20081022

Esmeralda Derken...


Dün Arzunun Esmeraldam olamayacağı gerçeğini kabullenmiştim.Bugün de Esmeraldamın nasıl olması gerektiğini anlatıcağım.İlk başta Esmeralda adını haketmesi gerekli yani benim gibi Quasimodo'nun sanayide çekiçlenmiş hali gibi duran bir adamı beğenecek ki,en zor kısım bu.Bunu yapan bir insan estetik zevklerden yoksun demektir.Daha en baştan müstakbel eşimin zevksiz olduğu gerçeğini kabullenmem lazım.Sonra şunları yapması gerekicek.

Ben işten geldiğim zaman evimin direği gözümün bebeği diyerek boynuma atlamalı.Ellerimi yıkarken havlumu tutmalı.Akşam yemeğinden sonra şekerli kayfemi getirmeli.Kadın-Erkek eşitliğine değil kadın erkek denkliğine inanmalı.Eşitlik ne ya iyi ben tabakları bulaşık makinesine dizeyim sen git ev sahibiyle bu seneki kira miktarını konuş.Kadın kadın gibi,erkek erkek gibi olsun.Ama denklik ilkesine varım.Benim sahip olduğum haklar eşim için de geçerlidir. Sonracığıma ses tonu mızıka gibi olmamalı yani mızıkadan kastım cırtlak bi sese ya da pelin batu gibi tıslayan bi kadına tahammül edemem.Ayrıca yaptığım espriye 15 dk.sonra gülerse olmaz.Tabi gülmesi de güzel olmalı.Dedikodu yapmamalı,hiç gelemem. Sonra çocukları çok sevmeli ki,durum iyi olursa 5 çocuğa kadar gider bu iş.E bu çocukları ben emziremeyeceğime göre çalışan eş istemem.Bir de kıskanç bir insanım.O yüzden kapıyı eşimin üstüne kitleyip giderim.Sen bilirsin bey demesi lazım.En fazla evde yangın çıkar o da takdiri ilahi yapacak bişey yok.İkinci evliliğimde mutfakta ocağın bir tarafını sürekli kısık ateşte bırakarak anısını yaşatırım,vefalıyımdır.
Çok romantik bir insan olduğum için sabahları eşimin yüzünü seyrederken gözlerini açıp beni görünce "ne bakıyon lan mal gibi" dememeli yani illaki böyle düşünür de sesli söylemesin bari.Sonra toplamda sadece 5 çeşit yemek yediğim için iyi bir ahçı olmasına gerek yok.Ama ısıtılmış yemek yemem,önceki günün yemeğini yediğimi hatırlamıyorum bu saatten sonra da olmasın.Ayrıca sözümün üstüne söz istemem.Cümleme ama kelimesiyle başlayan karşılık vermesini istemem.
Sen bilirsin bey,emredersin bey,baş üstüne bey,bey,bey,bey,kiziroğlu mustafa bey demeli.Yok mustafa beyi karıştırmasın en iyisi.Amerikanın başkentini newyork sanmayacak kadar genel kültürü olması lazım ya da Irakta iki abd askeri öldürüldü diyince abdliler ırakta napıyomuş ki lağn derse ya da kanal d'nin tüm dizilerini izlerse.Türk sanat müziğinden hoşlanmamaya başlarsa,anama-babama çemkirip surat asarsa,bi gün olsun başı ağrırsa vallaha da boşarım billaha da boşarım.
Şimdi buraya kadar olan kısmı tepki çekebilir ama ben istediklerimi saydım olacakları değil.Olacakları da söyleyeyim...Aşık olunca ben süs kopeeğene dönerim.Kılıbığın feriştahı olurum ben be. Özel günleri unutmam,eşimi aldatmam(İçses:Beceriksizsin çünkü ama elaleme madara olma godsyndrom'un karısı buna layık değil çünkü diyerek karizmayı cilala)Gerçekten aldatmam dünyanın en şirret karısı olsa godsyndrome'un karısı olduğu için yapmam.(içses:aferin oldu) Ha ne olacak kız beni maymun edecek ,üstte sıraladığım hiç bir halt gerçek olmayacak.Ama zaten son paragrafa gerek yoktu.Hayalimi yazıyorum sonuçta bir tek Esmeraldanın fiziğinden bahsetmedik ona da gerek yok.Foto herşeyi anlatıyor.Bundan olsun,mümkünse.

14 kişi karşıladı;:

osuruktanteyyare 22 Ekim, 2008 13:53  

öle kız bulsam bende alırım lan :D

Arka Sıra HANEDANI 22 Ekim, 2008 18:18  

bi dene de bana;
2 tane çek godsy..

miracsaral 22 Ekim, 2008 19:05  

"Kadın-Erkek eşitliğine değil, Kadın-Erkek denkliğine inanmalı" Baba ağzına sağlık valla, bu şahane fikri tüm kadınlara ezberlettirmek lazım.

Bu arada Adriana'yı istiyorsan, Marok Jaric denilen "loser" basketbolcuyu tepelemen lazım :)

Godsyndrome 22 Ekim, 2008 19:34  

Teyyare:Al valla her eve lazım
Arka Sıra:Dur önce ben bi buluyum öyle bi neslin varlığını ispatlayayım.Sonra sana da buluruz:)
Hiçkimse:Türkiyeye maça falan bi gelse kafasına çürük domatesi yiyecek o herif,ağzını burnunu kırcam onun.Şimdilik sadece kulaklarını çınlatıyorum:)

Zeugma 22 Ekim, 2008 20:34  

Bu resimdeki kız süper..Aferin god:)
Yengemiz böyle olsun..
Hayallerin öldürdü gülerken..
Aman da ne maçoymuş diyecekken birden bire süs köpeğine dönüştün be oğluum? :D
Peki bu kız sana hergün 5 çeşit yemek yapabilecek mi ki? Resimdeki yani? He?? De bakeeyyn?

mr.paradise 22 Ekim, 2008 23:19  

varmı öle bi hatun bizde alak bir adet :D

kendini bilmez bir deli 23 Ekim, 2008 00:29  

ben tanıyorum ama söylememmmm

kendini bilmez bir deli 23 Ekim, 2008 00:29  

ben tanıyorum ama söylememmmm

MyBiber 23 Ekim, 2008 00:53  

Breh breh breh... =D "Korkulur senden valla Serhat" diyordum ki, ikinci paragraf başladı. =D Esmeralda'yı gönderdim sana. Geliyor, yolda... :)) ;)

Godsyndrome 23 Ekim, 2008 01:13  

Zeugma:Resimdeki kız gelse ben fotosentez yapmaya bile razıyım:)
Mr.paradise:Sırada çok insan var sabret:)
kendini bilmez deli:peki söyleme bakalım,canın sağolsun:)
Chotic:Evet bende düşününce aynı tepkiyi veriyorum.Tam kendime ben neymişim be diyecekken ayrıntılar aklıma geliyor.Şarkı için çok teşekkür ederim.Her zamanki gibi çok güzel:)

MyBiber 23 Ekim, 2008 01:36  

Rica ederim efem. :) Beğenmene sevindim. Şarkıda şöyle diyor:

"güzel; onu en iyi tanımladığını bildiğim kelime
o dans ettiğinde anlatabildiği hikayeler
özgür bir kuş uçmak için kanatlarını açıyor sanki
ve onun hareketlerini izlerken dua ettiğim cehennemi görüyorum

ruhumda çıplak dans ediyor ve uyku bana gelmiyor
ve Notre Dame'a ettiğim bu dualar işe yaramıyor
söyle ilk elini kaldırıp taşlayan kim olurdu
ben o kişiyi yüceltir ve sonra yalnız başına ölmesini izleyip gülerdim
Lusifer, lütfen bırak beni Tanrı'nın aşkının ötesine geçeyim
ve parmaklarımı onun saçlarında gezdireyim; Esmeralda'nın

güzel ama onun içinde cehennemden gelen bir iblis var
ve o iblis beni Tanrı'dan uzaklaştırıyor, düştüm
bunu benim içime koydu ki söylemeye utanıyorum
içimde Tanrım olmadan ben sadece yanan bir kabuğum

bana vaat edilenim, lütfen bırak bir kez yanlış yapayım
Tanrı'nın önüne çıkmadan önce seninle evleneyim
bunu kim yapardı, kim ruhunu ondan korumak için arkasını dönerdi
onunla olmak için bırakırdım şeytan beni tümüyle alsın
ben hiç aşk bilmeyen bir adamım
ama esmeralda gülünü açtırmaya gidiyorum" =D

Godsyndrome 23 Ekim, 2008 14:13  

Abla üşenmeden bir de bu iyiliği yapmışsın,sağolasın:)))

Hülya Konar 23 Ekim, 2008 16:49  

senin içses dışsesden daha tehlikeli :)

Beter Böcek 07 Kasım, 2008 03:12  

Bulursan bizede haber ver abisi falan varsa biz alalım :))

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP