20081206

Senden Olmaz

Kim Kardashian
Allah herşeyi 3 misli vermiş ve bu haliyle bence epey itici.Millet nıye beğeniyor bu hatunu anlamıyorum.

23 kişi karşıladı;:

Hakan Ö. 06 Aralık, 2008 09:26  

kaseyi görmüyon heralde..

Godsyndrome 06 Aralık, 2008 09:29  

Hamdi okuyucularımın %99u bayan argomuza dikkat edelim,bir de estetikten sınıfta bıraktım seni.

Sagır Kedi 06 Aralık, 2008 09:47  

Paris Hilton çirkinini niye seviyorlarsa ondan seviyorlar bu çirkin esmeri:)))

Zeugma 06 Aralık, 2008 15:03  

Evet Hamdi..Godsy'nin şu sözlerini duymasam geri dönüyordum..
GOD abin gibi ince ol bir dahaki sefere..Öğren zariflik nedir:))

Bence yastık sokuşturmuş .Aynen öyle duruyor:DD
Sen çok yaşa GoooD :))

Godsyndrome 06 Aralık, 2008 15:11  

Sağır kedi:pariste listeye katılacak zaten,bencede:)
Zeugma:Teşekkür ederim efendim, beni mahçup ediyorsunuz.Siz de çok yaşayın:D

stickman 06 Aralık, 2008 16:13  

o çıkıntının gerçek olduğuna inanasım gelimiyo valla. :/ şimdi.. ııı.. nası ya...

Hakan Ö. 06 Aralık, 2008 17:38  

valla beni diğer okuyucuların ilgilendirmez. bende bi okuyucuyum en nihayetinde.. kimse de bana zariflik dersi veremez. teşkürler.

Hakan Ö. 06 Aralık, 2008 17:40  

bi de bağyanların yanında kibarlıktan kırılanların hastasıyım. hep takip edecem bu bilogu bundan sonra. hadi görüşürük.

Godsyndrome 06 Aralık, 2008 18:43  

Hamdi;
Ben sana zariflik dersi vermedim, okuyucularımın genelde bayan olduğunu söyleyip argo konusunda dikkat etmeni istedim.
Diğer okuyucuların beni ilgilendirmez diyorsun ama beni ilgilendiriyor hamdi.
Bayanların yanında kibarlıktan kırılanlar diye beni kastediyorsun sanırım.Evet öyleyim kabalaşmak yerine daha da kibarlaşırım bayanların yanında,tavsiye de ediyorum ayrıca.Blogumu okuyup okumamak senin biliceğin iş, ama yorum yapacaksan biraz daha dikkatli olursan sevinirim.Eğer önemsemediğin okurlarımdan birini rencide edersen,yorumunu silerim haberin olsun.Kim haklı oyunu oynamadığımız için bu yorum konuyla alakalı yaptığım son yorumdur haberin olsun.

Arka Sıra HANEDANI 06 Aralık, 2008 19:33  

oooppss; aynen hamdi, burada kibar olmayacaksan bile dikkat edeceksin..zeugmablacım sen de biryere gitme hemen yaa...
ayrıyetten bu kadının ev yaşantısını izlemiştim ben, bir dizi halindeydi. aslında çok iyi birisi söyleyeyim, çok mütevazi..ama gene de itici dediğin gibi godsy;
(bu arada bu listede nicole kidman çıkana kadar, bu etiketteki her başlığın altına bu parantez içini tekrarlıycam...)
-çok da tın dediğini duydum serhat abi...

brk

Godsyndrome 06 Aralık, 2008 19:39  

Burak:yazdığın son cümle ne öyle?öyle şey olur mu ayıpsın,sadece istek senden geldiği için dersime iyi çalışıyorum daha ayrıntılı bir eleştiri olacak,ondan gecikti. Kusra bakma:)

Hakan Ö. 06 Aralık, 2008 22:08  

kim haklı oyununu hiç sevmem zaten ben. neresini beğeniyorlar bunun sorusuna müteakiben böyle bir cevap vermiştim. sonuçta beğeni meselesidir.. her topal atın bir kör alıcısı vardır demişler. kimse tipini seçerekte gelmiyor şu dünyaya. eğer sizin gezegende öyle bir şey varsa ben tekrardan sizin gezegende yaşamak istediğimi belirtmek isterim.

yani insanların tipine bok atmadan önce kendinize birkaç soru sormanız gerekir. ben kendi tipi seçme hakkına sahip miydim acaba? gibi sorular olabilir bunlar.

yaptığınız eylemin, esasında özürlü bir çocuğun özürüyle dalga geçmekten farkı yok. yaradılış, doğuş veya her ne demek istiyorsanız, nasıl adlandırmak istiyorsanız o kelimeden olsun, kusurlarıyla veya eksikliğiyle dalga geçmek aciz insanların tercih ettiği bir yol olsa gerek. yada kedi ciğer meselesi..

yorumumu silmeniz umrumda da değil doğrusu. yorum yapıyorsam yazıyı yazan kişiye yazarım. yazıyı yazan şahıs sildiyse okumuş demektir. onay gerektiren bi yerde onaylanmamışsa da okunmuş demektir. bunları küçük insanların dert edeceği meseleler anlayacaanız..

ha bağyanlara karşı zarif olma meselesine gelince.. benim gözümde kadın erkek birdir. kadınla yaptığım muhabbet ayıpsa, erkekle yapılırken de ayıptır. kadınlar için ekstra zarif olmama gerek yok anlayacaanız. olduğum gibi görünmeyi seçmiş biriyim.

son olarak sormak istediğim bir soru var. büyük bir ihtimalle sileceksin bu yorumu ve cevaplamayacaksın ama yine de içimde kalmasın.

madem ki bağyan okuyucun bu kadar çok, neden erkekleri hiç eleştirmiyorsun? bunun neresini yakışıklı buluyorlar anlamıyorum diye. neyse bunlar hep serbest piyasa ekonomisinin dengesizlikleri olsa gerek. eyi günler.

Sagır Kedi 06 Aralık, 2008 23:31  

Hamdi Bey,size cevap vermek istiyorum.Öncelikle bayanlara BAYAN denilir bağyan degi.Bir kere burası sizin blogunuz değil.Eğer anlaşıldığı gibi argo konuşacaksınız kendi blogunuzda konuşmanız daha iyi olacaktır.Godsyndrome haklı sonuçta onun blogu...Size neden mi cevap veriyorum burada yapılan eylem engelli bir insana yapılan dalga geçmeyle aynı olmadığını belirteyim!!!Çünkü ben engelli bir insanım dalga geçmenin ne olduğunu bilirim!!!!Size sert çıkıştım çünkü rica ediyorum engelli bir insana yapılan dalgayla bir tutmayın bunu en iyi bilen benim...
Godsyndrome kusura bakma olur mu???

Hakan Ö. 06 Aralık, 2008 23:42  
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Hakan Ö. 06 Aralık, 2008 23:44  

meraba sayın sağır kedi. kusra bakmayın ben neyin nasıl yazılacağını bilebilecek kadar çok okuyamadım. engelli olduğunuzdan bahsediyorsunuz ve eminim bu sizin tercihiniz değildir. hiç kimse engelli olmayı tercih etmez. insanlar elde olmayan sebeplerden ötürü böyle bir duruma düşebilirler. tıpkı insanların tipi gibi. kimse kendi tipini belirleyemez. resimdeki hatun kişi gibi. elde olmayan sebeplerdir anlayacağınız. bu bağlamda o kişinin tipine de laf edemezsiniz. beğenirsiniz veya beğenmezsiniz, tercih meselesidir yalnız bunun nesini beğeniyorlar acaba? gibi abuk sorular soramazsınız. yine tercih meselesidir.

argo konusuna gelince, ben bir erkekle bu şekilde konuşuyorsam ve bu erkek kişi ile konuşurken ayıp değil ise, hatun kişi ile konuşurken de ayıp olmaması gerekir. eğer ayıp ve yapılmaması gereken bir eylemse iki kişi ile konuşurkende yapılmaması gerekir. bu bağlamda da, sırf bu bilogun bağyan takipçileri olduğu için argo kelimeler kullanamamam abesle iştigaldir.

bu da son mesacım olsun. kolay gelsin sizlere.. televzonlardaki paparazzilerden kaçarken, internette paparazi olmuş da haberimiz yokmuş. tabii ki çeşitlilik şart. özgürlük var. ben böyle bilogları hep okuyom, genel kültürüm artıyor. teşkürler.

Godsyndrome 07 Aralık, 2008 01:03  

Sağır Kedi:Kusura bakma olur mu, asıl ben özür dilerim senden.bir daha olmayacak böyle bişey emin ol.
Hamdi:Sana söylenebilecek çok şey var ama söylemenin bir manası yok.Bunu niye yaptığını da anlamadım zaten geleli 24 saat olmadan blogun tadını kaçırdın. Bir daha yorum yapma,silerim.Silsen de okumuş olursun diyorsun o zaman önce okur sonra silerim.

böcük 08 Aralık, 2008 16:16  

God karalama çalışmaları bunlar :Pp meşhur oldun beaa :Pp sitene reklam versek olur mu :p

şaka bir yana bu hatundan harbi olmaz yani :p

Arka Sıra HANEDANI 11 Aralık, 2008 03:39  

hamdi çok dümdüz bir insansın hem beyin olarak hem zeka olarak hemde kişilik olarak.. reklam mı yapıyorsun anlamadım.. bu kadının tipi kendi tercihi değil diyorsun.. bende sana bu kadının estetik ameliyatı geçirdiğine dair her türlü kanıtı sunabilirim hadi bakam şimdi konuş?

(hamdi bey in yeni teklifi; bu siteden bir an önce defolup gitmek..)

serhat abi kusuruma bakma zaten fevri bir insanım bu adamın yazdıklarını okuyunca dellendim birden.. istersen silebilirsin bu yorumu..

cka

Zeugma 12 Aralık, 2008 17:22  

Eeee..Hamdi'ye bak yaaaa...
Lütfen haklı çıkma çırpınışlarını bırakır mısın? Çünkü değilsin..
Küçük ve zarif bir özür dileyip bizlerin arasına katılabilir ve buradaki şahane yazıların tadını çıkarabilirsin Hamdi..
Evet seni bu söylediğimi yapmaya davet ediyorum.Zor bişi değil..
Eğlenceli bir çocuğa benziyorsun.
Hadi Hamdi Vizyonuyok..
Bir dahaki gelişime senden güzel bir yorum görmek isterim..
Bak takip listemde ve sayfamdasın..Ok? Bekliyorum Hamdi..
Unutma güzelliklerden güzellik doğar ve bişi kaybetmez,çok şey kazanırsın..
Bunu okur okumaz bayanların ricasını gerçekleştiriyor ve çok cici bir çocuk oluyorsun..Anlaştık bile :)

pudra 14 Aralık, 2008 21:43  

xzibitin bir parçası var
şöyle der
oh my god
she got back
bu ablaya gelsin.

Zeugma 14 Aralık, 2008 22:34  

???!!!!???
Hamdii !!!
Kaç gün geçti ama yazık ya :((

Şu yukarıdaki yorumumu dinleseydin de orada ağaç gibi kalmasaydı keşke..

Argo yoksa sen de yoksun demek..

Seni ve cesaretini tebrik ediyorum..Yapacağın şey çok basitti oysa ki:(

x 15 Aralık, 2008 21:56  

kesin fotoşop va burda ya, yada liposuctiondan gelenler israf olmasın diye bu ablaya enjekte etmişler, hamdinin tepkisi etrafında dönüyor yorumlar ama başka yorum da bulamıyorum

Karbon Denemeler 09 Nisan, 2012 14:22  

kim olayına katılmıyorum. sonuçta bu döt sabah akşam tokatlanır..

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP