20081104

Ateş-i suzan-i Firkat

Flaş bir haber sebebiyle yayınsızlığımıza ara veriyoruz. (Biz kimsek?)Ama onun öncesinde söyleyeceğim iki şey var:birincisi kullanıcı adı eylül olan hanım size teşekkür ediyorum.İkinci olarak da bu blogu birleşik arap emirliklerinden okuyan arkadaş kim?Valla ölcem meraktan ben dubaiden bir ayşe arman'ı tanıyorum ama onun da beni tanıdığını zannetmiyorum.Niye bu kadar meraklıyım acaba?Neyse hazır yazma isteği var ikene yazayım dedim.


Sevgülü Günlük
Sağa çok müjdeli haberlerim var.Arzudan ayrıldım.Bırak şimdi hiç kavuşmadığımızı.Yeni adayımızın adı yani kod adı Hakikiarzu olsun yok bu uzun oldu.Sühendan olsun.Bu sanki kısa oldu neyse.Şincik şöyle oldu. Ben uykumun arasında yatağın başındaki kolayı diklerim arasıra bugün de diklemiş ve sonra şişeye sarılıp yatmışım.Tam sağıma dönerken gögsümde bi soğukluk hissettim.Anaam dedim fırladım yataktan saat daha 11.30 zaten altıda yatmışım.Üstümü değiştirdim,yimek yedim.Saat iki sularında bi baktım salondaki kanepe bana "hadi delü olan gel de şöle bi uzan" türünden laflar ediyor.Biraz kestiriyim dedim.Sonra bi baktım zil çalıyor.Yöneticiyle görüşecektim dedi diafondaki bağyan. Okyanusumsu-şekerimsi bi sesi vardı.Gel dedim yemişim yöneticiyi.Sonra aramızda şu diyologlar geçti.Parantez içindekiler yine içsesim daha doğrusu sesli söylemeyediklerimdir.
Sühandan:Yönetici siz misin?
Ben:Yok ben oğluyum(ama ben de iyi yönetirim)
S:Ben sağlık ocağından geliyorum,aile hekimliği doğrultusunda bu formdaki eksikleri doldurmanız gerekiyor.Apartman sakinlerinin bilgilerini yazabilir misiniz?
B:(Senin için tüm ülkeyi fişlerim,muhbirlik bile yaparım.Herşey sühendan için)Tabi ki.
Bu arada ben kimlik istedim sağlık ocağı personelinin ne kimliği olacak amaç adını öğrenmek. Gösterdi kimliğini adını öğrenmiş olduk.
S:Bunları almaya hangi gün geliyim?
B:(Ne zaman gelirsen gel,başıma tac olursun.Sen benim eski değil...)Perşembe yok Cuma olsun.
S:Peki,teşekkür ederim,iyi günler.
B:(Sana da yıvrım)Size de.
Şimdi cumaya kadar peeling yaptırmam lazım günlükcüm.Sonra yeni bir robdöşambr almalıyım. Terbiyesizlik yapma her gördüğüme sarkmıyorum.Yaşını ne bileyim,kadınların yaşını hiç tutturamam ki.Teyze derim 15 lik kız çıkar.Ama yüzük neyim yoktu.Taksaymış banane.Böyle bıcır bıcır bi insan kendisi.Hani insanlar ikiye ayrılır ya.Sabah şarkı söyleyenler ve küfür edenler.O birinci gruptan.Şimdi Cuma iki form tamamlanmadı derim.Ben size pazartesi getiriyim derim.Pazartesi de 12.29 da gider,formu verir,yimeğe davet ederim.Hadi ordan diyerek tersler beni.Ağlaya ağlaya eve gelirim,sühendan 128. platonik aşkım olarak tarihteki yerini alır ama olsun.Hayatıma renk geldi.Bu arada sana daha sarkamadığım pelinden bahsedicem,komşuya hırsız girdi onu anlatıcam daha bissürü şey var ama onları da sonra yazarız.Gözlerinden öperim

20 kişi karşıladı;:

Zeugma 04 Kasım, 2008 16:10  

Eneeem :)))
Tam yorumu postaladım yeni yazı geldi...
Yaşa GODSYYYYYYY !!!
Çok yaşa..Teşekkürler sana..
Sonra okuyacağım.
Teşekkür etmek için kaldım:))

Adsız 04 Kasım, 2008 16:20  

o değil de bu kadar planlama sühendan la napacağını. sonra apışıp kalıyor insan. akışına bırak. sühendan iyi isim yannız.

MyBiber 04 Kasım, 2008 17:16  
Bu yorum yazar tarafından silindi.
MyBiber 04 Kasım, 2008 17:17  

=D Ya Serhat ben de benim bloga Paris'ten gireni çok merak ediyorum. Ay o, "Paris" yazısı akıp gitmiyor mu önümde, eriyorum. :))
Neyse, Sühendan'a sonsuz teşekkürler; seni yattığın kış uykusundan zamansız uyandırdığı için. ;) Sıra Pelin kızımızda bakalım. Onu da maharetlerine göre bilahare değerlendiririz artık. :)

Zeugma 04 Kasım, 2008 17:44  

Heh geldim işte..
Öyle hazırlıksız çatkapı okumam ben bu blogu..Dinlenmiş olmalıyım.
Sindire sindire ,tadını çıkara çıkara okumam gerek.
Şahane olmuş.Tarzın çok güzel god..Valla özlemişim yazılarını hemencik.Üstelik çabucak bitiverdi.
En son paragrafta bir sonraki konulardan bahsetmen yüreeeeme su serpti:))
Valla ciddiyim..Ya bugün biraz üzüntülüydüm,ilaç gibi geldi yazın cidden ya?? Hayret bişi bu ama..
Şühendan'a ben de teşekkür ediyorum.
Yalnız en baştaki ''eylül'' kullanıcı adlı hanım kızımıza neden tişikkür ittin :))) Aşık mı olmuş sana yoğsam..?
Bana da New York'tan bi ziyaretçi geliyor ayooool :)))
Kim aceba?
Eline sağlık godsy.Devamını merakla bekleyeceğim:)

Ukturk 04 Kasım, 2008 19:13  

Sühendan iyi hatuna benziyor:P:p Kaçırma bence:D

Godsyndrome 04 Kasım, 2008 19:45  

rectoa:Haklısın ama bana doğaçlama yapmak da yaramıyor ki:)
Chaotic:Bence sen hiç şaşırma chotic fransız kültürünü epey tanıtıyorsun,bu arada sana paris çok yakışır bea,inşallah bir gün gidersin:)
Zeugma:yine teşekkür ederim sana teşekkür etmekten bitap düştüm:))eylül'ün kim olduğunu ben de bilmiyorum,öğrenince açıklarım
Uktürk:Benim de niyetim o,kaçmazsa tabii:)

Arka Sıra HANEDANI 04 Kasım, 2008 20:41  

arap kızları da güzel olur aslında, hem de kesin de zengindir bu, sen bu sühendan'ı boşver, dubai'yi bir takbe al bence,(tabü inşallah bir arap şeyhi değilldir bu...)
brk

osuruktanteyyare 04 Kasım, 2008 20:44  

bebüşüüüm pilingmi yaptırıon senn :D

Godsyndrome 04 Kasım, 2008 21:08  

Burak:şeyhi falan karıştırma burak allah korusun::)
Teyyare:Ebet piiling de yaparım kariyerde:))

ne ben olabildim ne de başkası 04 Kasım, 2008 21:54  

parantez içindekileri söylesen çok komik olacakmış be yaaa:)))

Unknown 04 Kasım, 2008 22:22  

yayınsızlığına ara vermen(iz)e çok sevindim godsy(ler:P)...
ben sadece türklere hitap ediyorum şimdilik yaa, kıskandım bak :PpPp niye benim arap şeyhim yok, niye olmayan şeyhimin petrol kuyuları çil çil altınları yok :PpPp
hayırlı olsun 128. platonikiniz efem, bende bir zamanlar çook platoniklere tutulduydum da, bu kadar iyi anlatamadıydım arkadaşlarıma durumu...
plan mükemmel, doğaçlama her zaman işe yaramaz, godsyde o tecrübeyle sabittir :)))
ah sühendan sühendannn, ne olur duyy godsyi!!! :)))
peelinge giderken teyyareyide al godsy, oda ne zamandır bakımsızlıktan ölüyodu, çirkinleşti bu ara :PpPp

RoyalRojana 04 Kasım, 2008 22:23  

Çok şekersin.Çok tatlı yazıyorsun.Yanağından bir makas alıp saçlarını okşamak gelior insanın içinden :D
Gody bişi sorucam yeri gelmişken,bazı erkekler niye olgun kendilerinden büyük kadınlardan hoşlanır?Özellikle de küçük yaş da olanlar 16-25 arası yani?
Bu konu da bir yazı yazsana bize...
Ne istiyor bu küçük erkekler büyük kızlardan :Pppp

Zeugma 04 Kasım, 2008 23:49  

Heheyyt !! Oleey!!
Gördün mü Godsycim,dönmekle ne iyi ettiğini..
Elle helle..!!
Bi bakmaya gelmiştim.Gözlerim kamaştı popüleritenden :)

mirel metyu 05 Kasım, 2008 11:34  

kıskandım be aa, ben bi aydır yazmıodum kimsecikler sormadı:(
gerçi kimsecikler de okumuyo herhal, neyse.Bu platonik gidişat çok iyi ama :) ben de karşı caddedeki çeyiz dükkanındaki palyaçoya aşık oldum geçende, adını bile bilmiyorum:(

Godsyndrome 05 Kasım, 2008 15:25  

Serzeniş meraklısı:Teyyareyle biz yolda birbirimizi yeriz ya duymasın ama çok aksi kız:=)
Zeugma:Utandırma beni
Mirel:Yuh yani bi de kimsecikler sormadı beni diyosun ya kaç kere sordum ben seni bu arada palyoçaya aşık olmanın tek sebebi puccadır:)

PuCCa 05 Kasım, 2008 15:55  

ooo o palyaçonun üstünden bi yüzyıl geçti mirel:ppP
hem ben söledim godsandrom senle ilgileniyo bile dedim..
ama sen tutup platonik aşkını yazarsan, kız tabii buraya palyaçosundan bahsedecek.. ki çocuun yüzü bile gözükmüyodu kırmızı burnundan :PpP
bu taktik godsandrom, sen beni sallamıyosan bende sallamıyorum huh! taktiği bunun adı...

Godsyndrome 05 Kasım, 2008 16:09  

yaa ben daha nasıl ifade edeyim aşkımı mirele bilmiyorum ki işbulup izmire taşınınca çikolatayınan istemeye gidicem artık başka yapıcak bişey kalmadı:)

mirel metyu 05 Kasım, 2008 16:58  

hemen koştum nişanlıımı aldım, sen de uygun kravat almadan gelme:) Rengi metalik gri:):):)

Godsyndrome 05 Kasım, 2008 17:31  

Timam timam istediğin kravat olsun senin:)

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP