLdim işte ya :PpP
ne cok bekLenmişim meğersem :PPp

Ben baya havaLandımda bide kötü bişe varmış puhahahah:D

Godsyndrome 16 Aralık, 2008 11:20  

Kbr Tknc:Kötü bişey yok merak etme,hoşgeldin :)

Burcu SezeR 16 Aralık, 2008 13:04  

Sakarya takıntısı? :)

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP