20081105

Looser dedikleri şey ben miyim?

Efenim sühandanla görüşme arifesinde robdöşambr fiyatları almış başını gitmiş peeling için de bu surata en uygun şey zımpara olur dedim.Zımparayla güzel bir peeling yaptım yüzüm cillop gibi oldu.Cuma sabahı da ayakkabı cilasıyla parlattık mı ben bond ceymisbond modunda sühendanı tavlarım heral.Bu boşlukta size Pelin'i anlatayım.Babacığım dükkana eleman almış ki kendisi reel ekonomiye katkı yapmayı seven tam bir anadolu gaplanıdır kaç defa tüsiaddan üyelik teklifi geldi kabul etmedi.Neyse işte ben haberi aldığım zaman çok sevinmiştim.Pelin'i daha önce müşteri olarak görmüştüm çünkü.Baktım yaş 22,köprücük kemikleri dışarda,topukları pembe,gerdanı ak.. Tamam demiş godii2008 belgesini vermiştim.Ama iş güç yüzünden yanına gidemedim.Yine de hayal kurmaya devam ettim.
Üstü açık kırmızı cadillaamdan inecektim, üstümde yavruağzı takım elbise kravatın üstünden altın kolyem parlayacağıdı.Gideceğidim yanına bugün izinlisin yıvrım patronun oğluyunan tavuk döner yimeye çıkacağımışın diyecektim.O böyle bi kıkırdayacağıdı.Nasıl olur bilmem ki diyeceğidi.Olur olur bal gibi olur diyeceğidim.Sonra şenpiknikte tavukdöner ayran eşliğinde prensipte anlaşacağıdık.
İşte ben böyle hayaller kurar iken pederden acı haberi aldım.İşten çıktı o dedi.Eğik başımı yavaş yavaş yukarı kaldırarak mmmmmm baba nasıl yaparsın bunu dedim.Adamı babalıktan reddedicektim az kalsın.Peder de dünden razı olur zaten.Küçük hüsamettin gibi kalacaktım.Kız bırakmış.Ehliyet alacağımışta daha kolay iş bulacamış.Gördüğüm ilk yerde tokatı indireceğim(breh breh)vicdansız ya.
Daha önce peşinde dolandığım bi aşkım vardı hani babasıyla görüşmüş ve platonik kayınpederim ifadesini türkçeye kazandırmıştım.O da burdaki bi benzincinin oğluyunan fingirdeşiyormuş. Yeter ama ya ben bu desperate housedelüğanlusu modundan ne zaman çıkıcam.Hep karanlık yeter artık.Neyse moralimi bozmayayım.Sühendanı düşünüyorum gözlerim kapalı...

17 kişi karşıladı;:

eylül 05 Kasım, 2008 17:01  

sevgülü desperate housedelüğanlusu
anam harcanıon
gel seni şöhret yapayım platonik 128. aşkın yerine, sana platonik 1280. kızı keşfettiğinde şampanya patlatalım..
sonra gene yavrıağzı takımını giyip altın golyeni göster göstere hava atarsın olma mı:)

Godsyndrome 05 Kasım, 2008 17:37  

Afedersiniz siz o eylül müsünüz? Hani kendimi doktorlar,tuslar sitesinde görmeme sebep olan eğer o iseniz sizden ricam beni "The Journal of International Medical Research The Heart Surgery Forum Journal of Cardiothoracic Surgery ve Perfusion UK " gibi mecmualara çıkarmanız:))

Unknown 05 Kasım, 2008 17:37  

godsy; bir insan yıvrısı için başını eğmeye değermi hiç, sana ne pelinler gelir ne pelinler gider de, sen anladığım kadarıynan bu ara pek kafanı kaldırıp etrafına bakmıyorsun... peeling güzel olmuş, iyi geldi sanırım yazına yansımış :PpP
sühendana odaklandık, çok az kaldı büyük buluşmaya :Pp yürekler seninle godsy xD

cesetizleri 05 Kasım, 2008 17:42  

yapabilirsin, başarabilirsin..
:)
güveniyoruz sana.. ayrıca pelin'i boşver. sühendan en güzeli.
bekleyelim görelim.
yok olmadı bana kalırsın artık sen sağ ben selamet :)

eylül 05 Kasım, 2008 18:12  

evet cigerim benim o...
(beni siyah deri koltukta sırtı dönük purosunu tüttüren bi karakter gibi algılayabilirsin neticede türk filmi oluyoz deil mi:) )
seni meshur edicem kafaya koydum:)

Godsyndrome 05 Kasım, 2008 18:28  

eylül çok teşekkür ediyorum yaptıkların için madem doktorsun bak şimdi bende şu hastalıklar var demiycem:)ama geçinebildiğim tek doktor olarak tarihe geçeceksin:=)

eylül 05 Kasım, 2008 18:43  

oldu canım :)
çok paran olursa altın harflerle kazırsın beni
tarihine...
:)

Godsyndrome 05 Kasım, 2008 19:01  

Serzeniş:Bilmiyorum tarifsiz duygular içerisindeyim.
Ceset:Benim sana kalmam kuvvetli bir ihtimal ama sen bana kalır mısın acaba:=)

Avlonya Ortağı 05 Kasım, 2008 21:12  

du bakalım ne olcek

eylül 05 Kasım, 2008 22:43  

vah guzum
hala geçinebildiğin bi toktur yok o zaman:)
ben dr değilim :)
ama geçinebilmene yardım ederim
:)

osuruktanteyyare 05 Kasım, 2008 23:37  

boşver pelini
sühendana yoğunlaş :P

Zeugma 05 Kasım, 2008 23:43  

''Dikkatsiz'' kod adlı kullanıcın çok büyük bir dikkatle seni izleyeceği algılanıyor godsy :)))
Ben de şühendan'ı bekleyeceğim.
Pelin o kadan helecanlı gelmedi :DD
Dizi film gibi oldu.
Iyyk God..Ne kıro bir portre çizdin az önce bee:S
Yavruağzı takım elbise ve kravatın üstünde altın kolye ? Üstünde de zımparalanmış bi surat :))
Hadi aydınlıklar çok yakın çok..
Hadi bakalım yarın Sühendanla neler olacak?
Baş baş:)))

MyBiber 06 Kasım, 2008 00:00  

Pelin'i şuracıkta çekiştiremeden ehliyetli hatun olmaya gitmiş ha? Emniyetli hatun... :))

Godsyndrome 06 Kasım, 2008 18:59  

zeugma:70 lere ait fazla türk filmi isledim:):)
Chaotic:Abla süper yorum valla:=)

Buraksem 07 Kasım, 2008 01:18  

bu sefer mutlu son bekliyoruz, şöle elele bir foto yakışır en üste arının yanına....
brk

Beter Böcek 07 Kasım, 2008 03:10  

Çoktandır yazılarına bakamamıştım :)
Görmeyeli platonik aşklar listesini kabartmışsın baya :)
Yavruağzı takım elbise altın zincir falan dedin de Şevket Çoruh'un bir reklamdı sanırım oradaki hali geldi aklıma :) Tam krocan tipi ( Şevket Çoruh'a her tip yakışıyor o ayrı :)
Pelini melini boşver elini sallasan ellisi :)
Sühendan'a sar biraz, bakalım onunla neler olacak.
Şöyle bir irtibata geç, aşık olun okuması da bize kalsın :)
Sevgiler ;)

Godsyndrome 07 Kasım, 2008 13:14  

Tuana:Okumana sevindim,hoşgeldin:)

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP