20081001

Kahpe felek sana nettim,neyledim...

İroniyi sevdiğimden hazır ev ıpıssıziken sizlere misafir gruplarımızı tanıtmak istiyorum.Babam yılanla bile geçinebilecek bir adam olduğu için (bu yeteneği de benim gibi bir çocuğa 25 yıl katlanarak(çocuk mu) kazandı sanırım),misafirlerimiz fazladır.Komşular,memleketten gelenler feğlan derken gelen giden eksik olmaz.Yazacağım gruplardan olan ama normal olan insanları yine yazmıyorum.Allamın normalinin nesini yazayım.
Bacılar:Genelde yalnız veya çocuklu gelen bayanlardır.Ben hoş geldiniz demek için elimi uzattığımda elini uzatmadan hoş bulduk derler ya da yine aynı sebeple salona girince başım açık diyerek diğer odaya kaçarlar.Ben de zaten seni görünce karı-karı-karıııığğğ diyerek bi tahrik oluyorum ki hele saçlarını da gördüm ya düz duvara tırmanırım artık.Keçiörende yaşamanın faydaları işte.
Apartman Sakinleri:Bu grupta favorim Mehmet amca(zavallı adam) karısı Nurhayat teyze o kadar konuşuyor ki.Adamcağız biraz da başkalarıyla konuşsun diyerek her gece misafirlikte.Her ayın ikinci haftası da bizdeler.Bir de beni deli eden eşref amca var. Her gelişinde benim ne olucağımı sorar.Ebe olucam,ebegümeci olucam sanane be adam.Daha da olmadı molfiks ultra takıp,çocuk esirgemenin önüne yatarım(aman ne komik)Bunu da yüzüne söylüyorum zaten.Yağw ne esprili çocuksun diyor.(Kimse beni ciddiye almıyor)
Yazlıkçılar:Türkiyede yaşayan herkesin Ankaraya tatil yapmaya gelinmeyeceğini bilmesi lazım.Sen daha bunu bilmiyorsan yeni yerler görüp napıcaksın.Ben bu adamı şimdi Anadolu medeniyetleri müzesine mi götüreyim?(Urartular fildişi işçiliğinde çok yeteneklilermiş-Nasıl?O zaman Ankarada fil mi varmış)Klasik Anıtkabir gezisi düzenlerim.Yorum hep aynı “adam yaşamış bea” Ulan gördüğün 2 çift elbise,kitap,sigara tabakası bu mu battı sana? Bir de bilmiş oluyolar ki?Şuraya bi piknik yeri şart,valla olmaz böyle yaw! Melih Gökçekle geziyor sanki.
Toprağam:Memleketimden gelenler en sevdiğim gruptur.Çünkü ihale hep bana kalır.Üstelik bizim eve yatıya gelmeleri için babamın adını ve köyümüzün adını bilmeleri yeterlidir.Hepsi de çok havalıdır.Sanki o Bruce Wayne bende uşağı alfred anasını satıyım.
*
Misafir:Ben aştideyim gelip beni alın.(yola çıkmadan telefon açma zaten)
*
Değermenci üssük:Hastane nağader sürer yeğen?
Serhat:40-45 dakika
D.Ü:Anam çok uzak ellağam.Bişey yapamak mı?
Serhat:(pelerinime sıkı tutun,Süpermen olduğumu da kimseye söyleme iki dakikada ordayız.Lan ben napıyım)Maalesef amca sabret birazcık.
*
Çörtüğün oğlu Bekir:La seyrat bu havadakilerin adı neydi?
Serhat:Höö
Ç.o.B:Şu giden gulübeleri diyom
Serhat:Teleferik
Ç.o.B:Ha işte bunlar düşer.
S:Sebep?
Ç.o.B:Gör bak düşer işte.Nasıl biniyosalar bi dene tel dutuyya la?
S:Yüksekten mi korkuyosun sen yoksa?
Ç.o.B:Sen de güya okudun he mi?Benim ev kaç gatlu?
S:İki
Ç.o.B:Yüksekten korksam iki gatlu evde nasıl oturuyum,çatıyı bile ben tamir ettim geçen yaz.
(Sanki Manhattan’da yaşıyon iki bile değil 1.5 katlı işte alla alla)
*
Salağana:(ben değil köydekilerin taktığı lakap) Kerem evlendi seyirat(Serhat-seyrat-seyirat-seyiren at olucak en sonunda adım)
Serhat:Allah mesut etsin.
Salağana:Senden küçük biliyon de mi?
S:Biliyorum salağana teyze.
Salağana:Ben sağa Mintaksı alacağıdım onu da everdiler.(not:Mintaks:Çabuk bulaşık yıkaması sebebiyle adı değiştirilen kız)
Serhat:Onu da Allah mesut etsin,salağana teyze
Salağana:O değilde…Daha gelmedük mü bi saattir çene çalıyoz.Bu angarada yaşanmaz bea.Sen yolu uzatmıyon de mi?(ben taksiciyim zaten,dolandırıyom seni.töbe töbe)
*
Bir sonraki bölümde neyi sınıflandırıcağım hakkında hiç bi fikrim yok.Selametle

11 kişi karşıladı;:

osuruktanteyyare 01 Ekim, 2008 16:08  

:D
güzel olmuş özellikle bacılara çok güldüm
bazende para uzatıyon amcaya koyy kızım buraya koooy ordan alim diyo
ben eline deysem nolcak amca yaa

evet yine ben
evet yapcak bi işim yok :D
angaralımısın sen? okulun son senesi az gitmedimdi keçiörene ahh ah

Godsyndrome 01 Ekim, 2008 16:09  

angaralıyım ortaağam (öğğ) evet hanımefendi ankarada ikamet etmekteyim.

Böcek 01 Ekim, 2008 18:11  

angaram benim 2.memleketim burnumda tütüo..

Arka Sıra HANEDANI 01 Ekim, 2008 19:33  

valla diyaloglar mükemmel:D:D, hafızana ya da işkembene sağlık godsyndrome...

Godsyndrome 01 Ekim, 2008 20:05  

Aslında hafızam iyidir ama bunlar en sıradan hikayeler daha neler var da aklımda kalmıyor.İşkembeden atma kısmına gelirsek karagöz-hacivat etiketiyle yeni bir şey düşünüyorum ama daha tam oturtamadım kafamda sen o zaman gör hikayeleri:)))

uyuyan adam 01 Ekim, 2008 23:17  

Üstad aylak zamanlardan tesadüfen buldum seni ama bağımlılık yaptın her gün okuyorum. Gözlemlerin süper, bütün doğallığı ile anlattığın için daha da güzel oluyor. Ellerine sağlık. Bacılara çok güldüm, bir de mintaks... Takma kafana emi daha neler gelir geçer (:

Godsyndrome 01 Ekim, 2008 23:23  

Burak beğendiğine sevindim.Aylakın her dostunun başımın üstünde yeri var.Hoşgeldin:)

stickman 02 Ekim, 2008 03:33  

"Bacılar:Genelde yalnız veya çocuklu gelen bayanlardır.Ben hoş geldiniz demek için elimi uzattığımda elini uzatmadan hoş bulduk derler ya da yine aynı sebeple salona girince başım açık diyerek diğer odaya kaçarlar.Ben de zaten seni görünce karı-karı-karıııığğğ diyerek bi tahrik oluyorum ki hele saçlarını da gördüm ya düz duvara tırmanırım artık.Keçiörende yaşamanın faydaları işte."

bunlara uyuz oluyom ya. bide bazı pörsümüş teyzeler var. onlarda ne sanıyolarsa sanki kendilerini. o elimin havada kalma anı yokmuu! deli oluyorum. sanki çok seksi insanlarsınız. menopozun eşiğindesiniz be.

Zeugma 02 Ekim, 2008 19:30  

Godsyndrome..Aferin sana be..Ne gadde güzel yazmışsın.Zevkle okudum valla.
Kafa dengisin vesselam.Benim toprak da İç Anadolu :)
Şiveler şahane yazılmış guzuuuum :DD
Takipçin oluyorum artık ona göre..
Yaw ben nasıl gaçırmışın seni len :DD

Parpali 03 Ekim, 2008 12:45  

Çok güzelmiş :) Ankara'yı sevemeyen ve anlayamayan biri olarak keyifle okudum ;)

siminya 03 Ekim, 2008 21:21  

anaaa sen bizdensin lo !! gadanı aldığım

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP