20081014

Dost acı söyler coni

Bu yazıyı yazmak farz oldu.Bu johny depp denilen rezil yaşayan en seksi erkek seçilmiş.Kız denilen aklı bi karış havada cemiyetin mensupları ölüp bitiyor bu lavuk için.Tamam çirkin değil ama bu herifte yaşayan en seksi erkek(breh breh) seçilecek ne var ya.Zaten Kate Moss'u götürmesinden(yemeğe) dolayı gıcıktım kendisine.Standart bir tip lan bu.Bence tamamen magazinsel bi fiştekleme aynı şu scarlet johnson denen şaşı,yamuk ağızlı,saç telleri kalın kızın listelerde ilk 5'e girmesi gibi.Bir kere erkek kısmında güzellik ne gezer.Tanrı bir tek Alain Delonu yaratmış,kudretini göstermiş.Kalanları da çirkin yaratmaya devam etmiştir.Buradan tüm bağyan milletine sesleniyorum.Bu herif yakışıklı değil.Uyanın artık.ben insani görevimi yerine getirdim vicdanım rahat.Artık lan haklı valla bu herif yakışıklı değil,ay ben bu yalana nasıl inandım deme vaktidir.
Not:Kıskanıyorsun diye iftira atmayın.

11 kişi karşıladı;:

cesetizleri 14 Ekim, 2008 00:55  

johnny depp'e çirkin demek ha..
angelina'yı beğenen erkek cinsi nedense iş johnny'e gelince kıvırmakta.. angelina güzelse deep milyon kere yakışıklıdır.. o ki dünyalar tatlısı, o ki mükemmel, o ki.. öyle işte..
hıh..

Zeugma 14 Ekim, 2008 01:03  

Benden sana tam destek godsyndrom..
Bence de ''yakışıklı'' değil..vasat bir adam işte..
Amerikan üssü bulunan şehirlerimizden birinde yaşamıştım.Normal Amerikalı erkekler inan bu aktörlerdn daha eli ayağı düzgün tiplerdi.
Bu herifleri ''yakışıklı'' ilan ederken kıstas nedir acaba,bi söyleseler..
Yalnız Hülya Avşar'a güzel diyenlere de ben gıcık oluyorum ya..

cesetizleri 14 Ekim, 2008 01:19  

http://cesetizleri.blogspot.com/2008/10/johnny-depp.html

MyBiber 14 Ekim, 2008 01:21  

Çok çirkin olmamakla birlikte çok da yakışıklı sayılmayan ortalama bir tip. Gerçi ben çok yakışıklı erkeklerden de haz etmem. Hani şu "babyface" diye tabir edilen; ağzı, burnu hokka gibi erkekler... Erkekte asimetri olmalı. =)

Arka Sıra HANEDANI 14 Ekim, 2008 01:29  

herşey iyi güzel de scarlett hakkındakiler beni mahvetti; yapma etme godsyndrome, lütfen böyle kırıcı olma...
diğer bir yandan, eğer sanat dünyasında olmasalar; kimsenin yüzüne bile bakmayacağı diğer şahıslar;
# kaan tangöze
# daniel radcliffe
daha başka aklıma gelmedi...
brk

voodoo girl 14 Ekim, 2008 09:17  

yakışıklı değil de, karizmatik diyelim bence. ona da itiraz edemezsin. ayrıca adam kendi neslinin en iyi oyuncuları listesinde ilk 3'e kafadan girer. karizması biraz da ona bağlı sanıyorum.

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com 14 Ekim, 2008 10:14  

Bu fotoğrafta kötü çıkmış doğru...

osuruktanteyyare 14 Ekim, 2008 12:38  

gidip en kötü resmini koymuşsun ama adam bunda bile güzel :D

http://danong.com/data/2007/07/05/21462865_Johnny-Deep-1.jpg

şu resme bak ve öle konuş hala fikrim deişmedi sendromoğlan :D

Kriptograf 14 Ekim, 2008 17:24  

hocam çok yanlı bir resim koymuşsunuz.
Karalamak istiyorsanız kötü övmek istiyorsanız iyi resmini koyursunuz sizde her medya mensubu gibi.

Adamı övmek istersen gülerken, yermek istersen burnunu karıştırırken ki resmini koyuyorlar derdi bir büyüğüm :) Ayrıca bende arkanızdayım hiç bir fotoğrafıyla beğenmedim kendisini.

osuruktan teyyare: o resimdeki hali bundan beter ya :) mumya 21 çekilsin ve coni dep oynasın...

siminya 14 Ekim, 2008 20:04  

yo valla ben hiç popüler adamları sevmem kimsenin bilmediği adamalara hayranımdır, bu arada scarlet johnson'ın saç tellerinin kalın olduğunu nasıl anladın ya ? elledin mi ? :P

pink plastic jesus 14 Ekim, 2008 20:37  

aslında çok süpersonik bi yakışıklılığı yok ama bu kendisine ölüp bitmememizi engellemez.sanırım oynadığı rollerden bu karizması. ayrıca mükemmel holivud ünlüleri gibi bi hali de yok çok doğal.bu yüzden de çok seviliyo olabilir. sıkarlet ise kız olduğum halde dibimin düştüğü bir kadın.ne desem bilemedim.

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP