20081110

Ben gül,ayşegül

Bond hayranı olduğumu biliyorsunuz.Danyal Bey bana göre iyi bir bond oldu.Piyeri de severdim ama o fazla flörtözdü.Gazeteler sallamıyorsa eğer bir sonraki bond siyahi olabilirmiş.Bu obama dünyayı ne kadar cıvıttı.Sırf bu yüzden siyahi bond olur mu?Bu resmen o ırka acımak gizliden gizliye küçümsemek olmuyor mu?Sarışın olsun,siyahi olsun,kadın olsun,gay olsun, asyalı olsun.Bu ne lan Ayşegül serisi mi bu.

Zaten izleniyor bu film,pişmiş aşa niye su katıyorsunuz.Ben siyahi bonddan ziyade bu evrimden korkuyorum.10 sene sonra android bir jamesle karşılaşırsanız,şaşırmayın bence.

5 kişi karşıladı;:

MyBiber 10 Kasım, 2008 02:02  

Valla doğru diyorsun. Abartma, abartırken bozma ve sonunda yok etme döngüsü bu...

serrose 10 Kasım, 2008 04:47  

Yok artik siyahi Bond olursa izlenir mi ki o film?Aysegul benzetmeni ock begendim
sevgiler

Godsyndrome 10 Kasım, 2008 05:06  

Chaotic:Abla haklısın valla benim de korkum o jamesim bondum yok olma ihtimali.
Serrose:İzlenir mi bilmiyorum serrose benim korkum daha sonrası siyahi yaptık tamam şimdi de sıra çekik gözlü bond'da derlerse ucu nereye varır bilmiyorum.

Unknown 11 Kasım, 2008 14:48  

evrimini tamamlamalı, daha tüm ırkları dolaşıcak, sarı çiyan bondda pek durulmasa da olabilir xD

Kriptograf 11 Kasım, 2008 23:31  

bu bond filmi ceki çen filmleri ayarında olmuş kanımca. bond duygusal olmamalı p.ç olmalı sevdası için dağları delmemeli :=) delecek adam bulmalı... kız hiç sexi değil bu arada...

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP