20081110

1881-193∞

Devrimlerine sahip çıkamadım belki,kazanmam gereken sınavlar vardı.Seni hiç sıradan biri gibi de göremedim,o da benim gibi işte diyemedim.Sen benim yaşımdayken Şam'da Vatan ve Hürriyet Cemiyetini kurmuş,kolağası (kıdemli yüzbaşı)olmuşsun mesela ben daha "sözleşmeli" olamadım. İnsan mahallenin en yakışıklı delikanlısı olabilir.Bir başkası savaş meydanlarının en gözükara cengaveri.Ülkesine demokrasi getiren başka adamlar da vardır muhakkak.Pek çok devrimci gördü dünya.Ama yalnızca bir tanesi hepsini birden olmayı başardı.Benim ATAM.

9 kişi karşıladı;:

serrose 10 Kasım, 2008 10:23  

Haklisin bizler hep mesgul buyuduk
Ama O bizim yasimizda neler neler olmstu bu yuzden LIDER o degil mi?
Seni cok ozluyorum Atam

siminya 10 Kasım, 2008 15:10  

Harika, kısa ve öz anlatmışsın,O gittikten sonra böyle asil böyle güçlü bir lideri ne biz nede dünya bir daha görmedi

MyBiber 10 Kasım, 2008 15:35  

Ne kadar meşgulsek de O hep içimizdeydi ama... İçimiz, dışımız, beynimiz, yüreğimiz hep O'nun sevgisi ile doluydu. O bizim hayal kahramanlarımızın yanında gerçek olan tek kahramanımızdı. Ve böyle yetiştirilen, böyle eğitilen, böyle büyütülen bizlerin yanında şimdi de O'ndan bir o kadar uzaklaştırılarak eğitilen bir nesil var çeşitli yerlerde... Çocuklarımı elimden geldiğince uzak tutmaya çalıştığım, onların silmeye çalıştığı değerleri yeniden yeniden yeniden beyinlerine kazıdığım...

Beter Böcek 11 Kasım, 2008 02:48  

Koç'un reklamı geldi aklıma, 10 Kasım için fotoğraflarla dolu mükemmel bir reklam yapmışlar.

Ata'm; fotoğraflarına bakmadan duramadığım, telefonumda, bilgisayarımda ekranımda duran. Her an gözümün önünde bir fotoğrafının olmasını istediğim Sarı Paşam.
Köylüyle aynı sofrada oturabilen, bir çınar ağacının kesilmesiyle üzüntüye boğulabilen, halktan biri olmayı başarabilen, dünya'ya Türkün adını kazıyan büyük lider, Mustafa Kemal ATATÜRK her zaman içimizdesin...

İçimden Geldiği Gibi 11 Kasım, 2008 23:19  

ne yazdıysan doğru,bende aynı duygular içindeyim...

Zeugma 12 Kasım, 2008 15:17  

Süper yazmışsın godcığım..
Sıradışı ve harika bir yazı..
Yüreğine sağlık..

Not: Tuana'nın yorumu da süper..
Bayıldım o tabirlere..

ÖzgenAydos 24 Kasım, 2008 00:45  

Biliyorum ki ben,
bu ülkeyi bir millet kurtardı
ama cumhuriyeti tek bir adam kurdu.

Godsyndrome 24 Kasım, 2008 03:52  

Keşke herkes bilebilse phaloe,herkes bilebilse

ÖzgenAydos 24 Kasım, 2008 08:32  

gazetede bir yazım vardı şimdilerde kaldırıLdı..
onu okumanı isterdim çok.
O yazı gençliğe hitabede söylediği herşey gerçekleşen Atam'a özürdü.
çünkü yerimizde sayıyoruz.
yerimizde saymaya devam ediyoruz.

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP