20081205

Tanrıya Mektup


Dear Rab;
7 yaşında akvaryum istedim vermedin.Hiç arkadaşım yoktu oysa,iki balık vermek bu kadar mı zordu?8 yaşında atari ve baharı istedim vermedin.Belki çürük dişli Baharla bi muhabbet kursaydım ilerde bu kadar zorlanmayacaktım.9 yaşında hem atari hem bisiklet istedim onlara da yok dedin.Atarim olmadığı için teknolojiye uzak kaldım,bisikleti de çok sonra verdin hem de bmx dururken tuttun kız bisikleti verdin.10 yaşında beni okulumdan ayırdın yaban yerlere attın.11 yaşında umutlandım biraz,bi sebebi yoktu ama umut da bi işe yaramadı Özge de nanik yaptı bana.12 yaşında televizyon atarisi istedim ona da "alırsın" dedin,elalem süper marioyla manitasını başgöz ederken,kendi kendime sos oynattın bana.13 yaşında bi Milan formasını çok gördün bana afrikadaki o gariban çocuklarda bile vardı ama iş bana gelince hep bi aksilik çıkarttın.14 yaşındaydım "yaleppim zeynepi versene be süphaneke amin"(teyyare duası)dediğimde ama noldu zeynep tuttu okula bali çekip gelen tuvalette aynayı öpen adnana verdi(gönlünü).Yine sesimi çıkartmadım keyman adaları gibiydi gönlüm seni aklayıp durdu.15 yaşında ingilizce sözlük için dua ettim sana (oxford-ingilizceden ingilizceye)yaw insan sözlük almak için dua eder mi ver parasını al ama yook,40 dereden su getirttin,ağzımla kuş tutturttun.17 günde alabildim bi kıytırık sözlüğü.

Sonra alkole gömdüm kendimi sana dua ettim mi hatırlamıyorum yani kronolojik sırayla yazamam ama hani Galatasaray Üniversitesi uluslararası ilişkilerde okuyacaktım.Hani latince öğrencektim ben; altmışevler-ulus güzargahında dolmuşdaki lavuk ayağıma basınca "A bove ante, ab asino retro, a stulto undique caveto" diye söylenecektim.Su gibi içiçektim ingilizceyi 16.yüzyıl aksanıyla şekspir mırıldanıcaktım hatuna.Hatun demişken o konuda da su koyverdin Athina Onassis tuttu seyisin(kahya) biriyle evlendi.Yine bana hasret bana yine hüsran...Benim şimdi Fiorano’da F430 Challenge 'ın deneme sürüşlerini yapmam gerekirken daha ehliyet yok be güzel allam.(alışveriş merkezinde ferrariye binmem hiç bi şeyi değiştirmez) Yazları Sardunyada geçirmem kötü bi seçim olabilir ama karşı apartmandaki salak karıya çemkirerek geçirmek de pek keyifli sayılmaz yani.Böyle hayat mı olur yareppi?Adımın baş harfleri yazılı robdöşambrım nerde hani boy boy smokinlerim...Hani kuşlar ağaçlar,binbir renkli çiçekler nerde?

Bulmak istersen ille bi bahane bulursun ama ben yer miyim.Yaw 13 yıldır hergün 2,5 litre kola tüketiyorum sen tutup Muhtar kenti ceo yapıyosun.Haksızlık da bir noktaya kadar.Bak ayem twenty five yiğırs old.Daha ne kadar bekliycem?Yap bir güzellik valla çok sıkıldım.


Okura Not:Yazı yeterince geyik oldu zaten,bi de şanssızlıkla ilgili mayhoş tabirler kullanmayalım emi:)

19 kişi karşıladı;:

MyBiber 05 Aralık, 2008 02:37  

Yooo şanssızlık değil bunlar. Bunlar, seni "godsyndrome" yapan şeyler... Eğer hepsi gerçekleşseydi sen başka biri olurdun-Siminya'nın tabiriyle-be Godii. :D

Godsyndrome 05 Aralık, 2008 03:30  

Abla olmayıverirdim godsyndrome nolcak,onca hayal gitti bak ühüüü :)

Arzu Breda 05 Aralık, 2008 09:44  

Tüh tüh !.. Yazık sana, dememi bekleme benden. :)

Ne var ki, yaşında ?..
Bak senle aynı yaştayız.
Daha ne hayallerin olacak...
Kimi isteklerin hemen gerçekleşecek.
Kimi de daha geç.
Bazısı belki, hiç gerçek olmayacak.
Hayallerimizin hepsi gerçek olsaydı...
Hayatın bir anlamı olur muydu ?..

Arzu Pınar 05 Aralık, 2008 10:49  

beni güldürdün, Allah ta seni güldürür inşallah. tüüüü maşallah.

siminya 05 Aralık, 2008 11:15  

şişşşş bunca geri çevrilmişliğin üstüne birde çarpılacaksın yamuk yamuk yamulacaksın godi,
Sözlük için bile dua ettiğini görünce gözümün önüne, kimse yok mu derneği geldi. Bi kere hata sende herşeyi allahtan beklemişin, tempel

Üzülme ama bu hırpaniliğine rağmen bi sürü dişi hayranın etrafında pervane 21. yüzyıl diyojeni seni ;)

stickman 05 Aralık, 2008 11:40  

küçük emrahı düşün ve allaha şükret :) allah bana da beşiktaş forması vermemişti ama ben naptım? evdeki beyaz tişörtümü kumaş boyasıylan boyamak suretiyle kendime beşiktaş forması yaptım. hemide sergenin.

Üfürükten Prenses 05 Aralık, 2008 11:46  

oyyy oyyy..
şimdiki dualarını merak ediyorum..
içerik ve geri dönüş açısından istatistiklerini :)

efsa 05 Aralık, 2008 11:49  

canım ilk aklına gelenler bunlarla sınırlıysa vallahi şükret diyorum bende, daha beterleri de var inan,

Godsyndrome 05 Aralık, 2008 12:14  

Arzu Breda:Benim hedefim 1 aslında eğer bir hayalim gerçek olursa bana yeter:)
Arzu Pınar:Amin amin,inşallah
Simin:Bi yamulmadığım kalmıştı o da olur heralde.Tembellikten değil be,daha çok hayata pozitif baktığım için bunlar geldi başıma:)
Stickman:Yaa napiyim ama milan forması çizgili kumaş boyasıyla beceremezdim ki,derya baykal mıyım ben:)
Üfürükten Prenses:Şimdiki dualarımı 10 yıl sonra anca yazarım ama istatistiklerde bi değişme yok:)
Efsa:İlk aklıma gelenler bunlar değil,ama yazabilceklerim bunlardı. Yine de şükretmekte fayda var:)

Unknown 05 Aralık, 2008 14:01  

godsy duanın yanında emekte lazım bee!
ama bu evreleri yaşamamış olsaydın, boy boy smokinlerin ferrarilerin olsaydı biz seni tanıyamaz ve eğlenemezdik.. :))) (oha çok bencil gördüm kendimi ben) :D

semmy 05 Aralık, 2008 14:48  

pucca demiş ki;çöldeki bedevi beni tanısa, kutup ayısına gel lan bide 69u deneyelim der yemin ederim...

ben buna çok güldüm...seni de okuyunca sen de gül istedim :)))

itele gitsin godsy... hayat ii be!!!

MyBiber 05 Aralık, 2008 16:44  

"Stickman:Yaa napiyim ama milan forması çizgili kumaş boyasıyla beceremezdim ki,derya baykal mıyım ben:)"
:D :))) Koptum!

Godsyndrome 05 Aralık, 2008 18:13  

Serzeniş Meraklısı:Ben önce emeği veriyorum olmayınca dua faslı başlıyor zaten ama sonuç değişmiyor:D

Semmy:Evet okudum puccayı :) hayat konusuna gelirsek,o beni iteliyo valla:)

Chaotic:Haklıyım di mi abla?tamam yetenekliyimdir ama o da bi yere kadar:):)

Hakan Ö. 05 Aralık, 2008 23:01  

sen istediklerini elde etmek için bişi yapma afedersin, armut piş dua edeyim düş olsun. aferin çocuğum, aferin evladım. böyle bi gezegen varsa bende gideyim oraya.

böcük 06 Aralık, 2008 01:48  

many many year(s) {manyden sonra ess takısı gelir miydi? amannn yemişim gelirse de gelmezse de :p} beklemek lazım galiba :p

ama sen böyle bekle be :)) sen böyle bekledikçe güzel şeyler üretiyorsun :) bu saydıkların olsaydı belki blogunu ımırsamazdın :p

Godsyndrome 06 Aralık, 2008 03:39  

hamdi:yapmadığımı nerden biliyosun ,dua işi ben halledemediğim zamanlarda yapılıyo zaten.
Böcük:hoşgeldin böcük,bekliyorum zaten elden bişey gelmiyor :D

Zeugma 06 Aralık, 2008 17:14  

Mektubuna cevap geldiği zaman da haberimiz olsun bareee :)))

Tööbe tööbe :DD

sinderellaaa 06 Aralık, 2008 19:21  

:)))))İLK DEFA GELİYORUM BLOĞUNA
ismini hep görüyordum ama kısmet bugüneymiş:)arefeden bir gün önce hemde cumartesi çalışmak zorunda olan bir iş hatununun görebileceği ve gülebileceği en komik yazıydı:))))Bende birçok şey istedim ama vermedi diye O'na küsmedim:))sonra baktım ki etrafıma herşeyi olanlar o kadar da mutlu değil,en azından benim hala elde etmek istediklerim ve amaçlarım var,onlar yansın haline sen üzülme!bu istediklerini gerçekleştirecek çok zamanın olsun,önemli olan bu!

Godsyndrome 06 Aralık, 2008 19:32  

Zeugma:Cevap vereceğini sanmıyorum ama allahtan umut kesilmez(kinaye oldu sanırım:)
Mandöline:Hoşgeldin,teşekkür ederim.Beğenmene sevindim,her zaman bekleriz:)

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP