20081003

Şimdi de en şanssız salak rolünde harikalar yaratan godsyndrome'un oscar konuşması...

İnternetin başındayken elektrikler kesildi,sonra baktım pc'i açılmıyor.Sistem dosyaları zarar görmüş.Maalesef o gün halledilemediği için tv'de Gülaylar Altının sponsor olduğu tüm dizileri izlemek zorunda kaldım,gülaylar altını sevdiğimden değil,öyle denk geldi.Ertesi gün format atılırken elektrikler yine kesildi.Bırakın tedaş'ın elemanlarını,tedaşın önünden geçen insanların bile kulağını yeterince çınlattığım için onlar hakkında bir şey söylemeyeceğim.Tüm fotoğraflarım gitti,evet keşke yedekleseydim ama yapmadım.182 parça çift kişilik marilyn monroe takımım sizlere ömür.Aslında bu dünyada neyim varsa gitti demek daha doğru olur.Ayrıca formatı atan arkadaştan grip bulaştı.Şu an migrenim de tuttuğu için daha fazla yazamayacağım.Başıma gelen tüm olaylarda sponsor olan Tanrıya huzurlarınızda bir kere daha teşekkür ediyorum.Sağlıcakla...

8 kişi karşıladı;:

osuruktanteyyare 03 Ekim, 2008 23:58  

eneeee geçmiş olsun tüm başına gelenler için
benimde tüm fotoğraflarımın olduğu cdyi parçaladı bilgisayar
resimleri sağdan soldan toplayıp tekrar cdye attım bu seferde cd yandı
uraşmıorum artık :/

böcük 04 Ekim, 2008 00:25  

Amanınn geçmiş olsun ;s Kendi pcme bir şey olmuş kadder üzüldüm inan ;s Bu arada fotoğraf arşivimi yedekleyim ben en iyisi ne olur ne olmaz :p

Hastalığıda tez zamanda atlatırsın umarım :)

RoyalRojana 04 Ekim, 2008 16:58  

Şu 'ah' köşesine benim resmi koysan ve siteme link versen olmaz mı :Ppp

Godsyndrome 04 Ekim, 2008 17:37  

teyyare&böcük:Sağolun arkadaşlar:(
Royal:fotonu yolla bişeyler yaparız:))

Zeugma 04 Ekim, 2008 20:12  

Vah vah..Üzüldüm yaw..Zaten hep öyle olur.Geldi mi üst üste derler ya..Bi elektrik kesintisi finalde seni devitrip yataklara düşürmüş baş ağrılarıyla he??
Allah'a isyan etme ,etme bakiim..Sonra daha beter olursun,günah..
Aynısı bizim oldu.Bütün fotolar gitti,koskoca bir özet yazılıydı dosyada bir haftadır uğraştığımız, o da gitti..Parayla geri gelmez şeyler..Al işte teselli ol diye yazdım.Ok?
Hadi sana her yönden geçmiş olsun GDSydrom..Üff..Ne zor adın var be!!!

Godsyndrome 04 Ekim, 2008 21:25  

Kasımpatı ben isyan etmiyorum tek dileğim bigün ondan daha inat olduğumu kabul etmesi,teselli için sağol:))

Hülya Konar 05 Ekim, 2008 19:09  

üzülme üzülme...programı var onun geri alabilirsin çoğunu...şahsen geri gelmişliği vardır pekçok dosyamın:)

biliyor olabilir ama denemek istemezsin diye uzatmadım.istersen bilgilerini verebilirim.

sevgilerimle.

cesetizleri 10 Ekim, 2008 03:00  

bahtsız bedevi diyorum da başka bir şey demiyorum :)

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP