20081005

Aşkım bu ilişkiye bi ad koysak/Adı Ali olsun

Efendim godsyndrome entertainment olarak global krizden ötürü 2 etiketin işine son vermiştik şimdi ma'ğ'liyeti daha düşük bir etiketle yolumuza devam ediceğiz.Tamamen hayali diyaloglardan oluşacak aslında monolog demek daha doğru (çünkü 2 monolog 1 diyolog etmez) Her bölümde olacak karakterimiz "Sıtkı" dışında bütün roller geçici olacak.Fazla anlatmak istemiyorum çünkü ben de tam bilmiyorum.Ama etiketin adı konusunda kararsız kaldım size danışmaya karar verdim.Anketimiz sağda.Unutmayın oy vermek bir blogdaşlık görevidir.Bu arada anket sonuçları sadece bana fikir vermiş olacak zira ben demokrat bir insan değilim:)

7 kişi karşıladı;:

böcük 05 Ekim, 2008 12:42  

Şizofrenin İzinden güzel olmuş.Oyum onadır efenim :p Ama sanki I see mal people de güzel gibi.Ayy çok kararsız kaldım yardım edin memet eli beyy :p lütfeeen :Pp

osuruktanteyyare 05 Ekim, 2008 15:32  

ben oyumu ı see mal peopledan yana kullandım efendim

Zeugma 05 Ekim, 2008 17:40  

Ahaha :) Ne güzel anketmiş.
Şizofrenin izinde, dedim..
Sen de bunu seçeceksin eminim..Her ne kadar demokrat olmasanda..
Blogdaşlık görevim sona erdi.Bye!!

Hülya Konar 05 Ekim, 2008 19:13  

sıyrık sıtkı
yada
şizo sıtkı
yada
sıyrık şizo sıtkı
:)

MyBiber 05 Ekim, 2008 19:56  

"Sıtkı Sıyrılmış" dedim ama sıyrılmayacak, o hep kalacak değil mi? :p Merakla bekliyorum. :)

Kriptograf 06 Ekim, 2008 19:05  

şizofrenin izinde dedim ve ardından içimden bu yorumları okuyunca dışımdan vay anasını dedim. aklın yolu birmiş...

MyBiber 07 Ekim, 2008 18:45  

@kriptograf;hımmm...

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP