20081210

Karlar Düşer...

Şevki Bey:Kar da yağmadı gitti.
Mecnun Bey:Doğalgaza da amma zam geldi.
Melehat Hanım:Oğluuuuğum(köpek seviyo sanki)sen neler yapıyosun agucu gucu
Godsy:kağpeseseye çalışıyom yingeee
Melehat Hanım:Efferin efferin,maşşallah
Mecnun Bey:Benim senin yaşındayken iki çocuğum vardı,ibiş(içinden) hayırlısı hayırlısı(dışından)
Şevki Bey:Fener bu hafta kiminen oynuyor yauw
Selma Hanım:Yeter şevki çok yedin,yeme artık.
Şevki Bey:Ama-sessizlik-tamam.
Mecnun Bey:bilmem bu hafta var mı ki maç?
Godsy:Ahaha nihayet devrik cümle kuran biri daha(içimden)
Ekrem:Godsy abi senin kafan niye beyaz yaşlı mısın sen yıhyıh
Godsy:Yaşlı babandır lan(içimden)kafam değil hacı yaa şakaklarım abartma(dışımdan)
Selma Hanım:Ekrem sus bakiyim.
Ekrem:Ama-sessizlik-tamam
Şevki Bey:Arabanın da muayenesini yaptıramadık yaw.
Mecnun Bey:Hayırlısı hayırlısı
Godsy:Allam muhabbete bak baba gel artık yıaaa

İşte bu yüzden sevmiyorum,bayramları.

10 kişi karşıladı;:

Witchie of Stars 10 Aralık, 2008 16:52  

Nedense bayramlarda daha bi rahatsız ediyor beni kendini anaokul öğretmeni ailesindekileri de mini mini bebeler zanneden Selma Hanım ve benzerleri. Nasıl sinir olurum, nasıl!

ne ben olabildim ne de başkası 10 Aralık, 2008 17:06  

godsii abii senin kafan niye beyazz:):) ahhahhahhh çok güldüm, öyle veletleri camdan aşağı atmalı. pek açıksözlü oluyolar yav.

Arka Sıra HANEDANI 10 Aralık, 2008 17:43  

Allah sabırlar versin, nerde eski bayramlar ahhh vahhh:D:D:D:

brk

Üfürükten Prenses 10 Aralık, 2008 18:39  

ittirme muhabbetler değil mi ?
böğğ!!
sen ne için kpss'ye çalışıyorsun yahu bende çalışıyorum iki senedir bi cacık olmadı ,böhüüü :(

Godsyndrome 10 Aralık, 2008 20:12  

Witchie of stars:Ben sinir olmaktan daha çok korkuyorum aslında:)
Aynadaki ben:aşağı atamam ama bayramdan bayrama görüşmek bile fazla geliyor bana:)
Burak:amin,amin :)
Üfürükten prenses:ben kpssye kamuyu yönetmek için çalışıyorum, ya sen?

Üfürükten Prenses 10 Aralık, 2008 22:24  

tesadüfe bak :)
bende kamuyu yönetmek için çalışıyorum ,ama bir türlü beceremedim kamuyu yönetmeyi :)
2006 mezunuyum böhüüü :(

Sagır Kedi 10 Aralık, 2008 23:59  

Çok güldüm valla:)))Selma Hanım'ı çok dominant gördüm:)))Saçların da beyazlaşıyormuş gods hayırlısı hayırlısı:)))

Godsyndrome 11 Aralık, 2008 02:02  

Üfürükten prenses:olcak inşallah hayırlısı:)
Sağır Kedi:Beyazlaşıyor ama beyazlar hala azınlıkta :):)

Zeugma 12 Aralık, 2008 17:13  

Çok güzel sıralamışsın..yavan ve gereksiz muhabbetler dimi godsy :(

İyi de Mecnun Bey'in iç sesini nasıl okuyabiliyorsun :))
Demek abimizin şakaklar beyazladı..Valla benim de 21 yaşında düşmeye başlamıştı şakaklara..Kahretsin..Bazıları torpilli..Bişi olmuyor saçlarının rengine :(((
Neyseki renk renk boyalar var..Kızıl falan yapıyoruz bahaneyle..

Godsyndrome 12 Aralık, 2008 20:48  

Zeugma:Mecnunun iç sesini tahmin yoluyla duyabilirim sanırım doğrudur:)

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP