20081207

İyi Bayramlar...

Aslında bloga eğlencesiz şeyler yazmayı sevmiyorum.Ne kadar samimi olursan ol,bi şekilde esniyor yazdıkların.Belki biraz önce tesadüfen denk geldiğim bende soğukluk yaratan şarkı olmasaydı yazmazdım da.Şekerleme reklamı gibi sulu bayram mesajı olsun istemiyorum çünkü. Aslında bayramları sevmem ben,bana öldüğümü hatırlatıyor.Zamanın geçtiğini ve hala işe yarar hiçbişey yapamadığımı.Ayrıca yarın sabah telefona sarılıp arayacağım bir anneannem olmayacak ya da 25 yıl sonunda beni hala fenerli yapmaya çalışan dayım...Garip bir duygu.
İki cümlesinden birinde babasından nefret ettiğini söyleyen arkadaşım,telefonda babasının kalp krizi geçirdiğini öğrenince yüzünün aldığı şekil gözlerimin önüne geliyor nedense.Belki de bu bayram ben biraz melankoliğim,bilmiyorum.
Demeye çalıştığım şey eğer küs olduğunuz birileri varsa barışın bence,sadece buna vesile olması bile bayramları çok önemli yapmaya yeter.
Hepinize keyifli bayramlar.

14 kişi karşıladı;:

Unknown 07 Aralık, 2008 16:33  

ders çıkarılabilicek bişeylerden söz etmişsin godsyciim, küslüklerinden herkes arınır umarım bu bayram..
bayramın bayram olsun kardeşim..
sevgiler..

ne ben olabildim ne de başkası 07 Aralık, 2008 16:46  

çok naif bi kutlama olmuş, sana da iyi ve çok keyifli bayramlarrrrrrrrrr

Arka Sıra HANEDANI 07 Aralık, 2008 19:44  

bayramlar hep böyledir zaten, gidenleri en güzel şekilde hatılamak için sevinirsin bayramların geldiğine, yine bir yerde görüşeceğin aklına gelir, sonra aldırmazsın yaşama, sadece zamanını beklersin...

brk

Arka Sıra HANEDANI 07 Aralık, 2008 19:44  

bu arada unuttum::DD:, hepinize hayırlı bayramlar....

Slm Nbr 07 Aralık, 2008 19:46  

ne bayramda ne de ölene kadar kimseyle küs kalmayı dilemiyorum...Teşkkürler sanada iyi bayramlar...

Zeugma 07 Aralık, 2008 20:24  

Mesajların çok etkileyici Godsycim..

İnsanı derin derin düşündürüyor gerçekten..
Ben de bayramları pek sevmem.Hüzün verir ve özünde gereksiz bir detay gibi gelir bana.
Sevdiklerimizi başka günlerde de ziyaret edebiliriz..Veya Allah için bir sürü hayırlı işi diğer zamanlarda da yapabiliriz ..
Neyse ..etkilendim çok..
Tekrar iyi bayramlar..Sana ve herkese..

ÖzgenAydos 07 Aralık, 2008 21:29  

bayramlar..
ankara ve gri sokaklar demek benim için.
bide ananem.geçen sene bu vakitler vefat eden.
ananem ve ankara..
şimdi gelemiyorsam belki en çok bu sebepten..
teşekkürler sana:)

MyBiber 08 Aralık, 2008 01:31  

Ne kadar melankolik de olsan, ne kadar bayramları da sevmesen bu bayram sana öyle güzel şeyler getirsin, öyle keyifli anlar sunsun ki bir dahaki bayramları dört gözle bekleyesin. :D Kötü hatıraların silinip gittiği, yeni umutların yüklendiği, sevgi dolu, keyifli, iyi bir bayram geçirmeni diliyorum. Sevgilerimle...

demet 08 Aralık, 2008 02:29  

iyi bayramlar...

cesetizleri 08 Aralık, 2008 08:13  

bayramın güzel geçsin godcığım.. iyi bayramlar.. :)

böcük 08 Aralık, 2008 16:14  

God belki bu bayram sana bir kısmet çıkar :p Aslında bayramlardan ziyade düğünlerde kısmet çıkar ama neyse yazmış bulundum :Pp Moralini yüpyüksek tut :)) İyi bayramlar :)

Arka Sıra HANEDANI 09 Aralık, 2008 02:17  

serhat abi bayramın kutlu olsun.. salla melankoliyi falan.. bayramlar da olmasa insanları yüzü gülmez be abi..

cka

Sagır Kedi 09 Aralık, 2008 11:28  

Kansız bir bayram dileğiyle...

Hülya Konar 13 Aralık, 2008 21:51  

küslük ve barışma konusundaki mesajın çok anlmalı...umarım bu iyi dileğin ihtiyacı olan herkese ulaşmıştır...

sevgiler god syndrome.

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP