20081107

Bölüm-1 Sühendandan sorgulatma bana hayatı

Efenim sühendana dalmadan önce yani konuya dalmadan önce apartmana dağıttığım formlarla ilgili başıma gelenleri anlatayım.
Formu önceden dağıttım ki bunlar 2 günde anca yazarlar diye ama:yarısı eksik yapmış şu şekilde diyaloglar oldu.
*********************
O:Bunu napcaktık
Ben:(rulo)bak burda adın yazıyo karşısındaki tc kimlik no ibaresini doldurucaksın.
O:Haa,kardeşimin kimlik nosunu da yazıcak mıyım?
Ben:Bi zahmet!
O:Nereye
Ben:(Ebenin aLnına)Onun isminin karşısında da tc kimlik no yazıyoya oraya.
O:Haa,karışıkmış yaw,kimliği versem de sen yapsan.
Ben:.............
*********************
Ben:Abi kimlik no kısmını yapmamışsın,
Adam:Haa orayı görmemişim(yalan,bi orası boştu zaten bakmamış bile)
Kimlik derken tc kimlik değ mi,vergi numarası değil.
Ben:Evet abi nüfus cüzdannında yazıyoya,o numara.
Adam::Benim kimlikte yazmıyo ki,dur cüzdana yazdıydım bakıyım.
İçerden ses geliyo "gız necibe benim cüzdanı nettin kaçkere dedim karıştırmasana lan"
Adam:Al bakalım kimlik numarasını bulamadım,vergi nosu yazdım ordan bulular.
Sonra bana diyolar ki kibirlisin bu adam ölünce nereye gidecekse beni karşı tarafa atsınlar.Tamam kibirliyim.
*************************
Kadın:Buyrun
Ben:Abla formu alcaktım.
Kadın:Sen kimsin
Ben(kudüs mabedinin yüce bekçisi,jack'in kırık kalbi,battal gazinin intikamıyım)Yöneticinin oğlu
Kadın:Haa, o sen misin?2 senedir burdayım seni ilk kez görüyorum.
Ben:(İyi napıyım bulaşık önlüğüne imza mı istiyosun anlamadım ki)Abla formu diyordum.
Kadın:Haa onu daha yapmadık.

Sonuç olarak:16 çarpı 4 eşittir 64 artı 10(başbakanın öğüdüne uyan,abartan,tavşan gibi çoğalanlar)eşittir 74 eksi 2(çocuk yapamayacak kadar yeni evliler)eşittir 72 eksi 12 (normaller)eşittir 60 hepsini ben yazdım.Bu hafta da bir kelime bir işlemin sonuna geldik.

Sühendana gelirsek:Biliyorsunuz ki ben(serhat) normal halimle Clark Kent sayılırım,Godsyndrome ise Superman olan halim.İşin hüzünlü yanı sabah yatağımdan Süperman olarak değil,Clark olarak kalkmıştım.Amaan neyine senin sühendan dedim.Anneme formları vermesini söyledim.Sühendan kapıdayken ben safiye ayla dinleyip,paintte cin ali çiziyordum.Hattta gelen o muydu bilmiyorum.O yüzden aşk doğamadı mahlesef akşam da size Godsyndrome&serhat ya da başka bir ifadeyle Superman&Clark arasındaki farkları anketimsi bir röpartajla anlatıcam.O zaman herşey daha net gözükür.Şimdilik bu kadar.

9 kişi karşıladı;:

osuruktanteyyare 07 Kasım, 2008 13:37  

ooldumu şimdiii cık cık cıkkk

mirel metyu 07 Kasım, 2008 14:43  

röportaj yapılırrr, süper giriş yazılırrr, hımm bi de makamınızda ceketlen, güzel bir arka fon önünde boydan bir de röportajı benim ilen yaptığınız içün ikimizin fotoğrafı itinayla çekiliiirrrr:):):)

eylül 07 Kasım, 2008 21:07  

nie yaw sen de var ya cık cık cıks

biz de sabırsız bi şekilde sühendanlı hayalleri hayal ederken oldu mu bu şimdi:)
olsun bşver her halükarda sühendan kaybetmiş:)

Unknown 07 Kasım, 2008 21:22  

daha şansı var yaf? godsy hemen bırakmaz peşini sankim bugün hevesini kıran bişey var gibi...

Godsyndrome 07 Kasım, 2008 23:14  

teyyare:oldu,oldu
mirel:röportajı senin yapmanı beklerdim.
eylül:öyle işte
Serzeniş:bıraktım valla,yorgunum:)

Zeugma 07 Kasım, 2008 23:58  

Sen de Sühendan gibi kapıları dolaşmışsın işte godsy :)
Bizim halkımız öyledir..Yarım yamalakçı.
Ama biz de THK'nın verdiği zarfları zor bulur son anda içine para koyardık :))
Birinci diyalogda:
Ben:................
demişsin ya..Yanlış olmuş..
Ben:*()4

Zeugma 08 Kasım, 2008 00:01  

Üfff.Beceremedim..Hani çizgi romanlarda küfrettiğini sembolize eden işaretleri vardır ya..Onları ararken sayfa yok oldu,bi de baktım kaydolmuş..
Elle helle :))
Misafir vardı,yeni gittiler yaw.Yorulmuşam:))

Godsyndrome 08 Kasım, 2008 01:55  

Zeugma o işaretler şaşkınlık bildiriyor yani o amaçla yazmıştım ben yoksa küfür mevzu bahis diğil yaw valla-billa:=)

mirel metyu 09 Kasım, 2008 15:56  

zaten ben yapacak idim sen bekledin, hüh:(

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP