20081011

MOLA

...............................................................................................................................................foto raul drechsel
KADINCA
kadının bacak arasında uyudu adam
kadın kadının içinde
kadın kadını düşünüp sevişirken
yuttuğu, adamın tomurcuğu
ağzında tuz tadı yıldızları çiğnedi yatağında

yatağı bacaklarının arasına aldı bir ileri bir geri
bir med bir cezir
bir kadın bir erkek
bir o bir ben

hayatını bir dikişte içince adam bitti

kadın kadının içinde
kadın kadının içi
kadın kadına iç

benim pipim yok.

..................................Bengü ÖZSOY

5 kişi karşıladı;:

Kriptograf 11 Ekim, 2008 02:00  

inanın bütün soyut düşünce kapasitemle zorluyorum kendimi sonuç alamıyorum. Tek çıkarabildiğim "farklı olmak için yazmak".

böyle biri daha vardı bak dur hatırlayacağım...

Godsyndrome 11 Ekim, 2008 15:36  

2004 rıfat ılgaz şiir ödülü/2006 yaşar nabi nayır şiir ödülü(dikkate değer)/2008 arkadaş z.özger(övgüye değer)farklı olmayı başarmış sanırım

osuruktanteyyare 13 Ekim, 2008 14:16  

ilginç görünüyo

Haykoliq 13 Ekim, 2008 18:56  

@osuruktanteyyare

hemde fazlasıyla...

Aklım uçkurumda mı yoksa bu şiir falzamı sex öğesi içeriyor?

demet 13 Ekim, 2008 21:57  

bence çok hoş bir anlatım...

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP