20081009

cin nerdesin?


resmin üstüne tıklarsanız büyükçe görürsünüz pek ahım şahım bir şey değil ama ben hep böyle bir temam olsun isterdim ama mahlesef olmadı.ekrandaki sorunlarla birlikte blogumdan bile iyice soğudum,sızlanıcağına tamir ettir diyorsanız.Sızlanmak daha az yorucu:)

9 kişi karşıladı;:

Zeugma 09 Ekim, 2008 20:29  

Blogundan falan soğuma godsyndrom..Sakın haa !!
Valla ben okumadan duramıyorum..Bağımlılık yaptı..
Ama yani..sen geçen gün Hülya'nın dediği gibi sürekli kendini karalama kampanyası içindesin..
Sanki bir köşede hiç kıpırdamadan oturan,hımbıl,gereksiz bir tiplemeyi getirip getirip gözümüzün içine sokuyorsun..
Ama ııı -ııhh!! Tam tersi olduğun o kadar belli ki:)))

Senin temanda ne var ki?
Benimkini görmüyor musun?Blogun çok güzel bence..Hiçbir eklenti,değişikliğe ihtiyacı yoook !! Ok?

Kriptograf 09 Ekim, 2008 20:34  

günün yazısını kopyalayıp kendi blogumda yayınlamak ve alıntı olduğunu belirtmeyerek uzun zamandan beri düşlediğim hayalim "suçlu" olmak istiyorum. ,

peinti köpek gibi kullanırım mesajı vermeye mi çalıştın hocam çok balarılı bir natürmort olmuş bence bu :)

Godsyndrome 09 Ekim, 2008 20:58  

ZEUGMA:Teşekkür ederim,ben de senin bloga uğramadan duramıyorum,keşke daha önce okusaydım.Aynen yazdığın gibi biriyim inan:)
KRİPTO:Ben denizaltı kullandım emmioğlu peint vız gelir.Suçlu olmak istiyorsan uyarıyım hiç heves etme bence.Ayrıca natürmortu beğendiysen duvarına as,ilerde müzayedede satarsın:)

Kriptograf 09 Ekim, 2008 21:15  

değerlenecek diyorsun :) sonra amarıka gibi olma dolara yatırım yaptım oda doların üstüne yattı...

osuruktanteyyare 09 Ekim, 2008 23:14  

böle daha gözel lan
bozma tepemin tasını attırma :P

Adsız 10 Ekim, 2008 00:52  

Header harika..Hala istediğin templateyi oluşturamaman kötü ama bunu takma..Önemli olan yazılanlar..Yazdıkların..Ama header süper..

Godsyndrome 10 Ekim, 2008 03:27  

Teyyare:tamam abla emredersin:)
İsyan delisi:Teşekkür ederim

Haykoliq 13 Ekim, 2008 18:37  

zerre kadar anlasam şu tasarım işinden yapcam bi tane sana ama gel görki bi ...tan anlamıyorum...

blogcuforum.net diye bi yer var...Orda ilgili bölümde sorununu bildir...sana yardımcı olacak birini bulursun...Uğraşmam ben diyosan...Senin adına bende yazabilirim...

Godsyndrome 13 Ekim, 2008 19:30  

tamam bi bakalım şu foruma

Powered By Blogger

  © Blogger templates 'Neuronic' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP