20081023

Ay ilahi guugıl




igoogle denen şey var ya hani orda çok keyifli şeyler var.Kahin bilir böyle bir zımbırtı, soru soruyorsun evet/ hayır şeklinde cevaplar veriyor.Örnekle açıklayayım
yakışıklı mıyım?(ilk başta acemiydim sihirli ayna sanmıştım)
evet (hemen yalana başlamasa olmaz sanki,görürsün sen)
anan güzel mi senin?
evet (gururu da yok)
o halde bi güzellik yapar mısın?
sayfa görüntülenemiyor(puhaha,canlı lan bu)
deneyin çok eğlenceli

3 kişi karşıladı;:

Godsyndrome 23 Ekim, 2008 14:26  

ya bu adamın hiç mi işi gücü yok temelli yorumları şimdiden protesto ediyorum.Yazıp yazmamak değil, aklınızdan bile geçirmemelisiniz:)

Hülya Konar 23 Ekim, 2008 16:47  

igoogle eğlenceli olabilir ancak asıl eğlenceli ve alem olan sensin ...

Kriptograf 23 Ekim, 2008 16:51  

sen kahinmisin? dedim

akla yarar bir cevap alamadım :)

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP