20081107

Bölüm-2 Benden Irak,şizofrene direk

Kendi adımı yazmaktan hazetmediğimden bana clark diyelim.Godsyndrome ise superman olsun.Şincik ikisinin arasındaki farkları görücez.Bunu da bir röportaj şeklinde yapmayı uygun buldum.Gönül isterdi ki gelsin birisi yapsın bu ropörtajı emme öyle bi babayiğit çıkmadı(mirel'e mektuplar).Sorular ise naif efendim.Ortaokul yıllarında kızların anket defterleri vardı,genelde erkekler doldururdu.Kızlar için bi çeşit enformasyon kaynağı olurdu,beni de çok güldürürdü O sorular.O tarz sorular seçmeye çalıştım.Sorulara verilen ilk cevap godsyndrome'a ikinciler ise clark'a ait.(Bknz:Bi Alttaki yazı son paragraf)

*Çocukken ne olmak isterdiniz,çocukluk hayaliniz neydi?
Tanrı /Marangoz olmak istedim ama toza alerjim vardı.

*Kendinizi bir cümleyle tanıtsanız,ne derdiniz?
Cümleye gerek yok güzelim,kelime yeterli "mükemmelim"/ Allah beni kahretsin derdim ama bu tanıtıcı bir cümle olmazdı.

*Her insanın yaşama karşı bir tutumu, manifestosu vardır derler,sizinki?
Ben en iyisiyim,bunu siz görmeden önce de biliyordum.Ben en iyisinden de iyiyim(.Muhammet Ali) /Allahtan hayırlısı müdür.(Anonim)

*Başınıza gelen en kötü şey neydi?
İyi ya da kötü yoktur bebişim.Şartlar vardır/Valla doğmak ve yaşıyor olmak arasında kararsızım be hacı.

*Madem Tanrı konusunda ikiniz de konuşuyorsunuz.Ona kendinizle ilgili ne söylemek isterdiniz?
Karakter olarak teşekkür,statü olarak teessüflerimi iletiyorum kendisine/Tanrıya ne söylerdim ımm "beğendin mi hıı?sen yarattığın bu ben'i beğendin mi,bırak hacı ya!Mahvettin beni.

*Peki ikinizin arası nasıl?Birarada yaşamak kolay olmasa gerek Godsyndrome ve Clark birbirleri için ne düşünüyor?
Zamanımı harcama benim boşver şu salağı/Muhattap bile olmam egomanyağın tekidir,yılışık şey.

*Boş zamanlarınızda neler yaparsınız?
Boş zamanım yok,beni çiftçi falan mı sandın/ Prospektüs okurum,bi de trt kapanınca çıkan o tuhaf renkli şeyi seyrederim.

*Bu gibi anketlerde bir kadının ilk neresine bakarsınız sorusu sorulur ama saçma bi sorudur,önce yüzüne bakarsın haliyle,sokaklarda bacaklara bakarak dolaşan insanlar bulamazsınız.Açıklamamı yaptıktan sonra soruma geleyim ikinci olarak neresine bakarsınız?
Boynuna/ Gölgesine

*Peki acaba ölürken son sözünüz ne olurdu?
Daha yeni başlamıştık/Şükür kavuşturana nihayet

*Bu geyiği yapmadan da geçemiyeceğim.Issız bir adaya düşseniz alacağınız 3 şey.
Kuzum sen cidden Timesdan geldiğine emin misin.Adriana Lima,mum,şampanya/Rakı,sigara,beyaz peynir

*10 yıl sonra kendinizi nerde görüyorsunuz?
Manhatındaki plazamda slav asıllı bir güzelle şarap içerken / Bitlis il özel idaresinde evrakları tasnif ederken.

*Pekala yanıtı kısa sorulara geçiyoruz.Lütfen uygun kelimeler seçin.
Kadın?
Kadın mı,nerde?/Kaç,kaç,kaç
Tek kelimeyle ifade edelim lütfen tekrar yanıtlayın.
Kadın?:
Cennet/cehennem
Seks:Ritüel/Anan-baban sana ayıp kelimesini öğretmedi heral,kafayı gömücem şimdi.
Favori şarkınız:La donna e Mobile/Ayrılık ateşten bir ok
Favori kıyafet:Smokin/Picama
Favori sporunuz:Yüzmek/Mutfağa arabayla gitmiyoz herhalde di mi,yürüyüş

Peki çok teşekkürler.
Bir dahakine daha manalı sorular isterim/ Bitti mi yaw,oturuyoduk.

10 kişi karşıladı;:

Zeugma 08 Kasım, 2008 00:20  

Kızlar sana çok doldurtmuşlar bu anket defterlerinden,belli..
Çok bunaldığın da belli.Ama kafana kazınmış sorular yani istemesende :)
Aralarda
''Sepet sepet yumurta
Sakın beni unutma..'' şeklinde tekerlemeler de var mıydı godsy? :DD

osuruktanteyyare 08 Kasım, 2008 01:40  

sen ikisinin ortası olmaya devam et godsy
anca böle çekilir olursun :P

Godsyndrome 08 Kasım, 2008 01:57  

yok kızlar başkalarına verirdi defteri ben defteri alanlara tavsiyede bulunurdum zeugma:)
teyyare:valla son psikologumda böle demişti.İdimle süperegom,egomu eziyomuş:)

cesetizleri 08 Kasım, 2008 03:16  

ıssız adaya düşesice.. :)

Unknown 08 Kasım, 2008 16:03  

clarkta çok içten ama ya :Pp öyle böyle değil, yani çok hayalde kurmamış, olabilicek şeyleri istemiş ama. o bile olmamış, clarkın önünü kapatma pis superman :Pp
ayrıca;
"Allah beni kahretsin derdim ama bu tanıtıcı bir cümle olmazdı."
süpersin :D:D:D:D:D

cesetizleri 08 Kasım, 2008 17:36  

ıssız adaya düşesice dedim ama yeterli olmadı bence.

ıssız adaya düşüp de sesi büzüşesice..
bu oldu galiba :)

Godsyndrome 08 Kasım, 2008 17:46  

serzeniş:clark öyle ama beceriksiz, godsy küstah ama gabilüyetlü seçim yapmakta zorlanıyorum.
Ceset:Sen hiç konuşma ses büzüşmesi ne ki,başıma gelmeyen kalmadı zaten,

cesetizleri 08 Kasım, 2008 17:52  

bilmem valla ama kötü bir şey olduğu kesin :) o da bana yeter yani.. maksat eziyet çektirmek olsun :)

Godsyndrome 08 Kasım, 2008 18:52  

Vicdansız:)

mirel metyu 09 Kasım, 2008 15:54  

soru bilem hazırlamıştım halbuki, hem de ço kfantastik sorulardı ama az önce gözyaşlarımlan ıslandı, okunmaz hale geldi ben de çöpe attım napim, sen kendi kendine yap röportaj, ben çantamı alır çıkarım

(ama güldüm baya itiraf ediyim, bitlis'te görüşürüz)

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP