20081010

bi büskrem versem yen mi?

Evet sevgili okuyucu bu zavallı kulunuz kitlenmiş durumda tanıdığınız cinci hoca(ama gobeğeme yazı yazmayacak)iyi bir aktar(ama adı lokman hekim olmayacak)ya da herhangi bir teknik(ama uzak doğu felsefesi olmayacak)var ise çözüm önerilerinizi bekliyorum.Basiretim bağlandı,iradem meksikaya kaçtı ders çalışma falan hak getire.Ben tembeldim ama hayatımın hiç bir döneminde böyle zirve yapmamıştı.Yeniden ders çalışabilen ve neşeli bir mahlukat olabilmem için ne yapmam lazım diye düşünüp duruyorum.İçsesim rakı,rakı,rakı diye fısıldayıp kaçıyor.Sabah soğuk duş alıyım,kendime geliyim dedim.Soğuk suda nefesim kesilir benim unutmuşum az kalsın boğuluyordum.Yürüyüş yapıyım dedim.Karşıma çıkan üç kişi de "kriz de çıktı daha iş falan bulamazsın,hahaha istihdamsız herif.Git mevsimlik işçi ol ama mevsimi geçti hahahaa" dedi.Geri dönerken ayağımı burktum,belediyeye teşekkür ediyorum.Sonra üçkulfübielham okudum,yine geçmedi.Sıkı bir dayak yemem lazım.Sağlam dayak attığınıza inanıyorsanız meylim yanda duruyor,başvurularınızı bekliyorum.

9 kişi karşıladı;:

cesetizleri 10 Ekim, 2008 18:44  

sana ilk tavsiye.. ineklik derecesinde ders çalışan arkadaşlar edin.. ama bulabilir misin onlardan bilemiyorum.. :)

Zeugma 10 Ekim, 2008 21:02  

Bak, o çok sevdiğin koladan bir bardak doldur.
Sonra efenim,içine bir yemek kaşığı nescafe ekleyip karıştır..
Canavar gibi olur,sabaha kadar gözünü kırpmadan ders çlışırsın.
Ciddiyim,bak.Hacettepe'lilerden duydum.
Sana kolay gelsin,iyi çalışmalar..:)

siminya 10 Ekim, 2008 21:18  

bir kaç gün kaybolup geliyorum bloğunda bir sürü yazı, neren tembel ? yada hep pc başında mısın ? olurmu olur o halde allah müstehakını versin :P

Kriptograf 10 Ekim, 2008 23:47  

zeugma'nın tavsiyesine uyabilirsin ama onun sonrası da var :) mesela sınav öncesi gece yapabilirsin bunu etkisi 24 saat sürüyor daha sonra aşırı bir yorgunluk bırakıyor insana. Yani 1 gün çalışmaktan süt verirken öbür gün yan gelmiş geviş getirtiyor nescafe ve kola adama :) hayır denedim ordan biliyorum...

MyBiber 11 Ekim, 2008 00:59  

İçinden gelmiyorsa, çalışmak istemiyorsan çalışma. Ne istiyorsan onu yap. Kafana göre takıl, iç sesini dinle... Aksi halde zaten verimli olamazsın. Ders çalışma şevkinin gelmesini beklemekten başka çare yok. Uzun süre gelmezse eğer o zaman B planına geçeriz. =) ;)

saklıdefter 11 Ekim, 2008 03:26  

chatic gibi düşünüyorum iç sesini dinle bencede.
Bak sen ne yap; şöyle sağlam birkaç arkadaşını topla güzel bir masa kur birazda rakınız olsun ama arkadaşlarından birisi bağlama çalsınki, sen bağıra bağıra bir Neşet türküsü söyleyebilesin sonrada beraber ve solo.Bu kesin iyi gelir,sonra bakarsın gerisinin çaresine biraz soluk al emi:)

Arka Sıra HANEDANI 11 Ekim, 2008 03:50  

arşivdeki yazılarını oku..
şahsen ben, canım sıkılınca öyle yapıyorum..
(bu aynı palyaço-doktor hikayesine döndü yahu :D:D:D)
brk

Arka Sıra HANEDANI 11 Ekim, 2008 03:50  
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Godsyndrome 11 Ekim, 2008 15:41  

Ceset İzleri:Yeterki çalışıyım eve gerçek inek bile getiririm.
Zeugma:bunun tadı çok kötü:)
Simin:Müstehak ne:)
kripto:bunun tadı gerçekten kötü
Chaotic:işte bu,bravo:)
Saklıdefter:Gecenin 3.26 sında yorum bırakıcak kadar değer verdiğin için teşekkür ederim.
Arka sıra:çok güldürdün beni burak,sağolasın:)

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP