20081109

Bunu da Sevmem

Scarlett Johansson

Şimdi en kötü resmini bulmuş koymuşun diyeceksiniz ama bir kadın en kötü resmindeki kadar güzeldir.Defolara gelirsek:Büyük kalçalar ve göğüsler,eeee?Hiç estetik değiller.Ayrıca kafası düzensiz bir üçgen prizmaya benziyor.Ayrıca yüz hatları çok kaba.Sanırım bacakları ve dudakları güzel.Hayranı çok ama ben sevmiyorum.

8 kişi karşıladı;:

PuCCa 09 Kasım, 2008 18:00  

büyük kalça güzeldir bee huh >:\

osuruktanteyyare 09 Kasım, 2008 18:18  

boleyn kızının etkisinden hala çıkamadığımdan scarlete hasta geziyorum bu aralar
ayrıca dudakları yeter lan bunun:D
yüzüde gayet hoş bence

fakeflakegirl 09 Kasım, 2008 18:23  

kalçalarını bilemem de genel olarak ben de sütçü kız hissi uyandırıyor,sevemiyorum scarlett hanfendiyi

Adsız 09 Kasım, 2008 20:06  

böyle 10 yaşındaki cocugu alır süslersin ya öyle duruyor aynı bendew sevmem bu hatunkişiyi

Adsız 09 Kasım, 2008 20:07  

holeyy bunu sevmeyen birini de buldum sonunda :) bi de keira knightley'yi sevmem :p bence çirkin ötesi. ohh söyledim rahatladım :p

Zeugma 09 Kasım, 2008 22:28  

Cildi bozuk ve şapşal suratlı üstelik..
Kadın dediğinin zeki olduğu bir bakışta anlaşılmalı ;)

Kriptograf 11 Kasım, 2008 23:12  

yüz güzelliği konusunda sizinle aynı fikirdeyim ama vücut 10 numara benim nazarımda. Ayrıca yüzüne de gerekli makyaj,estetik falan filan yapılırsa vücudu götürür cinsten olur. Asuman Kravse gibi bakıyor bi an gözümün önünde o canlandı...

Beter Böcek 12 Kasım, 2008 02:17  

Ben yabancılardan sadece Megan Fox, Liv Tyler ve Monica Bellucciyi beğenirim. Başka öyle beğendiğim yok.
Scarlet'e gelince ben sarışınlardan erkektede kızdada hiç hazzetmem yani beğenmiyorum :)

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP