20081008

Bay Stand

*Microcleaner bezi buldum,arabanın bagajında.Babacığım bunun yaşı küçük fazla ceza almaz diye suçu benim üstüme yıkmış.Onun için üzülüyorum.
*Kpss çalışmalarımda ikinci aşamaya geçebilirim artık.İkinci aşama ne çok çalışmak.Birinci aşama neydi?Az da olsa çalışmak.
*Okuduğum yaklaşık 20 adet blog var.Disiplinle yazan blog sayısı ise sanırım 5.Tamam mazeretini kabul ettiğim insanlar var ama,gençleri anlamak zor.Kitap yazmıyorsun ki arkadaşım sonuçta,ne anlatmak istiyorsan anlat.Benim anlattığım ve aklınızda kalan bişey var mı?Yok.Hepsi sabun köpüğü sonuçta.Küçükken o kadar çok cesur ve güzel/yalan rüzgarı izledim ki üstüne bir de scrubs hayranı olunca kafamdan dakikada 50 tane şey geçiyor.Yazıp kurtuluyorum.
*Anket ise çok çekişmeli geçiyor.Bu arada söylemeyi unuttum.Gold kart üyelerimizin(nuhnebiden beri beni okuyanlar)oyları 1 oydan fazla ağırlığa sahiptir.O yüzden herkes neye oy verdiğini beyan etsin.
*Bilgisayar tekrar toparlandı ama bir soğudum ki sormayın.Isıtılmış yemek hissiyatı uyandırıyor bende.Meğseneme avatar olarak kullanacağım resim bile seçmedim.Salak palmiyelere sahibim.Toparlandı derken halen problemler sürmekte özellikle ekranımda o yüzden yazdığım yazıların uzun mu kısa mı olduğuna karar veremiyorum.Bana eskisinden uzun geliyor ama yorumlar biraz daha yazsaydın oluyor şimdi cidden cevap verin uzun mu yazıyorum?
*Kolaya tekrar başladım lanet olsun.Günde 2,5 litre az geliyor.Uyuşturucuyu bırakanlara gıpta etmemek mümkün değil.12 yıl oldu ben halen kolayı bırakamadım.
EKLER
*Ne anlatmışım gören de pederi kılıbık zanneder.
*Kpssden nefret ediyorum.
*Ben de az yazmaya uğraşıcam,becerebilirsem.
*Gold kart sahipleri:Muasır medeniyetler bölümünde yazıyor.
*Salak, bir monitörü düzeltememiş demeyin,sorun ciddi.
*Kolayı ve sigarayı asla bırakamayacağım.

10 kişi karşıladı;:

cesetizleri 08 Ekim, 2008 23:05  

sen az yazma kardeş.. tam kıvamında yazıyorsun bence.. kpss'den derdi olan tanıdığım tek blog yazarı sensin. beni yalnız bırakma bloglar aleminde..:)
komedi bir durumdayım..
temel kavramları bitirdim inanabiliyor musun :)
"kendiminen" gurur duyuyorum yani o derece..
ağlamam mı lazım şimdi :)

osuruktanteyyare 08 Ekim, 2008 23:40  

oh bee ne dert oldu o bez bana biliomusun :P
ben nie muasır diilim :P

Godsyndrome 09 Ekim, 2008 00:27  

cesetizleri:al benden de o kadar:)
teyyare:kıdemle ilgili bişey muasırlık,üstelik sen johnny'i seçtin:)

Kriptograf 09 Ekim, 2008 01:28  

bu yazı diğerlerine nazaran kısa bile olmuş diyebilirim...

Zeugma 09 Ekim, 2008 20:33  

Kola ve sigara..Çok büyük tehlike bir arada..
Bak neredeyse şiir yazıyordum :)
Eee.İçindeki kafeinden olduğunu biliyorsundur tabii..Günde 2,5 litre çok fazla.Mide kalmaz sende yakın bi zamanda..
Cıss !!!

Godsyndrome 09 Ekim, 2008 21:06  

bende kendime söylüyorum ama içsesim kafamı kızdırma alkole başlarım diyince,susuyorum

miracsaral 10 Ekim, 2008 02:23  

İnternetten aylarını verip Donald Duck ve yeğenlerinin oynadığı "...Annenin sözünü dinlee, sigaraya özenmee.." videosunu bulup yükleyecek kadar sadist bir sigara karşıtı olduğum için sigara konusunda bir şey diyemem ama kola konusunda aynen seni destekliyorum. Öyle milletin yok içinde fare varmış, mideyi deliyormuş, Hz.Muhammed'e küfür ediyormuş yalanlarına inanma üstadım. Son sürat kolaya devam. Viva Kola derim.

Ayrıca, benimde her gün takip ettiğim yeni bir blog daha oldu. Bu güzel zannederim.

Godsyndrome 10 Ekim, 2008 03:29  

hiçkimse:teşekkür ederim,her zaman bekleriz yalnı kolayı içmek kadar miktarı da önemli ve ben epey aşıyorum:)

Haykoliq 13 Ekim, 2008 18:32  

Bence daha uzun yaz...En saçma ve uzun yazını çok fazla zrıvalayan 80 blog girdisine değişmem...

Kola konusunda hep destek tam destek...

Tamam mazeretini kabul ettiğim insanlar var ama,gençleri anlamak zor.

burdan kendime ders çıkardım...Disiplinli yazıcam bundan sonra...

Godsyndrome 13 Ekim, 2008 19:29  

çıkarmalısın zaten çok ara verme yazılarına bak 3 hafta oldu.

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP