20081111

Blog Tanıtımı:İç Deney

Bugün size blog tanıtacağım.Ama etraflıca anlatmam gerek bir gün blogger profillerinde dolaşırken aylak zamanlar isimli bir bloga denk geldim.Yazıları çok sevdim,yazıdaki hisleri çok sevdim ve favori bloglarımdan biri oldu aylak zamanlar.Blog sahibi ise lüzumsuz adam isminde bir arkadaştı.Şimdi o ve 2 arkadaşı(bak iki diyorum hala) içdeney isminde bir blog oluşturdular. Eğer sinemadan,edebiyattan ve çoğu kez farkına bile varmadığımız enterasan an'lardan hoşlanıyorsanız.Mutlaka uğrayın derim.Bir kere blog tanıtımı yapmıştım bir daha da yapacağımı sanmıyordum ama Lüzumsuz Adamı,Burakı,Garsakinini(ümitliyim) sizlere tanıtmak istedim.
Sadece içdeneyin linkini veriyorum ordan isterseniz aylakzamanlara geçiş yapabilirsiniz.
İyi okumalar...


Alakasız not:Romanyadan ziyaretçi akımı son bulsun diye kısa bir süreliğine headerı değiştirdim. Ben de sayfamı hagi falan ziyaret eder sanmıştım.Bir sinek için o kadar yol çekilir mi be.Bir süreliğine supermanla idare ediverin:)

8 kişi karşıladı;:

siminya 11 Kasım, 2008 22:47  

iki bloğada bakıcam, sineği seviyordum orjinaldi, bunlar sıradan

Godsyndrome 11 Kasım, 2008 22:53  

Bak tabi simin sinek geri gelicek süperman sadece rumenkovucu olarak var:):)

Beter Böcek 11 Kasım, 2008 23:14  

Tavsiyen üzerine bloglara bakacağım, takipçileri olurum belki :)

İçimden Geldiği Gibi 11 Kasım, 2008 23:22  

ne kadar ince bir düşünce bugüne kadar takip edilen blog listelerini gördüm ama blog tanıtan bir seni görüyorum..ilginç geldi..

osuruktanteyyare 12 Kasım, 2008 01:08  

blogu beğendim
ekip resmindeki soldaki oğlanı beğendim :P
süpermeni beğenmedim :D

Godsyndrome 12 Kasım, 2008 01:35  

Tuana:umarım seversin
içimden geldiği gibi:Teşekkür ederim.
Teyyare:Allamın aşk böcüü,senden de bu beklenirdi.blogu beğendiğini oraya yazsana.Ha bi de süpermane laf yok:)

Zeugma 12 Kasım, 2008 15:26  

Çok şirin hepsi..
Yani hem çocuklar hem blog..
Sade ama okunası gerçekten.Sen beğenirsin de biz beğenmez miyiz god?

Not: Bu ara başımda işler vardı,en başta çıkıyordum :PpP Ama sonlara kaldım bu kez yauğ:(

Ben de sineği çok seviyordum,çok bekleme Godi,okey?
Ne görmemiş Romenlermiş yauğ bunlar,keyfimizi kaçırdılar durduk yerde :)))

RoyalRojana 12 Kasım, 2008 21:27  

Beni fikrim..
soran olmasa da söyleyeceğim;
Hani şu avatarında çelik boneli tip var ya ben ona bitiyorum.
Ben olsam temaya bir sandalye çeker onu oturturdum :D

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP